kakesjef Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ja Melk er tingen, jeg drikker sikkert en liter melk hver morgen. Melk mmmmh Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Spiste hjemmelaget brownies hos en kamerat jeg overnattet hos i dag. Lillebroren hans på 12 laget de og de var de beste brownisene jeg NOEN gang hadde smakt! De var myke og deilige og varme Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det finnes mye der ute som er brunt, mykt, deilig og varmt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Nyter en halvliter med Grans Julebrus nå. Litt lunka. Mmmmmmhh. Endret 22. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Eg har fått ein Panic! At the disco-song på hjernen. Eg avkyr det bandet, og etter å ha sett dei live på Hove i år mislikte eg dei endå meir. Og no sitt I write sins, not tragedies fast i hovudet mitt. :\ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det finnes mye der ute som er brunt, mykt, deilig og varmt. Fikk bilder fra 2girls1cup på netthinna nå. Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det finnes mye der ute som er brunt, mykt, deilig og varmt. Clever. Skal vi fyre opp en online Kvitt Eller Dobbelt- konkurranse, da eller? Hvis ikke dere har spilt dere gjennom allerede, da. Ikke noe juksing, enten i form av googling eller snyting på resultatet! Jeg velger Donald Duck. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Da har det nylig vært avstemming i stua her. Min mor og min kjære stemte for å se Hjartet på rette staden og som eneste mann i huset, tapte jeg. Men men. Har da en pc i fanget så. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Eg har fått ein Panic! At the disco-song på hjernen. Eg avkyr det bandet, og etter å ha sett dei live på Hove i år mislikte eg dei endå meir. Og no sitt I write sins, not tragedies fast i hovudet mitt. :\ L4r5 to the rescue! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Med hjartet på rette staden er koselig da Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Og du stemte selvfølgelig på...? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 L4r5: Jeg har aldri klart å få den på hjernen. Men de som finner siden med remixen til meg får en e-klem. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Skal vi fyre opp en online Kvitt Eller Dobbelt- konkurranse, da eller? Hvis ikke dere har spilt dere gjennom allerede, da. Ikke noe juksing, enten i form av googling eller snyting på resultatet! Jeg velger Donald Duck. Hva er Donalds fulle navn? Endret 22. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Og du stemte selvfølgelig på...? Die Hard 4.0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Egentlig ikke helt sikker på hva jeg stemte. Var mer sånn grynting fra min side, så jeg kan ikke akkurat klage heller. Hadde mest lyst til å se film, men det får vente. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hva er Donalds fulle navn? Donald Duck? Selv om det er litt rart at onkelen hans heter Skrue McDuck og at Skrue er både onkel til Ole, Dole, Doffen og Donald og at samtidig så er Donald onkelen til Ole, Dole og Doffen Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Skal vi fyre opp en online Kvitt Eller Dobbelt- konkurranse, da eller? Hvis ikke dere har spilt dere gjennom allerede, da. Ikke noe juksing, enten i form av googling eller snyting på resultatet! Jeg velger Donald Duck. Hva er Donalds fulle navn? Donald Fauntleroy Duck! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Han er grandonkelen til guttene. Skrue sin søster giftet seg med Donald sin far og tok navnet "Duck" i stedet for McDuck som er pikenavnet hennes. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Riktig. Tok du den uten googling eller wikipedering (fint verb)? Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Egentlig så mente jeg liksom at vi skulle ta og så ta det spillet på siden demmers, da.. Men det var jo av helt fantastisk varierende vanskelighetsgrad. Jeg presterte å svare Carl Barks i stedet for Don Rosa på siste spørsmålet, ellers ville jeg hatt de 96 000. Altså, alle hjelpemidlene brukt opp da.. Men likevel. Syntes jeg er flink, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg