Wiciwato Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Det er vell greit å handle tidlig, så ikke prisene går opp og det blir hundretusen pensjonister som skal kjøpe ferdigstrikkede ullsokker til sønnesønnen sin fordi de følte at de hadde blitt for gamle til å strikke de selv i år. Endret 24. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg venter av prinsipp til desember før jeg tenker på noe som helst med jul, inkludert gaver. Jeg vet ikke engang hvem jeg skal kjøpe til i år Alt jeg vet, er at jeg har 4 dager i Stavanger etter eksamen og før jul, og det skal bli så herlig! <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har lova meg sjøl å ikkje drikke ein dråpe julebrus før 1. desember. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har lova meg sjøl å ikkje drikke ein dråpe julebrus før 1. desember. Ikke jeg heller og har holdt meg ganske bra i år. Sa det som slik "oppkjøring første Desember. Består jeg blir det en sixpack med julebrus får jeg ikke bestått blir det en sixpack med jule øl" . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har så absolutt drukket julebrus før den 1 desember. Akkurat det juleopplegget bryr jeg meg ikke. All prøvinga til å få jula til å framstå som koselig og spesiell, får det samtidig til å bli jævlig falskt. Folk forlanger dyrere og dyrere gaver, noe som virker mer viktig enn samværet med familien. Hadde vel kanskje litt lite å gjøre med julebrus men Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det er ikke desember enda engang! Å julegaveshoppe i november blir som å handle solkrem på vintern. Slik som jeg shopper i år, så må jeg shoppe tidlig for å rekke å pakke inn og levere ut. x) Internett <3 Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) har bare drukket 3 julebrus i år men eg gleder meg mest til 5. desember da blir de en sixpack julebrus? Endret 24. november 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tror faktisk jeg skal satse på å bli ferdig med julegavene før alt stresset begynner. Orker ikke det i år. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Anbefaler bokklubben.no til den slags. Fikk unnagjort skremmende mye der inne i år. De har noen helvetes tilbud gående, som til og med passet. ^^ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Har kjøpt Pondus abonnement (faen meg blitt dyrt nå!) til bestekameraten min. Jeg aner ikke hva folk liker å lese, jeg leser stort sett bare om annen verdenskrig, og om jeg skal kjøpe bøker til folk så kjøper jeg bøker jeg kan låne av dem. Tror ikke alle i familien blir fornøyd med bøker om annen verdenskrig akkurat. Edit: Fytti, døgning er helt klart den dummeste ideen jeg har hatt idag. Endret 24. november 2008 av Volcov Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Bokklubben har bytteordning da, om du fyller ut ett skjema så kan mottakeren bare sende inn bøkene, så får de en midlertidig konto de kan kjøpe nytt for. Og de har faktisk ikke bare bøker der inne, de har filmer, og diverse av alt mulig. Knivsett, kaffekanner, babyklær, de har faen alt. Oo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Og der forsvant tilgangen til MSN, Facebook, Nettby ol. Men forumet funker alltid på skolen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg mangler mange julegaver. Jeg har bestilt et par, sliter med et par, og må få ræven min i gir og kjøpe noen andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har ikke kjøpt en eneste gave enda. men jeg og dama har allerede avtalt hva vi skal kjøpe til hverandre, så akkurat den er grei. Så skal vi spleise på gaver til foreldrene og søskene hennes. Neste år skal jeg begynne å kjøpe gjennom hele året. Så er jeg ferdig i goood tid til jul. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ikke jeg heller, men har noen gaver på lur...Sliter med den ene though, fordi det er et Stabæk skjerf, og det er umulig å få tak i på internett...Må til Blærum for å få tak i det. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jojo, det jeg sa til familien min var at om noen absolutt måtte gi meg noe så kunne de gi penger i mitt navn til dyrebeskyttelsen eller noe slikt. [brannfakkel] Jeg beklager at jeg henger meg opp i noe jeg over hodet ikke har grunnlag for å skulle mene noe om, men hvorfor ikke støtte en organisasjon som hjelper mennesker fremfor dyr? [/branfakkel] Fordi at mennesker i større grad kan hjelpe seg selv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Omg! Jævla nettbank! Jeg logget NETTOPP inn, og når jeg faktisk finner ut hvordan jeg skal hente pin-koden min så funker den ikke lenger! Faen! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jojo, det jeg sa til familien min var at om noen absolutt måtte gi meg noe så kunne de gi penger i mitt navn til dyrebeskyttelsen eller noe slikt. [brannfakkel] Jeg beklager at jeg henger meg opp i noe jeg over hodet ikke har grunnlag for å skulle mene noe om, men hvorfor ikke støtte en organisasjon som hjelper mennesker fremfor dyr? [/branfakkel] Fordi at mennesker i større grad kan hjelpe seg selv. Er da også mennesker som ikke er i stand til å hjelpe seg selv? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Blitt dårlig med julegaveshopping her også. Har en viss anelse om hva jeg skal kjøpe til folk, men ikke handlet noe enda. Alt for kaldt, fryser balla av meg hver gang jeg går ut for å røyke. Drev ikke du og sluttet med sånt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kjøpte nettopp julegave til min lillebror(20) Turles III til NES: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg