Ballus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 da kan du lese litt for meg i faget norsk til onsdag. for da har eg tentamen igjen.har munnleg tentamen i mårga. Godt du ikke har skriftlig. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kommer vel inn der du ønsker alikevell? Hvis jeg har enere, er det jo ganske liten sjangs for at jeg kommer inn på veterinærskolen eller noe i den duren hvor det sikkert krever 5-6. Veterinærskolen er vel ikke vgs? Eller tar jeg feil? Det var bare et eksempel. Vet ikke jeg. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har ikke så mye å so hvor du kommer inn da, bare det er riktig studieretning. : ) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 da kan du lese litt for meg i faget norsk til onsdag. for da har eg tentamen igjen.har munnleg tentamen i mårga. Godt du ikke har skriftlig. Bahahawwwhaahawwww Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 da kan du lese litt for meg i faget norsk til onsdag. for da har eg tentamen igjen.har munnleg tentamen i mårga. Godt du ikke har skriftlig. Bahahawwwhaahawwww Skjønte ikke den helt... Lenke til kommentar
binko Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Ah man. I dag går Jack Osbourne, Akutten og reruns av Norges Herligste - samtidig! BLIR GAL! Får se første halvtimen av Osbourne da. Så zappe mellom E.R og Ylvisbrødrene. EDIT: Forresten, du har så rett Ballus. Du har så rett. Det var fornøyelig. Endret 24. november 2008 av Binko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 da kan du lese litt for meg i faget norsk til onsdag. for da har eg tentamen igjen.har munnleg tentamen i mårga. Godt du ikke har skriftlig. Bahahawwwhaahawwww Skjønte ikke den helt... Han var slem, unødig spør du meg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 da kan du lese litt for meg i faget norsk til onsdag. for da har eg tentamen igjen.har munnleg tentamen i mårga. Godt du ikke har skriftlig. Bahahawwwhaahawwww Skjønte ikke den helt... Jeg tok den...(vis en skulle tenke koffert ) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 da kan du lese litt for meg i faget norsk til onsdag. for da har eg tentamen igjen.har munnleg tentamen i mårga. Godt du ikke har skriftlig. Bahahawwwhaahawwww Skjønte ikke den helt... Jeg tok den...(vis en skulle tenke koffert ) Koffert ja! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Den var muligens litt slem. ]Koffert ja! Nei, nei og atter nei! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nå vil jeg tro Zlatzman tenkte mer på at det kan være kjekt med litt snop når en sitter hjemme og LESER til eksamen. Satan som jeg hater å poste nederst på en side og tråden er på neste side når jeg har trykket Add reply allerede. Sett antall innlegg per side til 200, så slipper du at det skjer så ofte Fail! Han tenkte på å ha med snop til eksamen. Og hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Slem når man tenker på Noob som er ny i Norge(tror han sa noe slikt engang) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kommer vel inn der du ønsker alikevell? Hvis jeg har enere, er det jo ganske liten sjangs for at jeg kommer inn på veterinærskolen eller noe i den duren hvor det sikkert krever 5-6. Veterinærskolen ser på videregåendekarakterene dine. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nå vil jeg tro Zlatzman tenkte mer på at det kan være kjekt med litt snop når en sitter hjemme og LESER til eksamen. Satan som jeg hater å poste nederst på en side og tråden er på neste side når jeg har trykket Add reply allerede. Sett antall innlegg per side til 200, så slipper du at det skjer så ofte Fail! Han tenkte på å ha med snop til eksamen. Og hvordan vet du det? Tenker meg det. Er vell teit å planlegge at jeg skal ha med meg snop når jeg skal øve til tentamen, istedenfor å ha det med til selve tentamen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Og til dere som sliter med eksamen: Min neste eksamen er TIDLIGST neste jul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kommer vel inn der du ønsker alikevell? Hvis jeg har enere, er det jo ganske liten sjangs for at jeg kommer inn på veterinærskolen eller noe i den duren hvor det sikkert krever 5-6. Veterinærskolen ser på videregåendekarakterene dine. Jepp. Ungdomskole-karakterene betyr litt,men meget lite. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 da kan du lese litt for meg i faget norsk til onsdag. for da har eg tentamen igjen.har munnleg tentamen i mårga. = Da kan du lese litt for meg i norsk (faget) til onsdag, for da har jeg tentamen igjen. Har muntlig tentamen i morgen. = Då kan du lese litt for meg i norsk (faget) til onsdag, for då har eg tentamen igjen. Har munnleg tentamen i morgon. Ballus mente at det var bra det ikke var skriftlig, fordi en post på to linjer hadde flere skrivefeil. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Hvis man tenker: Åh, jeg vil inn på medie og kommunikasjon! Da burde man ha de karakterene som kreves til å komme inn. Ellers kan det hende at noen med bedre karakterer kommer inn istedenfor deg. Ok, Eplefe Endret 24. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Skal vel alltids prøve ditt beste. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er skolegaranti i Norge nå, Wiciwato, du kommer inn på linjen du vil enten det blir sånn eller sånn. Linjen heter forøvrig Media og kommunikasjon (eller heter den medier og kommunikasjon nå?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg