binko Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Sånn, nå er jeg ferdig med noe som involverer toalettpapir og kliss utover hendene og ansiktet. Det jeg prøvde (og feilet på) i stad var å kritisere realismen i sånne tester. Er vel ikke akkurat helt sikre, mange variabler og, mtp lydkvalitet fra youtube, kvalitet på maskin og utstyr osv.. EDIT: Ah, type etterdønninger fra filmen da. Alt går fortsatt oppover i tone. Endret 23. november 2008 av Binko Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Hvor er det du har kontakter som får høre om gjenkjøpsavtaler, Lars? Endret 23. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvor er det du har kontrakter som får høre om gjenkjøpsavtaler, Lars? Gir deg svar på pm Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 @ L4R5: Indeed. At mediebransjen ikke innser at de ødelegger for både seg selv og sine lovlige kunder er jo direkte tåpelig. At kunder som har kjøpt filmen lovlig ikke får sett den, mens pirater som laster den ned kan kjøre den på hva det måtte være er bakvendt. Det er nesten så jeg synes slik oppførsel fra medieindustriens side legitimerer piratkopiering. De fortjener ikke bedre når de behandler kundene sine på den måten. Slik behandling går ut over både kunder (som ikke får brukt sine lovlige, betale produkter slik de vil) og artistene (som mister kunder og får lavere inntekter). Jeg gleder meg til den dagen man kvitter seg med mellomleddet i medieindustrien og artistene kan distribuere sine kreasjoner (enten det er filmer, musikk eller spill) direkte til forbrukerne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kva viss du berre hadde installert .exe-fila då, Snorre? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kva viss du berre hadde installert .exe-fila då, Snorre? L-I-N-U-X. I følge den testen hører jeg ekstremt dårlig når det gjelder lave toner. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det Ubuntu du bruker? Ren nysgjerrighet. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg tror Snorre har sagt at det er Ubuntu han bruker tidligere. Stemmer ikke det? Det minner meg på at jeg må reinstallere Ubuntu. Får se om jeg finner CD-en i morgen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det Ubuntu du bruker? Ren nysgjerrighet. Ubuntu jeg bruker ja. Jeg tror Snorre har sagt at det er Ubuntu han bruker tidligere. Stemmer ikke det? Det minner meg på at jeg må reinstallere Ubuntu. Får se om jeg finner CD-en i morgen. Det stemmer ja! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Da er det på tide med Top Gear om T - 6 minutes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvor!? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 GO FUCK YOURSELF SUUUUCKERS! =D Svoren ble sprø, selv om jeg bare kakket en vei. ^^ Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg er ikke noen bilkar, men Top Gear er definitivt et av de bedre programmene. Hvertfall når de driver med stuff. Ganske sikker på det var de jeg så en episode med her om dagen, kjørte over en saltslette eller noe Afrika. Beste jeg har sett på lenge! Gad. Så bra. Også så kule folk! Hvilke dager går det på? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvilke dager går det på? Søndager på BBC Two Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ah duuude, den har jeg ikke. Skuffeeeeeet. Nå vurderer jeg å stimulere frenum før jeg hopper i seng. Eller bare rett i seng. Eller frenumstimulasjon i seng. Eller frenumstimulasjon MED seng. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ah duuude, den har jeg ikke. Skuffeeeeeet. Nå vurderer jeg å stimulere frenum før jeg hopper i seng. Eller bare rett i seng. Eller frenumstimulasjon i seng. Eller frenumstimulasjon MED seng. Det har ikke jeg heller, men det har noen andre der ute så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
binko Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Du din trebente øyelappfetisjist. Nå er det på tide å hoppe i seng. God natt og dove døtt alle! Endret 23. november 2008 av Binko Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Top Gear går vel en gang i uka på NRK2 eller 3? Så det ørkenprogrammet jeg også. Dødsbra. Men har sett mye av dem før også, bare vet aldri når det starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg