Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er vell greit å handle tidlig, så ikke prisene går opp og det blir hundretusen pensjonister som skal kjøpe ferdigstrikkede ullsokker til sønnesønnen sin fordi de følte at de hadde blitt for gamle til å strikke de selv i år.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jeg har så absolutt drukket julebrus før den 1 desember. Akkurat det juleopplegget bryr jeg meg ikke. All prøvinga til å få jula til å framstå som koselig og spesiell, får det samtidig til å bli jævlig falskt. Folk forlanger dyrere og dyrere gaver, noe som virker mer viktig enn samværet med familien.

Hadde vel kanskje litt lite å gjøre med julebrus men :p

Lenke til kommentar

Har kjøpt Pondus abonnement (faen meg blitt dyrt nå!) til bestekameraten min. Jeg aner ikke hva folk liker å lese, jeg leser stort sett bare om annen verdenskrig, og om jeg skal kjøpe bøker til folk så kjøper jeg bøker jeg kan låne av dem. Tror ikke alle i familien blir fornøyd med bøker om annen verdenskrig akkurat. :wee:

Edit: Fytti, døgning er helt klart den dummeste ideen jeg har hatt idag.

Endret av Volcov
Lenke til kommentar

Bokklubben har bytteordning da, om du fyller ut ett skjema så kan mottakeren bare sende inn bøkene, så får de en midlertidig konto de kan kjøpe nytt for. Og de har faktisk ikke bare bøker der inne, de har filmer, og diverse av alt mulig. Knivsett, kaffekanner, babyklær, de har faen alt. Oo

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har ikke kjøpt en eneste gave enda. men jeg og dama har allerede avtalt hva vi skal kjøpe til hverandre, så akkurat den er grei. Så skal vi spleise på gaver til foreldrene og søskene hennes. Neste år skal jeg begynne å kjøpe gjennom hele året. Så er jeg ferdig i goood tid til jul.

Lenke til kommentar
Jojo, det jeg sa til familien min var at om noen absolutt måtte gi meg noe så kunne de gi penger i mitt navn til dyrebeskyttelsen eller noe slikt. :)
[brannfakkel] Jeg beklager at jeg henger meg opp i noe jeg over hodet ikke har grunnlag for å skulle mene noe om, men hvorfor ikke støtte en organisasjon som hjelper mennesker fremfor dyr?

[/branfakkel]

Fordi at mennesker i større grad kan hjelpe seg selv.

Lenke til kommentar
Jojo, det jeg sa til familien min var at om noen absolutt måtte gi meg noe så kunne de gi penger i mitt navn til dyrebeskyttelsen eller noe slikt. :)
[brannfakkel] Jeg beklager at jeg henger meg opp i noe jeg over hodet ikke har grunnlag for å skulle mene noe om, men hvorfor ikke støtte en organisasjon som hjelper mennesker fremfor dyr?

[/branfakkel]

Fordi at mennesker i større grad kan hjelpe seg selv.

Er da også mennesker som ikke er i stand til å hjelpe seg selv?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...