Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) *kose seg med ostepop* Fant nettop ut at Firstprice sin ostepop ikke bare er billigst, store og har god smak...De holder seg lenge i åpnet pose også Skal huskes. Eksamenstid her (også) nå, så da trenger jeg snop av alle slag. Ikke ostepop i klasserommet vell? Knaser og braker fryktelig, alle kommer til å se på deg for hvert tygg. Pleier aldri å ha med noe snop. Er litt survivorman. () Endret 24. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Og alle kommer til å tenke "Æsj, spiser han ostepop? >.<" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Pluss at det lukter bæsj når du åpner posen. Og posen knitrer som et helvete. I tillegg til at den tar altfor stor plass på pulten under eksamen. Husk at du skal gjøre oppgaver, ikke bare spise godteri og drikke mest mulig Cola før du drar hjem igjen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Si heller til morra di at ho skal bake en liten sjokoladekake eller brownieskake. Det lukter godt, smaker godt og absolutt alle kommer til å misunne deg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Si heller til morra di at ho skal bake en liten sjokoladekake eller brownieskake. Det lukter godt, smaker godt og absolutt alle kommer til å misunne deg. Helt personelig synes jeg det blir litt sært å ha med kaker på tentamen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Berre siden mora di ikkje kan bake, Prophet? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Helt personelig synes jeg det blir litt sært å ha med kaker på tentamen Ta med rester av grandiosa fra dagen før . Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ta med ei flaske vann. Det får holde. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Berre siden mora di ikkje kan bake, Prophet? Haha Helt personelig synes jeg det blir litt sært å ha med kaker på tentamen Ta med rester av grandiosa fra dagen før . Haha x 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) I klassen min i 9. var det en "tøffing" som hadde med seg 3 liter Cola og masse godteri på matteeksamen. Men han leverte blankt og gikk igjen etter 2 timer. Han jobber nå på Esso i nabobygda. Gode fremtidsutsikter. Endret 24. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ta med ei flaske vann. Det får holde. Avhengig av hvor lang eksamen er kan det være lurt med en skive eller to i tillegg. Man blir ganske sulten av å sitte og skrive. XP Polarbrød er perfekt eksamensmat. Lager lite lyd, er lett å spise, smaker godt og er generelt sett bare nom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ush..jeg er så trøtt at jeg snart triller av stolen..men jeg har ikke engang spist siden lunsj på jobb..må jo få til det før jeg legger meg i det minste. Hm. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Snart er det juleferie. \o/ Begynner å bli julestemning i byen også - dekorasjoner, juletrær, julesang o.s.v. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ta med ei flaske vann. Det får holde. Avhengig av hvor lang eksamen er kan det være lurt med en skive eller to i tillegg. Man blir ganske sulten av å sitte og skrive. XP Polarbrød er perfekt eksamensmat. Lager lite lyd, er lett å spise, smaker godt og er generelt sett bare nom. Mulig noen synes det. For meg er det bare unødvendig sløsing av tid å skulle bruke verdifull tid på å ete. Går heller for en solid frokost, og en god lunsj hjemme som belønning for det harde arbeidet. Eneste som holder meg i gang under tentamen er at jeg skal hjem og kose meg med toast elns. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Satan som jeg hater å poste nederst på en side og tråden er på neste side når jeg har trykket Add reply allerede. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nå vil jeg tro Zlatzman tenkte mer på at det kan være kjekt med litt snop når en sitter hjemme og LESER til eksamen. Satan som jeg hater å poste nederst på en side og tråden er på neste side når jeg har trykket Add reply allerede. Sett antall innlegg per side til 200, så slipper du at det skjer så ofte Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nå vil jeg tro Zlatzman tenkte mer på at det kan være kjekt med litt snop når en sitter hjemme og LESER til eksamen. Satan som jeg hater å poste nederst på en side og tråden er på neste side når jeg har trykket Add reply allerede. Sett antall innlegg per side til 200, så slipper du at det skjer så ofte Fail! Han tenkte på å ha med snop til eksamen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Mulig noen synes det. For meg er det bare unødvendig sløsing av tid å skulle bruke verdifull tid på å ete. Går heller for en solid frokost, og en god lunsj hjemme som belønning for det harde arbeidet. Eneste som holder meg i gang under tentamen er at jeg skal hjem og kose meg med toast elns. Verdifull tid? Oh my. Tentamen, både på ungdomskolen og videregående var kjapt unnagjort og en karakter som ikke forandret seg det spor om jeg satt 2 timer eller 5 timer. Ungdomskolen var det førstemann ferdig, så dra hjem og slappe av . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Et bra eksempel på at kommentar-felt nederst i avis-saker er en uting: "Skrevet av Donkischot 24.11.2008 kl. 18:47 jeg tror ikke det det de sier at mj lever på andres sine regning det må være bare tull tror at mj betaler mere penger til de arabiske idiotene for at de henter krigs ofre barna fra irak for den dritten mj at han skal leke med de stakkarse arabere kan bare havne i Helvete idioter" Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Mulig noen synes det. For meg er det bare unødvendig sløsing av tid å skulle bruke verdifull tid på å ete. Går heller for en solid frokost, og en god lunsj hjemme som belønning for det harde arbeidet. Eneste som holder meg i gang under tentamen er at jeg skal hjem og kose meg med toast elns. Verdifull tid? Oh my. Tentamen, både på ungdomskolen og videregående var kjapt unnagjort og en karakter som ikke forandret seg det spor om jeg satt 2 timer eller 5 timer. Ungdomskolen var det førstemann ferdig, så dra hjem og slappe av . Samme her. Fått 5 på hver eneste tentamen og eksamen jeg har hatt i hele mitt liv. Noen 6-ere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg