Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

L4r5 skrev:
  Binko skrev:
Ah duuude, den har jeg ikke. Skuffeeeeeet.

Nå vurderer jeg å stimulere frenum før jeg hopper i seng. Eller bare rett i seng. Eller frenumstimulasjon i seng.

Eller frenumstimulasjon MED seng.

Det har ikke jeg heller, men det har noen andre der ute så det er ikke noe problem.

Jeg håper det gjaldt for kanalen og ikke strengen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Snorre skrev:
Jeg kjenner jeg blir forbanna. Her haddejeg laget meg noen deilige ristede skiver med leverpostei og skulle se Matrix Reloaded. Så Matrix (nummer 1) på DVD for omtrent to uker siden og tenkte det kunne være fint å se nummer to i triologien.

Bra at det gikk som det gikk. Videre vil jeg anbefale deg å IKKE se nr. 2 og 3. Slutt med eneren, som gir et fantastisk inntrykk samtidig som den har en grei avslutning.

Hadde du visst det jeg vet, ville du takket meg, men siden du ikke har sett filmene, så er vel nysgjerrigheten for sterk til at du gidder å høre på meg. Noe som gjør at du ikke verdsetter rådet før det er for sent. Jaja.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
  LockBreaker skrev:
Noen som vet hva normalt god hørsel er? Slik ca. frekvensområde altså.

Tok en hørselstest på youtube nå og hører bare frem til 14000 Hz. Hører de laverer frekvensområdene, helt ned mot 20-25 hz. Men ikke over 14000.

Er dette unormakt i en alder av 17 år?

Her er testen jeg tok:

14kHz er under normalen for en på 17 ja, men hørte bare opp til 14kHz selv. Mistenker at et par høye konserter har vært en smule skadelige for ørene mine. Er forresten 22 år.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...