Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan jeg bli forkjøla over natten?
Skipp undertøy, bytt til sommerdyne, skru ned ovnen og sett opp vinduet. Du vil våkne tett og jævlig. Jeg sitter for øyeblikket med skjerf, ullundertøy og hostesaft og mangler stemme, er tett i ører, nese og hals og hoster som en gammel kjerring uten kamferdrops fordi jeg gjorde det samme ved en feil. Dog lå jeg ikke naken, men det var ikke langt i fra. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg bli forkjøla over natten?
Skipp undertøy, bytt til sommerdyne, skru ned ovnen og sett opp vinduet. Du vil våkne tett og jævlig. Jeg sitter for øyeblikket med skjerf, ullundertøy og hostesaft og mangler stemme, er tett i ører, nese og hals og hoster som en gammes kjerring uten kamferdrops fordi jeg gjorde det samme ved en feil. Dog lå jeg ikke naken, men det var ikke langt i fra.

Lå du med rumpa bar og munnen åpen? Du blir alltid syk når det er gjennomtrekk sånn.

Lenke til kommentar

Når jeg ikke er overdrevent stressa før eksamener o.l. kan jeg godt tilbringe 15-timersøkter i senga, hvor jeg kun står opp for å hente mer potetgull og cola. Dobbeltseng og laptop <3. Blir nok en sånn dag i morgen, hvor mesteparten sløses på søvn.

NP: Hinder - Heaven Sent

Må lære meg å slutte og høre på sanger jeg har på hjernen om og om og om igjen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...