Mikkel™ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Samme med meg og.. kom hjem i går og kjente en suuur lukt som krøp oppover nesebora mine. Ikke lurt å gå ifra søppla når du drar og spesielt ikke når det ligger ett gult og grønt brød og venter på å angripe deg i skapet Endret 24. november 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Brød er virkelig merkelige vesener Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 ikke sant? I det ene øyeblikekt er de velsmakende og sprø og ferske! Mens ei lita uka etter så hopper de etter deg med tenner og klør med mose på hodet og gul gruffe rennenede etter seg . Noen burde lage en studie om brødet ... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Skulle ta ut noen tomater fra kjøleskapet til frokost istad. De rant ut av posen. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har snakket med andre elever som går andre linjer på vgs enn meg, og de har visst "aldri problemer med at mat blir dårlig", hva nå enn det betyr. Åpenbart er det bare oss som opplever dette, og jeg kan med dette konkludere med at mat er levende vesen, og mat liker tydeligvis ikke IKT Drifts/servicefag-studenter. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Rart det der. Kanskje vi bare er for opptatt med andre ting at maten blir misunnelig og rott(n)er seg imot oss ? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Kanskje, kanskje. Tror du det blir bedre om vi gir den floppydisker av og til? Kanskje den føler seg verdsatt da? Edit: Jeg gjør et lite eksperiment. Ga maten min et par CD-plater og sa hvor mye jeg elsket den, kanskje den ble glad nå Endret 24. november 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Huff. Sitter her med et prosjektarbeid. Er drittlei. Vi har det hele denne måneden. Jeg og to andre lager en kampanje. Men nå kom det inne en her med en liten hund, så det lyser opp stemningen en smule. Hurra. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Gi brødskive floppy? Hva med litt IDE eller SATA spagetti en gang i blant? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Åh, nå fikk jeg lyst på fiberpostei Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Arinomi, det skjer multimedieteknologi-studenter også, i alle fall meg, men det kan være fordi jeg har 2 år med IKT-driftsfag innabords :O Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Studenter? For pokker, jeg er 31 og har ikke satt mine ben innenfor en skole siden jeg var 20 Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Da er du heldig. Jeg går fortsatt på vgs. Liker egentlig skolen godt, men slike helsikkens prosjektarbeid går meg på nervene. Og det faktum at jeg sitter her og skriver i setdet for å gjøre det jeg skal, sier vel sitt. De andre på gruppen er like sløve. Dessuten sov jeg bare en time i natt. Om det er god nok unnskyldning er opp til dere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kanskje det gjelder for folk "som sitter overdrevent mye foran en skjerm og har den største PCen jeg noen sinne har sett" for å sitere en av de jeg bor med da jeg kom med big toweret mitt inn døra og begynte å bruke TVen som skjerm til PCen ^^ Kjerringa har MSN, Nettby og Facebook som "alle" andre, men hu bruker det ca aldri, hu mener at man ikke kan være sosial foran en skjerm. Ja ja, hu om det. Jeg sitter heller på rommet mitt og prater med folk enn å gå ut og møte de, evt. sitter og gamer med gode venner fremfor å gå på byen, drikke kan jeg gjøre hvor som helst, bare at hjemme er det billigere ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 *strekke seg* Jeg er helt enig med deg, smurf Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Dagen er fremdeles god Endret 24. november 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sitter på jobb, så det er ikke noe særlig å peise på youtube. Men det ser ut som godeste Ozzy som står og presser ut noe... hmm. Kva skal eg tippe da? Litt blank. Men kragen på jakka kan tyde på at det er noe fra etter Black Sabbath. Men hvilken sang? Neh. Null sjangs å tippe på. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tips: ALL ABOAAARD! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ozzy <3 Crazy Train Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg