Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sånn, nå er jeg ferdig med noe som involverer toalettpapir og kliss utover hendene og ansiktet.

Det jeg prøvde (og feilet på) i stad var å kritisere realismen i sånne tester. Er vel ikke akkurat helt sikre, mange variabler og, mtp lydkvalitet fra youtube, kvalitet på maskin og utstyr osv..

EDIT: Ah, type etterdønninger fra filmen da. Alt går fortsatt oppover i tone. :wee:

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@ L4R5: Indeed. At mediebransjen ikke innser at de ødelegger for både seg selv og sine lovlige kunder er jo direkte tåpelig. At kunder som har kjøpt filmen lovlig ikke får sett den, mens pirater som laster den ned kan kjøre den på hva det måtte være er bakvendt. Det er nesten så jeg synes slik oppførsel fra medieindustriens side legitimerer piratkopiering. De fortjener ikke bedre når de behandler kundene sine på den måten. Slik behandling går ut over både kunder (som ikke får brukt sine lovlige, betale produkter slik de vil) og artistene (som mister kunder og får lavere inntekter). Jeg gleder meg til den dagen man kvitter seg med mellomleddet i medieindustrien og artistene kan distribuere sine kreasjoner (enten det er filmer, musikk eller spill) direkte til forbrukerne.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noen bilkar, men Top Gear er definitivt et av de bedre programmene. Hvertfall når de driver med stuff.

Ganske sikker på det var de jeg så en episode med her om dagen, kjørte over en saltslette eller noe Afrika. Beste jeg har sett på lenge! :rofl:

Gad. Så bra. Også så kule folk! Hvilke dager går det på?

Lenke til kommentar
Ah duuude, den har jeg ikke. Skuffeeeeeet.

Nå vurderer jeg å stimulere frenum før jeg hopper i seng. Eller bare rett i seng. Eller frenumstimulasjon i seng.

Eller frenumstimulasjon MED seng.

Det har ikke jeg heller, men det har noen andre der ute så det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...