øl_i_tastaturet Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Skulle ønske jeg også våknet rundt 4, for CSI Miami s06e13 og Prison Break s03e09 venter. Det er deilig å ligge i senga og se på sånt før man drar på jobb/skole Sett episode 9 enda? Den må anskaffes etterpå, ventet lenge på den! - Nye pc-deler idag, wiiii! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Bryt den ned psykisk da, si at ingen er gla i den og at ingen bryr seg om den, at du er den eneste som noen gang kommer til å være der og at den må kun høre på deg å gjøre som du sier osv. Det kan hjelpe Den er psykisk sterk. Den elsker meg, nemlig. Men, vi har våre krangler. Heftige krangler. x) Den har gitt opp håpet, og driver med selvdestruerende oppførsel nå =( Nie, du må vise den kjærlighet! LEAVE THE LAPTOP ALONE =( Jeg tar den med i seng, jeg stryker på den, jeg koser med den, den får nok av kjærlighet. *skule* Endret 16. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Sett episode 9 enda? Den må anskaffes etterpå, ventet lenge på den! - Nye pc-deler idag, wiiii! Nope, har ikke sett den enda. Gleder meg til i kveld, da blir det Prison Break Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Sett episode 9 enda? Den må anskaffes etterpå, ventet lenge på den! - Nye pc-deler idag, wiiii! Nope, har ikke sett den enda. Gleder meg til i kveld, da blir det Prison Break Det blir det her også :wii: - Noen som vet når neste episode av Heroes kommer? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Noen som vet når neste episode av Heroes kommer? Registrer deg på myepisodes.com, genial side for å se når ting kommer ut. Du kommer ikke til å angre! Og nei, det står ikke der når neste episode kommer ut, så det vil ta tid.. Endret 16. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bah. Hektisk. 2 obligatoriske oppgaver på en uke. Vi bruker vanligvis en uke på å klare og bli ferdig med én! Ser ut til at det ikke blir fylla i kveld likevel : < Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Noen som vet hva det nye terminator greiene er? The Terminator Sarah Jessica Parker Chronicals eller hva faen det heter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Aldri hørt om. Det holdt med de to første for min del. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, men det er visst en serie.. Så første og andre episode var kommet ut. Jæij sjØnTe ikKe bÆrEt liSm, bAre OmG! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg skal ta sol idag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Ah. Ja ja, hvorfor ikke. Jeg tror jeg holder meg til filmene uansett edit: PepsiCo, jeg ble bedt med på å ta sol, men det er ikke min ting, så jeg tror jeg gir faen Endret 16. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg skal ta sol idag Hvorfor? Å ta sol er noe av det ekleste jeg vet om Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det er så kjedelig! Ligge stille i 20 minutt, jeg prøvde en gang, men e klarte det ikke. Men så har jeg konsentrasjonsevnen til en spurv på syre å da Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg tar den med i seng, jeg stryker på den, jeg koser med den, den får nok av kjærlighet. *skule* Unni.. Kanskje den ikke er så glad i intimkontakt? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Den kan være nymfoman på nærkontakt, og at den trenger mer? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg skal ta sol idag Hvorfor? Å ta sol er noe av det ekleste jeg vet om Fordi det er jævlig deilig og jeg trenger litt brunfarge. Hva er ekkelt med det? oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nie, dataen din er utakknemlig. Den burde lære seg sette pris på den kjærligheten den får. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det bare er det? Ligge på et varmt, klaustrofobisk og klamt sted og kjede seg. Æsj! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg er brun året rundt, veldig greit, slipper å ta sol, men det måtte jo prøves selvfølgelig. Alt må prøves her i livet.. Og da mener jeg virkelig alt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Skulle jeg tatt sol, måtte jeg ha sovnet i det jeg la meg, men det er vanskeligere å våkne etter kvarter-tjue minutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg