Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah man. I dag går Jack Osbourne, Akutten og reruns av Norges Herligste - samtidig!

BLIR GAL! Får se første halvtimen av Osbourne da. Så zappe mellom E.R og Ylvisbrødrene.

:hm:

EDIT: Forresten, du har så rett Ballus. Du har så rett.

Det var fornøyelig. :wee:

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
da kan du lese litt for meg i faget norsk til onsdag. for da har eg tentamen igjen.

har munnleg tentamen i mårga.

Godt du ikke har skriftlig. :)

Bahahawwwhaahawwww :rofl:

Skjønte ikke den helt...

Han var slem, unødig spør du meg.

Lenke til kommentar
Nå vil jeg tro Zlatzman tenkte mer på at det kan være kjekt med litt snop når en sitter hjemme og LESER til eksamen.

Satan som jeg hater å poste nederst på en side og tråden er på neste side når jeg har trykket Add reply allerede.

Sett antall innlegg per side til 200, så slipper du at det skjer så ofte :D

Fail! Han tenkte på å ha med snop til eksamen.

Og hvordan vet du det?

Lenke til kommentar
Nå vil jeg tro Zlatzman tenkte mer på at det kan være kjekt med litt snop når en sitter hjemme og LESER til eksamen.

Satan som jeg hater å poste nederst på en side og tråden er på neste side når jeg har trykket Add reply allerede.

Sett antall innlegg per side til 200, så slipper du at det skjer så ofte :D

Fail! Han tenkte på å ha med snop til eksamen.

Og hvordan vet du det?

Tenker meg det. Er vell teit å planlegge at jeg skal ha med meg snop når jeg skal øve til tentamen, istedenfor å ha det med til selve tentamen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Kommer vel inn der du ønsker alikevell?

Hvis jeg har enere, er det jo ganske liten sjangs for at jeg kommer inn på veterinærskolen eller noe i den duren hvor det sikkert krever 5-6.

Veterinærskolen ser på videregåendekarakterene dine.

Jepp. Ungdomskole-karakterene betyr litt,men meget lite.

Lenke til kommentar
da kan du lese litt for meg i faget norsk til onsdag. for da har eg tentamen igjen.

har munnleg tentamen i mårga.

=

Da kan du lese litt for meg i norsk (faget) til onsdag, for da har jeg tentamen igjen. Har muntlig tentamen i morgen.

=

Då kan du lese litt for meg i norsk (faget) til onsdag, for då har eg tentamen igjen. Har munnleg tentamen i morgon.

Ballus mente at det var bra det ikke var skriftlig, fordi en post på to linjer hadde flere skrivefeil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...