Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

*kose seg med ostepop*

Fant nettop ut at Firstprice sin ostepop ikke bare er billigst, store og har god smak...De holder seg lenge i åpnet pose også :D

Skal huskes. Eksamenstid her (også) nå, så da trenger jeg snop av alle slag.

Ikke ostepop i klasserommet vell? Knaser og braker fryktelig, alle kommer til å se på deg for hvert tygg.

Pleier aldri å ha med noe snop. Er litt survivorman. (:wee:)

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I klassen min i 9. var det en "tøffing" som hadde med seg 3 liter Cola og masse godteri på matteeksamen. Men han leverte blankt og gikk igjen etter 2 timer. Han jobber nå på Esso i nabobygda. Gode fremtidsutsikter.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ta med ei flaske vann. Det får holde.

Avhengig av hvor lang eksamen er kan det være lurt med en skive eller to i tillegg. Man blir ganske sulten av å sitte og skrive. XP Polarbrød er perfekt eksamensmat. Lager lite lyd, er lett å spise, smaker godt og er generelt sett bare nom.

Lenke til kommentar
Ta med ei flaske vann. Det får holde.

Avhengig av hvor lang eksamen er kan det være lurt med en skive eller to i tillegg. Man blir ganske sulten av å sitte og skrive. XP Polarbrød er perfekt eksamensmat. Lager lite lyd, er lett å spise, smaker godt og er generelt sett bare nom.

Mulig noen synes det. For meg er det bare unødvendig sløsing av tid å skulle bruke verdifull tid på å ete. Går heller for en solid frokost, og en god lunsj hjemme som belønning for det harde arbeidet. Eneste som holder meg i gang under tentamen er at jeg skal hjem og kose meg med toast elns.

Lenke til kommentar

Nå vil jeg tro Zlatzman tenkte mer på at det kan være kjekt med litt snop når en sitter hjemme og LESER til eksamen.

Satan som jeg hater å poste nederst på en side og tråden er på neste side når jeg har trykket Add reply allerede.

Sett antall innlegg per side til 200, så slipper du at det skjer så ofte :D

Lenke til kommentar
Nå vil jeg tro Zlatzman tenkte mer på at det kan være kjekt med litt snop når en sitter hjemme og LESER til eksamen.

Satan som jeg hater å poste nederst på en side og tråden er på neste side når jeg har trykket Add reply allerede.

Sett antall innlegg per side til 200, så slipper du at det skjer så ofte :D

Fail! Han tenkte på å ha med snop til eksamen.

Lenke til kommentar
Mulig noen synes det. For meg er det bare unødvendig sløsing av tid å skulle bruke verdifull tid på å ete. Går heller for en solid frokost, og en god lunsj hjemme som belønning for det harde arbeidet. Eneste som holder meg i gang under tentamen er at jeg skal hjem og kose meg med toast elns.

Verdifull tid? Oh my.

Tentamen, både på ungdomskolen og videregående var kjapt unnagjort og en karakter som ikke forandret seg det spor om jeg satt 2 timer eller 5 timer.

Ungdomskolen var det førstemann ferdig, så dra hjem og slappe av :cool: .

Lenke til kommentar

Et bra eksempel på at kommentar-felt nederst i avis-saker er en uting:

"Skrevet av Donkischot 24.11.2008 kl. 18:47

jeg tror ikke det det de sier at mj lever på andres sine regning det må være bare tull tror at mj betaler mere penger til de arabiske idiotene for at de henter krigs ofre barna fra irak for den dritten mj at han skal leke med de stakkarse arabere kan bare havne i Helvete idioter"

Lenke til kommentar

Verdifull tid? Oh my.

Tentamen, både på ungdomskolen og videregående var kjapt unnagjort og en karakter som ikke forandret seg det spor om jeg satt 2 timer eller 5 timer.

Ungdomskolen var det førstemann ferdig, så dra hjem og slappe av :cool: .

Samme her. Fått 5 på hver eneste tentamen og eksamen jeg har hatt i hele mitt liv. Noen 6-ere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...