MrBjoern Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg blir ikke heeeelt enig med meg selv om hvorvidt jeg skal legge meg eller ikke. Fe la nettop på, og jeg skal opp kl 6... Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har droppet maaange forelesninger etter å ha lagt meg fra 3-7. Lurer på om jeg overlever til 15 uten å bli totalt ødelagt. Foreslår at du dropper sovinga, jeg, og underholder meg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har droppet maaange forelesninger etter å ha lagt meg fra 3-7. Lurer på om jeg overlever til 15 uten å bli totalt ødelagt. Foreslår at du dropper sovinga, jeg, og underholder meg. Legg meg til på msn, står i profilen min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 hmmm... Anonym selvmordserklæring i helseforumet og ingen moderatorer pålogga. Hva gjør man? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Tja L4r5... Svarer han så godt en kan? Jeg vet ikke... =/ Endret 25. november 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ikke jeg heller. Den er rapportert hvertfall så moderator/admins kan ta affære. Han har tilogmed mekka nedteller. Må være mulig å få spora han for politiet eller noe. Når de sier i fra sånn 12 timer i forveien så ser jeg på det som et kraftig rop om hjelp. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Har bortimot full MSN, og snakker ikke med særlig mange av dem. Burde heller konsentrere meg om å resette den, enn å legge til enda flere, men takk for invitasjonen . Vil egentlig bare ha nære venner der, men gikk fort i "facebook"-fella. Ang. selvmordsinnlegget, så er det ikke så mye annet vi kan gjøre. Anonym poster. Om man skulle tatt alle selvmordene som skjer innpå seg, ville man blitt (enda mer) depressiv. Dersom han er seriøs, kan man ikke få gjort noe, dersom han er useriøs, var det aldri en fare i begynnelsen. Og ja, jeg synes også 12 timers varsel var litt drøyt. Endret 25. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har bortimot full MSN, og snakker ikke med særlig mange av dem. Burde heller konsentrere meg om å resette den, enn å legge til enda flere, men takk for invitasjonen . Vil egentlig bare ha nære venner der, men gikk fort i "facebook"-fella. Meh, svært å populær du skulle være da x) Men om det ikke er noen som vil prate på msn tingen, så tror jeg at jeg bare pakker tingene mine, og legger meg nedpå en times tid x) Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 En time blir fort til flere, og plutselig er det gg kl. 6. Frister å ta 2 timer nedpå selv, nam. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Gav han nummeret til Kirkens SOS og Mental Helses hjelpetelefon. Så krysser jeg fingrene for at han ringer. Det er ikke så lett for meg å gjøre stort mer egentlig. Kommer til å plage meg i hele morra dette. Garantert. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Blir litt rørt. Du har ikke vurdert en utdanning/jobb innen helse/omsorg? Virker som du har trang til å hjelpe folk. Endret 25. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Blir litt rørt. Du har ikke vurdert en utdanning/jobb innen helse/omsorg? Virker som du har trang til å hjelpe folk. Ehm... I følge psykolog og etc. skal jeg holde meg så LANGT unna helse/omsorgsyrker som jeg kan. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er bullshit, han har bare lest om fyren som tok selvmord på webcam uten at noen sa fra før mange timer senere til politiet. Troll ftw. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Meh, og etter et par timer søvn, så er jeg nå våken igjen. x) Nå skal jeg bare pakke gymtøy og...gymme. Så er jeg ferdig med dagens store prestasjon.^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Når noen står opp går andre og legger seg. God natta folkens. Nå køyer jeg. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Og noen sto opp 18:30 i "går", og føler ikke trangen til søvn helt enda. The fuck skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 ohh.. jeg hater og stå opp for tidlig, jeg er så trøtt nå at jeg hadde gitt mye for et par timer til med søvn.. Anyways, på tide og komme seg på jobb.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Goooooooooooooood fucking morning Vietnam! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 God morgen Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei hei! Kjipern det som skjedde på Nettby i går må jeg si. Greit jeg ikke har konto der lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg