Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke jeg heller. Den er rapportert hvertfall så moderator/admins kan ta affære. Han har tilogmed mekka nedteller. Må være mulig å få spora han for politiet eller noe. Når de sier i fra sånn 12 timer i forveien så ser jeg på det som et kraftig rop om hjelp.

Lenke til kommentar

Har bortimot full MSN, og snakker ikke med særlig mange av dem. Burde heller konsentrere meg om å resette den, enn å legge til enda flere, men takk for invitasjonen :love: . Vil egentlig bare ha nære venner der, men gikk fort i "facebook"-fella.

Ang. selvmordsinnlegget, så er det ikke så mye annet vi kan gjøre. Anonym poster. Om man skulle tatt alle selvmordene som skjer innpå seg, ville man blitt (enda mer) depressiv. Dersom han er seriøs, kan man ikke få gjort noe, dersom han er useriøs, var det aldri en fare i begynnelsen.

Og ja, jeg synes også 12 timers varsel var litt drøyt.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Har bortimot full MSN, og snakker ikke med særlig mange av dem. Burde heller konsentrere meg om å resette den, enn å legge til enda flere, men takk for invitasjonen :love: . Vil egentlig bare ha nære venner der, men gikk fort i "facebook"-fella.

Meh, svært å populær du skulle være da x)

Men om det ikke er noen som vil prate på msn tingen, så tror jeg at jeg bare pakker tingene mine, og legger meg nedpå en times tid x)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

ohh..

jeg hater og stå opp for tidlig, jeg er så trøtt nå at jeg hadde gitt mye for et par timer til med søvn.. :p

Anyways, på tide og komme seg på jobb..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...