Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egentlig så mente jeg liksom at vi skulle ta og så ta det spillet på siden demmers, da..

Men det var jo av helt fantastisk varierende vanskelighetsgrad. Jeg presterte å svare Carl Barks i stedet for Don Rosa på siste spørsmålet, ellers ville jeg hatt de 96 000.

Altså, alle hjelpemidlene brukt opp da.. Men likevel.

Syntes jeg er flink, jeg. :blush:

meld deg på "Kvitt eller Dobbelt" i temaet Donald Fauntleroy Duck

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nom nom nom. :p Jeg vil drikke! Savner å være på fest hos deg! Drakk kanskje litt for masse da men det var gøy uansett! :D

Haha, du syntes det var gøy? :p Trodde dere kjeda rævva av dere jeg ^^ Trodde ikke jeg kunne være underholdene engang hehe.

Ofc! Må gjentas! :D

Lenke til kommentar

Haha! Kom til spørsmål 3 av 4 på 24,000 kroners spørsmålet på Kvitt eller Dobbelt på nrk. Hadde Pondus som tema, og det stod hvilken dame Günther hadde som forlover når han giftet seg med Else eller noe liknende. Hadde ikke peiling, men tok sjangs og skrev Julie. Og fikk riktig! :!:

Edit: Nevermind...

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hvis du i det hele tatt spør oss fortjener du ikke å få fitte. Bli hjemme.

Im drunk,ergo har ikke kontroll. Dere har kontroll over meg idag.

Big Borher light

Lenke til kommentar

Ja, det er drit viktig å legge inn noen obligatoriske skrivefeil når man er "full", fordi man SNAKKER uklart når man er full. Helt logisk.

sseuiu hvrroo flull jege ererr lolllllllz

Det er som fjortiser som prøver å bevise for de eldre hvor driiiiiiiiiitings de er, åfyfaen nåerjegbaresåååååååååååååådritttttttingsikkesanthahahaha

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå er jeg så alvorlig ikke ute etter forhold(logn-term),men ja. Jeg blir hjemme.

Klarte faktisk å ta feil av filmnene 10 things I hate about you og How to Lose a Guy in 10 Days.

Damn it!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...