Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er brun året rundt, veldig greit, slipper å ta sol, men det måtte jo prøves selvfølgelig.

Alt må prøves her i livet.. Og da mener jeg virkelig alt

Såå.. Du har planer om å bli tatt i rompa med mannetiss? Spise avføring? klippe av en testikkel? ...

Lenke til kommentar
Såå.. Du har planer om å bli tatt i rompa med mannetiss? Spise avføring? klippe av en testikkel? ...

Så lenge det anledningen passer og jeg er på humør til det, så ja, da skal det prøves

Tviler på at jeg noen gang kommer til å bli på humør til å spise bæsj men :roll:

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Jeg tar den med i seng, jeg stryker på den, jeg koser med den, den får nok av kjærlighet. *skule*

Unni.. Kanskje den ikke er så glad i intimkontakt?

Ehm, jo? Den blir så varm og god når den får slik behandling, også maler den.. ^^

Den kan være nymfoman på nærkontakt, og at den trenger mer?

Hm... Kanskje det, det må testes. :hmm:

Nie, dataen din er utakknemlig. Den burde lære seg sette pris på den kjærligheten den får. :p

Helt enig!

Jeg er brun året rundt, veldig greit, slipper å ta sol, men det måtte jo prøves selvfølgelig.

Alt må prøves her i livet.. Og da mener jeg virkelig alt

Hoppe opp og ned i gule sko med en rød hatt på hodet, mens man skriker "mannebæsj, tissebæsj, bæsjepromp" om og om igjen?

Hadde noen orket å forklare meg hva 2Girls1Cup er? Har en viss anelse om hva det er, men er ikke helt sikker.

Ekkelt.

Den litt lengre versjonen så er det to jenter som driter i en kopp, spiser det, og vel, leker sensuelt med den. Ellerno. Ikke så ekkelt som alle vil ha det til, tho. ^^

Lenke til kommentar
Ekkelt.

Den litt lengre versjonen så er det to jenter som driter i en kopp, spiser det, og vel, leker sensuelt med den. Ellerno. Ikke så ekkelt som alle vil ha det til, tho. ^^

Takk :)

Du må nesten se det, egentlig. Jeg ville kjøpt sjokoladepudding for anledningen, jeg, om jeg var deg :wee:
Vel, jeg spurte jo fordi jeg ikke viste helt var det var. Jeg viste ikke helt hva det var fordi jeg ikke har prøvd å finne ut hva det er. Og derfor tenkte jeg at jeg skulle spørre om en forklaring, før jeg eventuellt skulle se hva det er. Så nei, har nok ikke lyst å se det. Nok med et bilde i hodet.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
clvn har rett. Du burde se det. ^^

Sjokoladepuddingen har jeg derimot mine tvil om, menmen. x)

Neinei, sjokoladepudding må til. Definitivt. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
jeg er tydeligvis emo pga et par sorte klesplagg :confused:

Selvsagt. Sorte klær er jo SÅ emo, azza. oO

Oh noes! Jeg har svarte sokker på meg i dag! :O

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
jeg er tydeligvis emo pga et par sorte klesplagg :confused:
Emo!1!11oneone!!

...Ja, folk har misforstått ganske mye hva scene er etter at det ble mote.

Nesten litt søtt. :love:

Oh noes! Jeg har svarte sokker på meg i dag! :O

Du er emo! :ohmy:

Selvsagt. Sorte klær er jo SÅ emo, azza. oO

Du er emo. :ohmy:

...Eller. Moren til Therese er emo. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...