Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men... Im happy :D skal snart ta av reggisen.. som har vært på siden 8. klasse (og nå går jeg i 2...)

Er vel egentlig på tide da ... Aldri trengt å bruke det, selv om jeg selv sier jeg har rare tenner... Noe som tannlegen benekter, kan hende tennene sitter igjen etter røtter fra Storbritania (Ikke kjennt for pene tenner Oo)

Lenke til kommentar
Men... Im happy :D skal snart ta av reggisen.. som har vært på siden 8. klasse (og nå går jeg i 2...)

Er vel egentlig på tide da ... Aldri trengt å bruke det, selv om jeg selv sier jeg har rare tenner... Noe som tannlegen benekter, kan hende tennene sitter igjen etter røtter fra Storbritania (Ikke kjennt for pene tenner Oo)

Mahaha! *mobbe fordi du ikke har reggis*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Aldri vært borti noen reggis jeg heller. Har en flott tannrad med to hoggtenner oppi. Mamma trodde faktisk at jeg hadde slipa de til selv. :p

Lenke til kommentar
Rotfylling er når det er hull helt inn til røttene og man må da borre, så "filer" tannlegen vekk nervene og så fylles det. Sånn kjapt forklart.

Rotfylling er greit nok, syns det er verre og trekke 3 tenner på samme time:S

Og så må man gape så lenge på rotfylling.

Det glemte jeg, Du får ha lykke til :thumbup: Håper det går så smertefritt osm mulig.

Pøh. Pingler. Jeg har fått rotfylling - uten bedøvelse. Slå den du.

Lenke til kommentar

Da var man hjemme igjen. Koselig. Trygt. Varmt. Det har blitt vinter omsider. Herlig. Mye koseligere å være ute når landskapet er snødekt. Det gjør jo omgivelsene lysere også. Koselig. Gleder meg til jul, jeg.

Blir så provosert når jeg leser om Ali Farah og den ambulansesjåføren. Makan til dust. Førstnevnte altså.

Lenke til kommentar

Blir ikke snødekt vinter her i Drammen. Har hatt slapsevær et par dager, that's all.

Eller så blir det bare beinkaldt og frossent, men ingen snø.

Savner vinteren fra Nord-Norge, med 3 meter høye brøytekanter, nordlys og svære iskolosser hengende fra bergveggene.

Og vi kunne kjøre overalt på spark.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...