Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror en jente har et lite crush på meg. Hun gikk i IKT-klassen min, men så slutta hu og begynte på Helse og Sosial i stedet. Traff henne igjen i helga, hun var veldig hyggelig, og jeg likte henne veldig godt.

Fikk mobilnummeret hennes, og vi har teksta litt fram og tilbake. Tror jeg liker henne også :blush:

Lenke til kommentar
Jeg tror en jente har et lite crush på meg. Hun gikk i IKT-klassen min, men så slutta hu og begynte på Helse og Sosial i stedet. Traff henne igjen i helga, hun var veldig hyggelig, og jeg likte henne veldig godt.

Fikk mobilnummeret hennes, og vi har teksta litt fram og tilbake. Tror jeg liker henne også :blush:

Slå til da!!! Ingenting å tape...

Lenke til kommentar

Heh.. Hun skrev en nattamelding, og jeg svarte: (oversatt fra nordnorsk, jeg tror ikke dere forstår slikt. Ihvertfall ikke skriftlig.) "Hehe, jeg har lagt meg allerede. Faen så kaldt det er her på soverommet, jeg skjønner faen ikke hvorfor. Lyst til å komme hit og holde det varmt?". Og hun svarer: "Det er veldig langt unna. Men om jeg var nærmere, hadde jeg kommet med en gang :$".

Synes det er litt søtt ^^

Lenke til kommentar

Jeg har en gigantisk engelskprøve jeg har fått utsatt til i dag, men var bortreist, så har ikke fått øvd før i kveld. Er liksom 7 sider jeg skal kunne skrive like perfekt som en wikipedia-artikkel, og jeg kan sånn ca. ingenting. I tillegg er tirsdager helt jævlige dager. Bare drittfag og drittlærere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...