probin Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 huff, for en samtale her idag da jeg liker ikke tenner Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Men... Im happy skal snart ta av reggisen.. som har vært på siden 8. klasse (og nå går jeg i 2...) Er vel egentlig på tide da ... Aldri trengt å bruke det, selv om jeg selv sier jeg har rare tenner... Noe som tannlegen benekter, kan hende tennene sitter igjen etter røtter fra Storbritania (Ikke kjennt for pene tenner Oo) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Men... Im happy skal snart ta av reggisen.. som har vært på siden 8. klasse (og nå går jeg i 2...) Er vel egentlig på tide da ... Aldri trengt å bruke det, selv om jeg selv sier jeg har rare tenner... Noe som tannlegen benekter, kan hende tennene sitter igjen etter røtter fra Storbritania (Ikke kjennt for pene tenner Oo) Mahaha! *mobbe fordi du ikke har reggis* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Aldri vært borti noen reggis jeg heller. Har en flott tannrad med to hoggtenner oppi. Mamma trodde faktisk at jeg hadde slipa de til selv. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har hatt reggis i over en måned nå. Skal bare ha den i ett år Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hadde reggis i nesten 3 år jeg Deilig å ha det fjernet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Gooooooooooood afternoon Vietnam! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) My dawg is watching you. Endret 24. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Gooooooooooood afternoon Vietnam! BONGO BONGO BONGO ... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Rotfylling er når det er hull helt inn til røttene og man må da borre, så "filer" tannlegen vekk nervene og så fylles det. Sånn kjapt forklart.Rotfylling er greit nok, syns det er verre og trekke 3 tenner på samme time:S Og så må man gape så lenge på rotfylling. Det glemte jeg, Du får ha lykke til Håper det går så smertefritt osm mulig. Pøh. Pingler. Jeg har fått rotfylling - uten bedøvelse. Slå den du. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg hadde reggis i 5. klasse, i liek 6 måneder. Så hadde jeg sånn plateting som man har om natta i tre år, og nå har jeg tannrad som en helt ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Pøh. Pingler. Jeg har fått rotfylling - uten bedøvelse. Slå den du. Kan ikke slå den. Men kan matche den. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg hadde reggis i 5. klasse, i liek 6 måneder. Så hadde jeg sånn plateting som man har om natta i tre år, og nå har jeg tannrad som en helt ^^ Hadde plateting før jeg fikk reggis. Brukte den aldri Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Da var man hjemme igjen. Koselig. Trygt. Varmt. Det har blitt vinter omsider. Herlig. Mye koseligere å være ute når landskapet er snødekt. Det gjør jo omgivelsene lysere også. Koselig. Gleder meg til jul, jeg. Blir så provosert når jeg leser om Ali Farah og den ambulansesjåføren. Makan til dust. Førstnevnte altså. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Blir ikke snødekt vinter her i Drammen. Har hatt slapsevær et par dager, that's all. Eller så blir det bare beinkaldt og frossent, men ingen snø. Savner vinteren fra Nord-Norge, med 3 meter høye brøytekanter, nordlys og svære iskolosser hengende fra bergveggene. Og vi kunne kjøre overalt på spark. Endret 24. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Pøh. Pingler. Jeg har fått rotfylling - uten bedøvelse. Slå den du. Kan ikke slå den. Men kan matche den. Tell me your story. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Bedøvelsen gikk ut mens han holdt på. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Faen. Jeg kjeder meg. Veldig! What to do? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Faen. Jeg kjeder meg. Veldig! What to do? Mandag er seriedag. Sett på en nylastet serie eller noe. Selv så sitter jeg og ser på Dexter atm. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hum. Har masse usett House, når jeg tenker meg om. God idé Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg