Wiciwato Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Var vel egentlig ikke noen bombe Wohoo, innlegg 1000 for Sameboe i DNFK Hva er egentlig DN...........ahaa Hvor ser du hvor mange innlegg man har her? På "mine innlegg" står det under "svar"... Der kan du se hvor mange innlegg alle i tråden har Mente for hver og en......Ahaaa. Nevermind. Innlegg nummer 1000 for fargoth og Endret 25. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Mente for hver og en......Ehm... Du FÅR jo opp det da. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Mente for hver og en......Ehm... Du FÅR jo opp det da. Jeg VET det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Så ikke at du redigerte. Sorry meg da! *fornærmet* Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Så skriv ned feilkoden du får and google it. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Sitter her og jobber med vårt fantastiske prosjekkt. Lager en flyer. Visste dere at: - Promilleførere blir i større grad enn andre førere drept eller hardt skadd i ulykkene (22% vs 8%) - Promilleførere er overrepresentert i eneulykker (62% vs 15%) Noe å tenke på! Kritisk spørsmål til statistikk: Er det grunn av alkoholpåvirkelsen eller høyere fart som førerer til et stykk død eller hardt skadet offer? Kan du da sette grunnen til dårligere dømmekraft, eller dårligere utførelser av ønsker? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Så ikke at du redigerte. Sorry meg da! *fornærmet* Unnskyyyyyld Går det bra? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Unnskyyyyyld Går det bra? NEI! Jeg HATER deg! *løpe ut og smelle med døra* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 NEI! Jeg HATER deg! *løpe ut og smelle med døra* Kvinnfolk . Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Akkurat nå foregår det en stor etterforsknining her på skolen, ettersom noen hadde åpnet vinduet i morres(for å kunne gå hjem) . Alle blir kalt inn til avhør og hele pakken,og det trues med at hele klassen blir satt ned til LG i orden og oppførsel. problemet er bare at ingen vet hvem det er. Jeg for min del synest at dette begynner å bli for dumt,vi går faktisk på VG2 Endret 25. november 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Videregående er frivillig skole, så det blir litt tåpelig akkurat det der ja. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skjønner ikke hvorfor folk orker å gå på skole til de er godt over 20 når man kan ta yrkesfag og få alt unna med en enstegang jeg... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Akkurat nå foregår det en stor etterforsknining her på skolen,ettersom noen hadde åpnet vinduet i morres(for å kunne gå hjem) . Alle blir kalt inn til avhør og hele pakken,og det trues med at hele klassen blir satt ned til LG i orden og oppførsel. problemet er bare at ingen vet hvem det er. Jeg for min del synest at dette begynner å bli for dumt,vi går faktisk på VG2 Så mye styr fordi noen åpna viduet? Oh my. Hvordan vet dere at vinduet ble åpnet for å kunne gå hjem fra skolen om dere ikke vet hvem som gjorde det? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skjønner ikke hvorfor folk orker å gå på skole til de er godt over 20 når man kan ta yrkesfag og få alt unna med en enstegang jeg... Ikke alle som tenker som oss da vettu Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Hvordan vet du at han åpnet vinduet for å gå hjem, når du ikke vet hvem det er? d'oh, basskuk var først : ) Endret 25. november 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ikke alle som tenker som oss da vettu Vi som er smart Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Endelig tilbake hjeme etter en uke på hurtigruta. Deilig å kunne slappe av Endret 25. november 2008 av Bite my shiny metal ass Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 blablabla 2012. Nibiru blabla WTC7! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skjønner ikke hvorfor folk orker å gå på skole til de er godt over 20 når man kan ta yrkesfag og få alt unna med en enstegang jeg... Ikke alle som tenker som oss da vettu Finnes jo de som liker å gå på skole Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skjønner ikke hvorfor folk orker å gå på skole til de er godt over 20 når man kan ta yrkesfag og få alt unna med en enstegang jeg... Hvorfor vil folk jobbe med bæsj når de kan slippe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg