Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei, jeg heter Hylo og jeg tror jeg er dyp. Er jeg? Kan man tenke slik? Tenke kan man, ikke tro. Tro hva du vil, tenke slik man kan. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Hei, jeg heter Hylo og jeg tror jeg er dyp. Er jeg? Du spør dumt nå.... Endret 24. november 2008 av b-real Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei, jeg heter Hylo og jeg tror jeg er dyp. Er jeg? Nei. Du er grunn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei, jeg heter Hylo og jeg tror jeg er dyp. Er jeg?Spørsmålet er ikke hvor dyp du er, spørsmålet er hvor tøyelig du er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 De som er dype, de er dype, de. Dypt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei, jeg heter Hylo og jeg tror jeg er dyp. Er jeg?Spørsmålet er ikke hvor dyp du er, spørsmålet er hvor tøyelig du er. Man kan også tilføye spørsmålet om hvor spenstig du er, hvor god form du er i, hvor glad du er og hvor mye humor du har. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det hadde vært flott Daniel! ... fint å se at jeg nok klarer snittet også da! 4,5 er alt for lavt, med mindre du har full realfagsfordypning. Trenger godt over 50 poeng for å komme inn i Tromsø, og enda mer i Oslo og Bergen. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Slem når man tenker på Noob som er ny i Norge(tror han sa noe slikt engang) Kan vel ikke vi lukte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det hadde vært flott Daniel! ... fint å se at jeg nok klarer snittet også da! 4,5 er alt for lavt, med mindre du har full realfagsfordypning. Trenger godt over 50 poeng for å komme inn i Tromsø, og enda mer i Oslo og Bergen. kan nok stemme ja. Slem når man tenker på Noob som er ny i Norge(tror han sa noe slikt engang) Kan vel ikke vi lukte? Joho! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Vi trenger noen saklige kommentarer fra Barack nå. Er så mange usaklige innlegg her. Endret 24. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Du spør dumt nå.... Riktig. Jeg ville aldri påstått at jeg er dyp. Nei. Du er grunn.Det medfører riktighet. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kanskje han skulle meldt seg på "Do you think you can dance?" Ikke frekt ment, altså. Liker Obama, jeg. Virker som en grei fyr. På tide med noe nytt i "presidentstallen." Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 *Høre på nye plata til Guns N' Roses* Den er bra faktisk, men kan ikke måle seg med klassikerne deres da Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) *Høre på nye plata til Guns N' Roses* Den er bra faktisk, men kan ikke måle seg med klassikerne deres da Tjæææ. Bra og bra... Den er bra, men ikke bra. Men stemmen til Axl er god og det er mye godt de har fått til på ti år... Endret 24. november 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Den nye plata til AC/DC er bedre... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Den nye plata til AC/DC er bedre...Uansett hvordan du ser på det; det er gamle rockere som fremdeles sitter i gamle dagers land. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Den nye plata til AC/DC er bedre...Uansett hvordan du ser på det; det er gamle rockere som fremdeles sitter i gamle dagers land. Hele Guns N' Roses er jo skiftet ut bortsett fra Axl da .... Hadde Slash fortsatt vært med i Guns, hadde dette albumet vært ute for lenge siden... Pluss at han hadde eid med gitaren sin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Aldri helt hatt sansen for Guns N'Roses. Da holder jeg en knapp med Ac/Dc heller. Selv om de heller aldri nådde opp. For min del var det Iron Maiden, Deep Purple, Black Sabbath, Dio og Rainbow som gjalt. Nå i senere tid har ørene strukket seg vesentlig, men fremdeles ikke Guns. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Den nye plata til AC/DC er bedre...Uansett hvordan du ser på det; det er gamle rockere som fremdeles sitter i gamle dagers land. Det er nettopp derfor jeg liker de. Edit: Men nå må jeg nesten takke for meg. Har fått gjort syv oppgaver (knapt) til mattetentamen imorra siden jeg begynte for lenge siden. Endret 24. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Den nye plata til AC/DC er bedre...Uansett hvordan du ser på det; det er gamle rockere som fremdeles sitter i gamle dagers land. Hele Guns N' Roses er jo skiftet ut bortsett fra Axl da .... Hadde Slash fortsatt vært med i Guns, hadde dette albumet vært ute for lenge siden... Pluss at han hadde eid med gitaren sin Velvet Revolver har jo Slash, og han imponerer virkelig der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg