fargoth Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jojo, det jeg sa til familien min var at om noen absolutt måtte gi meg noe så kunne de gi penger i mitt navn til dyrebeskyttelsen eller noe slikt. [brannfakkel] Jeg beklager at jeg henger meg opp i noe jeg over hodet ikke har grunnlag for å skulle mene noe om, men hvorfor ikke støtte en organisasjon som hjelper mennesker fremfor dyr? [/branfakkel] Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det frekt av meg å ringje opp mora til ein som skylder meg penger for å spør ette navn på far hans, då dei er skilde (foreldra altså)? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det frekt av meg å ringje opp mora til ein som skylder meg penger for å spør ette navn på far hans, då dei er skilde (foreldra altså)? Nei. Jeg synes ikke det er frekt. Jo mindre foreldrene har et ganske dårlig forhold til hverandre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jojo, det jeg sa til familien min var at om noen absolutt måtte gi meg noe så kunne de gi penger i mitt navn til dyrebeskyttelsen eller noe slikt. [brannfakkel] Jeg beklager at jeg henger meg opp i noe jeg over hodet ikke har grunnlag for å skulle mene noe om, men hvorfor ikke støtte en organisasjon som hjelper mennesker fremfor dyr? [/branfakkel] Fullstendig enig. Gi heller til Frelsesarmeen. Takler som regel ikke religiøse organisasjoner, men Frelsesarmeen er unntaket. Tror det har noe med at de stort sett driter i om du tror. De presser ikke sin religion nedover hodet ditt. Kan de hjelpe så hjelper de. Ikke fordi de prøver å få deg til å tro, men fordi de kan hjelpe. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 JINGLE BELLS, JINGLE BELLS, Jingle all the way. Oh what fun it is to ride in a one horse open sleigh! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 JINGLE BELLS, JINGLE BELLS, Jingle all the way. Oh what fun it is to ride in a one horse open sleigh! Venligst hold julesangene dine for deg selv frem til første søndag i advent Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Venligst hold julesangene dine for deg selv frem til første søndag i adventNei. All I want for christmas, is yoooooou! ^^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Holder på å oppdatere Xbox 360 "layout'n" nå. *spent* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 All I want for christmas, is yoooooou! ^^ You cant touch this! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Have yourself a meeeerry little christmas! *gaule* Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Stilige bukser... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Tilgi meg, for jeg har syndet: Jeg drakk et glass julebrus i stad. Hadde gjester som hadde med seg julebrus, og følte jeg ikke kunne si nei takk når de spurte om jeg ville ha. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Tilgi meg, for jeg har syndet:Jeg drakk et glass julebrus i stad. Hadde gjester som hadde med seg julebrus, og følte jeg ikke kunne si nei takk når de spurte om jeg ville ha. Din straff er ett års betenkningstid for å tenke over hva du nettopp gjorde. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Fullstendig enig. Gi heller til Frelsesarmeen. Takler som regel ikke religiøse organisasjoner, men Frelsesarmeen er unntaket. Tror det har noe med at de stort sett driter i om du tror. De presser ikke sin religion nedover hodet ditt. Kan de hjelpe så hjelper de. Ikke fordi de prøver å få deg til å tro, men fordi de kan hjelpe. De gjør vel egentlig det, bare i andre land..? ref. misjonering. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva med deres syn på homofili? Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Tilgi meg, for jeg har syndet:Jeg drakk et glass julebrus i stad. Hadde gjester som hadde med seg julebrus, og følte jeg ikke kunne si nei takk når de spurte om jeg ville ha. Din straff er ett års betenkningstid for å tenke over hva du nettopp gjorde. Da trenger jeg også ett års betenkningstid. Jeg drakk julebrus hos en venninne :S Det blir alt for tidlig jul i dette landet her, og man får julebrus i halsen før man vet ordet av det, selv om man ikke har planlagt å drikke det før 1. desember. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 dette er kongesang AAA-ÅÅÅÅÅÅ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva med deres syn på homofili? Why u ask? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva med deres syn på homofili? Why u ask? Det var egentlig ikke et spørsmål, jeg bare påpeker deres idiotiske syn på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 åh,frelsesarmen sitt ja. Når de kastet ut Espen så får de bare ha det så godt-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg