Manuzet Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 prada8: sjekk på en annen tråd i kategorien innen film og video eller hva de heter Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 samme hvor fra, kjeder livet av meg. tiiips? =) Du kjeder livet av deg, derfor skal du vente i 8 timer på at en film skal bli lasta ned? Det er bra tidsfordriv. Hold on. Be strong. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Blackadder. blackadder er veldig bra, en av mine favoritter Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 De smaker sjokoladeflarn lol. Sikkert fordi jeg brukte hvete/byggmel i stedet for havremel. Mel er mel liksom Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 tar ikke mer en ca en time her.. har vært på film tråder og imdb'a enkelte forlsag derfra, men har ikke funnet noe bra. er det så vanskleig å nevne en god komedie dere har sett? jeez, la oss heller snakke om at gud er en tass. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 De smaker sjokoladeflarn lol. Sikkert fordi jeg brukte hvete/byggmel i stedet for havremel. Mel er mel liksom Nå fikk jeg lyst på havreflarn. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Jeg har mange Ble kvalm etter en halv kjeks. Er sånn ca 50 igjen haha. Kanskje jeg er gravid siden jeg ikke orker kake. Noe må det være. Kreft kanskje? Hjerneskade? Endret 22. november 2008 av mushi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg er også sånn at jeg får bakekick noen ganger. Og etterpå tar jeg en liten smak og så har jeg ikke så lyst på likevel. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Den eneste komedien jeg har sansen for er Johnny English. Dessverre holder den seg ganske dårlig, spesielt når det gjelder reruns. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg er også sånn at jeg får bakekick noen ganger. Og etterpå tar jeg en liten smak og så har jeg ikke så lyst på likevel. Du reflekterer meg... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg er også sånn at jeg får bakekick noen ganger. Og etterpå tar jeg en liten smak og så har jeg ikke så lyst på likevel. Det er egentlig litt tragisk, siden jeg må sitte i den forbanna lukta og være kvalm Lagde meg en kopp te uten sukker og har lyst på ett glass rein melk av alle ting, selv om jeg egentlig ikke liker det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg er også sånn at jeg får bakekick noen ganger. Og etterpå tar jeg en liten smak og så har jeg ikke så lyst på likevel. Du reflekterer meg... Nei. Jeg er originalen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nei. Jeg er originalen. Vel, siden du er ca 10 år eldre enn meg så må jeg kanskje gi meg litt på den. /deal Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Lyst å gjøre hjelpe en profet med 1'er i nynorsk, dropp en pm Har masse oppgaver som kan løses ... By all means. Eg har friår, så eg sakner faktisk lekser litt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 WheelMan på nye eventyr! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1038477 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 hmm. Baking er vel noe jeg liker litt dårlig, så det er ytterst skjeldent at jeg får slike bakekick. Har alltid en pakke kjeks eller noe lignende liggende sånn just in case. Derimot har jeg en liten sak for Arme Riddere som jeg plutselig må lage meg av og til. Såkalte Arme Kick.... med jordbærsyltetøy! Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ooooo kvitt eller dobbelt... Spennende. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Sjokladeboller og brownies Jeg som ikke liker rein sjokolade engang, men i kaker, der skal jeg ha det! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Pleier å få melke kick en gang iblant. På linking f.eks. så plutselig (!) så tenker jeg: "Shit. Melk. Trenger jeg det? Nå?!". Da er det helt fantastisk med melk. Nesten som da jeg smakte på det for første gang (). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg