Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jojo, det jeg sa til familien min var at om noen absolutt måtte gi meg noe så kunne de gi penger i mitt navn til dyrebeskyttelsen eller noe slikt. :)
[brannfakkel] Jeg beklager at jeg henger meg opp i noe jeg over hodet ikke har grunnlag for å skulle mene noe om, men hvorfor ikke støtte en organisasjon som hjelper mennesker fremfor dyr?

[/branfakkel]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jojo, det jeg sa til familien min var at om noen absolutt måtte gi meg noe så kunne de gi penger i mitt navn til dyrebeskyttelsen eller noe slikt. :)
[brannfakkel] Jeg beklager at jeg henger meg opp i noe jeg over hodet ikke har grunnlag for å skulle mene noe om, men hvorfor ikke støtte en organisasjon som hjelper mennesker fremfor dyr?

[/branfakkel]

Fullstendig enig. Gi heller til Frelsesarmeen. Takler som regel ikke religiøse organisasjoner, men Frelsesarmeen er unntaket. Tror det har noe med at de stort sett driter i om du tror. De presser ikke sin religion nedover hodet ditt. Kan de hjelpe så hjelper de. Ikke fordi de prøver å få deg til å tro, men fordi de kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Fullstendig enig. Gi heller til Frelsesarmeen. Takler som regel ikke religiøse organisasjoner, men Frelsesarmeen er unntaket. Tror det har noe med at de stort sett driter i om du tror. De presser ikke sin religion nedover hodet ditt. Kan de hjelpe så hjelper de. Ikke fordi de prøver å få deg til å tro, men fordi de kan hjelpe.

De gjør vel egentlig det, bare i andre land..?

ref. misjonering.

Lenke til kommentar
Tilgi meg, for jeg har syndet:

Jeg drakk et glass julebrus i stad. Hadde gjester som hadde med seg julebrus, og følte jeg ikke kunne si nei takk når de spurte om jeg ville ha.

Din straff er ett års betenkningstid for å tenke over hva du nettopp gjorde.

Da trenger jeg også ett års betenkningstid. Jeg drakk julebrus hos en venninne :S Det blir alt for tidlig jul i dette landet her, og man får julebrus i halsen før man vet ordet av det, selv om man ikke har planlagt å drikke det før 1. desember.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...