Eplefe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg skal veksle mellom å rydde hus og passe babyer. Så skal jeg hoppe i dusjen og henge med en kompis. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvorfor har ingen fortalt meg hvor tilfredstillende det er å stå og kna på kjøtt? oO Jeg føler kjøttspisere holder ting hemmelige for de stakkars vegetarianerene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har allerede vært ute for et par timer siden og knipsa noen bilder. Gleder meg til det blir skikkelig med snø her, så skal jeg stå opp i 8-tia og ta bilder i den tidligere blåtimen =) Bildebehandling mens buksa henger til tørk. Gikk litt vått for seg =) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvorfor har ingen fortalt meg hvor tilfredstillende det er å stå og kna på kjøtt? oOJeg føler kjøttspisere holder ting hemmelige for de stakkars vegetarianerene. Du tar på et dødt kadaver! Et levende tenkende vesen som var i stand til å føle glede og sorg. Varme og kjærlighet. Og så kom det plutselig en mann gående. Han hadde noe rart noe i handa. Stakkars dyret tenkte kanskje det var en leke. Men så: AU! AUUU!!! DU GJØR MEG VONDT! Hvorfor gjør du dette med meg? Har jeg ikke vært snill nok med deg? Jeg lover å bli bedre... Auuuuuu! ghaaaaaaaaaaaaaaarg..... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har du sett Old Yeller mens du var høy, Lars? O.o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har du sett Old Yeller mens du var høy, Lars? O.o Old Yeller er en grusom film. Har ikke sett den siden jeg så den en gang da jeg var sånn 8-9år. Den gikk på tv3 midt på dagen. Trodde det skulle være en sånn koselig familiefilm, men den skapte dype traumer. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vel. Da er det vel fint at det stakkars dyret får sjangsen til å bli bedre, eller hva? Jeg trenger nemlig en skikkelig innsats fra det dyret, for jeg har ikke 3 dager på meg til å lage middag. 8D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Husk å snitte svoren! n_n Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Husk å snitte svoren! n_nDu måtte nevne det, sant. oOJeg klarte det ene veien, men jeg klarte det ikke andre veien. Men den er såpass liten at jeg satser på det går greit. 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Den blir ikke sprø om ikke du gjør det ordentlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 SNITT BEGGE VEGER! Det er ikkje noko vanskeleg, eit øvingsskussmål. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vel, den er skikkelig lang, og smal. Så det er faktisk snittet en del. Og det er ikke bare ett spørsmål om øvelse, litt spørsmål om kniven også. Dere skulle bare visst hvor vanskelig det var den veien jeg klarte. oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det ikke meny som sliper knivene dine gratis? Er en av kjedene som gjør det hvertfall. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg gjør det også gratis. Eneste folk må bekoste er frakt til meg og tilbake, hvis man ikke kommer med kniven selv. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det ikke meny som sliper knivene dine gratis? Er en av kjedene som gjør det hvertfall.*peke på kalenderen*Selv om jeg gadd å reise til byn i dag, så hjelper det meg ikke spesielt mye. oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Forberedelsene er halve matlagingen, nie. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Forberedelsene er halve matlagingen, nie.Så bra jeg ikke har planer om å drive så mye med matlaging, da. oO Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Eg har utstyr til sliping heime. Både ein elektrisk ein, og ein god gammaldags rundslip. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Aaaaaaaaaaaand we're back from julebord! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Aaaaaaaaaaaand we're back from julebord!Welcum! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg