Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MX518 så fin ut, da.

Også var det tastatur. Ble anbefalt Illuminated, men for fancy. Står ikke helt i stil med det uryddige, skitne rommet mitt. Man har da en kodeks å følge.

EDIT: Hvilke steder skal jeg lete, da? Ser på Elprice og expert... Tror folka foretrekker muligheten til å hente den. Gaaaamle menneskene.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Meh, dere har det lett. Sliter med å komme på ting dere kan ønske dere til jul.

Se på meg. Jeg sitter her og skal sette opp Raid 1, og jeg må backupe hele maskinen. Det tar tid. :(

Eg veit kva du skal få til jul! :D

Men eg trur ikkje eg rekk å få tak i det før eg kjem til deg om nokre veker. >_<

Eg får berre ta på meg ein sløyfe i håret og vere gåva di når eg kjem.

Lenke til kommentar
Hva med å ikke ønske seg noe, si fra seg alt som heter gaver, slik jeg har gjort?

Fordi det er en glede å gi, og det er kjipt å være gledesdreper.

... For et føkkings ordspill. Jeg er bare in da MEWD!

Media Keyboard, anbefalt av bomullstyggende Eplefe er jo et alternativ. Det så litt stort ut... :roll:

EDIT: Er det noen annen forskjell enn at man kobler inn i tilsvarende port mellom USB og PS/2? Er USB neinei?

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Hva med å ikke ønske seg noe, si fra seg alt som heter gaver, slik jeg har gjort?

Prinsippielt så har jeg ikke noe i mot å få gaver. Men jeg har ikke klart å finne på noe å ønske meg. Er ikke noe jeg trenger eller noe.

Ikke jeg heller, derfor har jeg i år sagt til familie og venner at jeg ikke vil ha noen gaver. De rundt meg har det de trenger, det har jeg også - hvis jeg trenger noe stikker jeg på butikken og kjøper det selv. Det jeg ønsker meg som jeg ikke har er for dyrt til å ønske seg i gave. Bil og hus er det jeg trenger, men ikke har. Siden de rundt meg har det de trenger gir jeg altså i år penger til noen som trenger det.

Fordi det er en glede å gi, og det er kjipt å være gledesdreper.

Man kan da heller gi til noen som virkelig trenger det synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Hva har du gjort på sykehuset? Er du syk, eller? *Nysgjerrig*

Begynner å bli trøtt allerede. Kanskje ikke så rart, har ikke sovet så godt de siste nettene.

Var mistanke om blindtarmbetennelse, men det var det heldigvis ikke. Det merkelige er at jeg var innlagt for akkurat det samme for 7 år siden, bare en uke forskjell på dato.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...