Wiciwato Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nå skriver han feil igjen. Huff og huff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ich bin drunk, it's allowed! Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ja, det er drit viktig å legge inn noen obligatoriske skrivefeil når man er "full", fordi man SNAKKER uklart når man er full. Helt logisk. sseuiu hvrroo flull jege ererr lolllllllz Det er som fjortiser som prøver å bevise for de eldre hvor driiiiiiiiiitings de er, åfyfaen nåerjegbaresåååååååååååååådritttttttingsikkesanthahahaha Kommentert det tusenvis av ganger før. Jeg er også tøff og poster i fylla jeg og, og ser det tydelig selv dagen etterpå, men det går mest på ikke-stor-bokstav-i-ny-setning og sånt noe. Gul badeball er jammen en god kjærlighet. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ich bin drunk, it's allowed! Begynner å bli litt lei av at du spammer tråden med å skryte av at du er full, full og full. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvis du i det hele tatt spør oss fortjener du ikke å få fitte. Bli hjemme. Im drunk,ergo har ikke kontroll. /facepalm Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ich bin drunk, it's allowed! Men apostrofen husker du. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Eg veddar ein tiar på at ingen av dykk kan finne ut kva slags postar eg har posta i fylla og ikkje, om det ikkje er presisert i teksten. Det gjeng fint an å skrive normalt når ein er alkoholpåverka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ich bin drunk, it's allowed! Begynner å bli litt lei av at du spammer tråden med å skryte av at du er full, full og full. Skjedd once. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Eg veddar ein tiar på at ingen av dykk kan finne ut kva slags postar eg har posta i fylla og ikkje, om det ikkje er presisert i teksten. Det gjeng fint an å skrive normalt når ein er alkoholpåverka. Eg er heilt enig. Accepted as nynorsk Y/N? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Ich bin drunk, it's allowed! Begynner å bli litt lei av at du spammer tråden med å skryte av at du er full, full og full. Skjedd once. Du begynner å skryte av det ti dager i forveien ihvertfall. Det er jo forsåvidt greit, for da rekker vi akkurat å bestille en flybilett langt, langt bort herifra. Endret 22. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nåja.. Så ille er det jo ikke. Men en smule irriterende med folk som later som, jau. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Han er bare sur fordi jeg var små-ekkel med han igår. ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Fylla, ja. Men ikke sørpealkoholikergrisefylla. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Han er bare sur fordi jeg var små-ekkel med han igår. ^^ Åh. Du er så stor og sterk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ok, det var creepy. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Trøndere + alkohol = Hold deg unna. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Eg veddar ein tiar på at ingen av dykk kan finne ut kva slags postar eg har posta i fylla og ikkje, om det ikkje er presisert i teksten. Det gjeng fint an å skrive normalt når ein er alkoholpåverka. Eg er heilt enig. Accepted as nynorsk Y/N? Du er heilt samd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Trøndere + alkohol = Hold deg unna. Må nesten si meg enig. Savner Abe... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg også, og det var poenget med han som avatar. (Eller, mer en liten "artistisk" protest mot alle spill til dags dato som innebærer at det MÅ være FPS OG det MÅ være masse masse masse masse "dum" vold). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Skal til bestefars 80årslag.. Moro? Joaa.. Neeh. Men skal innom et sted i Oslo og kjøpe moped også. Åssen da? Det ble en Peugeot Fox! Skal hente den i morgen. Veldig, veldig lik denne. Endret 22. november 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg