Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Mulig noen synes det. For meg er det bare unødvendig sløsing av tid å skulle bruke verdifull tid på å ete. Går heller for en solid frokost, og en god lunsj hjemme som belønning for det harde arbeidet. Eneste som holder meg i gang under tentamen er at jeg skal hjem og kose meg med toast elns.

Verdifull tid? Oh my.

Tentamen, både på ungdomskolen og videregående var kjapt unnagjort og en karakter som ikke forandret seg det spor om jeg satt 2 timer eller 5 timer.

Ungdomskolen var det førstemann ferdig, så dra hjem og slappe av :cool: .

Jeg skal si deg en ting. Det er ikke kult å være førstemann til å dra hjem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og jeg var typen som holdt på å dø av nervøsitet 2 timer før, alltid satt ut hele tida og stressa som f.. med å føre inn kladden. Og likevel aldri fikk mere enn 3 og 4'ere. Bastards. Men jeg har i det minste jobb nå og får 21000 inn på konto hver måned. Hah.

Lenke til kommentar
Og jeg var typen som holdt på å dø av nervøsitet 2 timer før, alltid satt ut hele tida og stressa som f.. med å føre inn kladden. Og likevel aldri fikk mere enn 3 og 4'ere. Bastards. Men jeg har i det minste jobb nå og får 21000 inn på konto hver måned. Hah.

Kjenner meg igjen der. Pleier ikke sitte ut hele tida da.

Lenke til kommentar
Hehe. Har et par jenter i klassen som bare er nødt til å være verdens kuleste personer. Røyker dagen lang, har sikkert et forjævelig forhold til foreldrene, karakterer nærmere 0 enn 1 og skikkelig dårlig selvtillit. De er de første som går hjem på en tentamen.

Jeg er den mest nerdede i klassen, får femmere og seksere og sitter bare et par timer. :p

Fikk faktisk sekser en gang jeg bare satt i to timer.

Når jeg sier "et par" må dere ta i betraktning at jeg er bergenser, så rundt tre timer.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Nå vil jeg tro Zlatzman tenkte mer på at det kan være kjekt med litt snop når en sitter hjemme og LESER til eksamen.

Helt korrekt! Første eksamen er ikke før den 4. desember, men må lese en del før den tid.

Når det er sagt kan det være greit med litt kjapp energi på eksamen også. Varierer litt mellom en god sjokolade, noen mandariner eller en baguette. Eventuelt en kombinasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Har englesk tentamen i morgen, må si at oppgavene/ tekstheftet virker mye vanskligere i år enn i 9. .

Syns litt synd på de som ligger under middels fra før :)

Lenke til kommentar
Snart er det juleferie. \o/ Begynner å bli julestemning i byen også - dekorasjoner, juletrær, julesang o.s.v.

Det gjør jeg også, noe som ikke skjedde i fjor. Så jeg er i godt humør.

Et bra eksempel på at kommentar-felt nederst i avis-saker er en uting:

"Skrevet av Donkischot 24.11.2008 kl. 18:47

jeg tror ikke det det de sier at mj lever på andres sine regning det må være bare tull tror at mj betaler mere penger til de arabiske idiotene for at de henter krigs ofre barna fra irak for den dritten mj at han skal leke med de stakkarse arabere kan bare havne i Helvete idioter"

:wee: Jeg elsker slike kommentarer, ikke så værst de kommentarene fra fotball-fanboys på db.no heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Kommer vel inn der du ønsker alikevell?

Hvis jeg har enere, er det jo ganske liten sjangs for at jeg kommer inn på veterinærskolen eller noe i den duren hvor det sikkert krever 5-6.

Veterinærskolen er vel ikke vgs? Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...