Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Emo-er er søte, så lenge de ikke er depressive av seg ^^,

Og om man har for mange nagler kan man fort bli pønk.. :p

Neida, hysj på deg. x)

Mennei! Jeg er ikke emo, jeg er ikke satanist, jeg er ikke metaller, jeg er deathrocker/gother, så jeg har frie tøyler når det gjelder nagler og klær. Jeg ble kalt emo med hanekammen oppe, korsett og blondeskjørt. Da stoppet jeg faktisk litt opp og så rart på kompisen jeg gikk med for å finne ut om det var ham de kalte emo (han hadde på seg en rosa hettegenser med en Marilyn Manson-tskjorte under og Cheap Monkey (?)-bukser som satt ganske tett med hvitt hår og blå lugg. (...) Det var sikkert ham de kalte emo, sant? :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
OMG!

Jeg krever trøst!

Midt i å arbeide med noe i photoshop, så blir skjermen blå. BLÅ! Åh gud, noen må dø for dette her...

xD Stakkars. Jeg synes jeg hørte mattelæreren melde seg frivillig til å dø for det. :p

Lenke til kommentar
Neida... :roll:

Hehe nei, du er ikke emo eple, jeg har ingen emo venner og du er min venn.. :D

Best det. Jeg er faen ikke en av de kliss like drittungene som henger på senteret. :(
hvordan folk slenger rundt med "emo" kommen tarer begynner å bli latterlig. går jeg med svart bukse som ikke sitter spesielt stramt og et skjerf er jeg "emo"

huffhuff

Alle som ikke går med siste mote er emo. o_O
OMG!

Jeg krever trøst!

Midt i å arbeide med noe i photoshop, så blir skjermen blå. BLÅ! Åh gud, noen må dø for dette her...

*trøste*

Lenke til kommentar
xD Stakkars. Jeg synes jeg hørte mattelæreren melde seg frivillig til å dø for det. :p

Aha?

Har du passer så har jeg linjal, regner med du er frivillig til å hjelpe meg? ^^

Men, så har vi lært noe av dette. Ikke kjør spill, photoshop, IE, Firefox, iTunes, og diverse andre programmer samtidig. PCen liker ikke det. x)

*trøste*

Takk ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...