Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nei, nei, sorte klær er metal og satanisme, rødt/svart og lilla/svart er emo Neineinei! Sorte klær da er du enten emo eller satanist! Ikke metall! Metall er bare sånne derre, nagler, lzm. o_O Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Emo-er er søte, så lenge de ikke er depressive av seg ^^, Og om man har for mange nagler kan man fort bli pønk.. Endret 16. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Emo-er er søte, så lenge de ikke er depressive av seg ^^, Og om man har for mange nagler kan man fort bli pønk.. Neida, hysj på deg. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Emo-er er søte, så lenge de ikke er depressive av seg ^^, Og om man har for mange nagler kan man fort bli pønk.. Neida, hysj på deg. x) Mennei! Jeg er ikke emo, jeg er ikke satanist, jeg er ikke metaller, jeg er deathrocker/gother, så jeg har frie tøyler når det gjelder nagler og klær. Jeg ble kalt emo med hanekammen oppe, korsett og blondeskjørt. Da stoppet jeg faktisk litt opp og så rart på kompisen jeg gikk med for å finne ut om det var ham de kalte emo (han hadde på seg en rosa hettegenser med en Marilyn Manson-tskjorte under og Cheap Monkey (?)-bukser som satt ganske tett med hvitt hår og blå lugg. (...) Det var sikkert ham de kalte emo, sant? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 me too! What? glemte å refreshe. mente jeg også hadde svarte sokker:( Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 *blabla* Neida... Hehe nei, du er ikke emo eple, jeg har ingen emo venner og du er min venn.. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hvordan folk slenger rundt med "emo" kommen tarer begynner å bli latterlig. går jeg med svart bukse som ikke sitter spesielt stramt og et skjerf er jeg "emo" huffhuff Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 OMG! Jeg krever trøst! Midt i å arbeide med noe i photoshop, så blir skjermen blå. BLÅ! Åh gud, noen må dø for dette her... Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 bare spørr store p. han skal bare sedeg naken, men det er vel verdt det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 OMG!Jeg krever trøst! Midt i å arbeide med noe i photoshop, så blir skjermen blå. BLÅ! Åh gud, noen må dø for dette her... xD Stakkars. Jeg synes jeg hørte mattelæreren melde seg frivillig til å dø for det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 jeg er tydeligvis emo pga et par sorte klesplagg Legen på sesjonen mente jeg hadde psykiske problemer bare fordi jeg hadde noen smeltemerker på armene Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Neida... Hehe nei, du er ikke emo eple, jeg har ingen emo venner og du er min venn.. Best det. Jeg er faen ikke en av de kliss like drittungene som henger på senteret. hvordan folk slenger rundt med "emo" kommen tarer begynner å bli latterlig. går jeg med svart bukse som ikke sitter spesielt stramt og et skjerf er jeg "emo" huffhuff Alle som ikke går med siste mote er emo. o_OOMG!Jeg krever trøst! Midt i å arbeide med noe i photoshop, så blir skjermen blå. BLÅ! Åh gud, noen må dø for dette her... *trøste* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 xD Stakkars. Jeg synes jeg hørte mattelæreren melde seg frivillig til å dø for det. Aha? Har du passer så har jeg linjal, regner med du er frivillig til å hjelpe meg? ^^ Men, så har vi lært noe av dette. Ikke kjør spill, photoshop, IE, Firefox, iTunes, og diverse andre programmer samtidig. PCen liker ikke det. x) *trøste* Takk ^^ Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 skulle bare ha en litt rocka bukse. jeg. carlings er emo butikk, ifølge noen. gooood.... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 skulle bare ha en litt rocka bukse. jeg. carlings er emo butikk, ifølge noen. gooood.... Carlings er så emo som du får det. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 f*uck deg a hanekam emooo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Selvsagt, jeg sitter klar med passer og saks. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Men, så har vi lært noe av dette. Ikke kjør spill, photoshop, IE, Firefox, iTunes, og diverse andre programmer samtidig. PCen liker ikke det. x) *trøste* Takk ^^ Du får gjort mye fornuftig med alt det oppe samtidig eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg