Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

@ Garanti:

Fattiglus :p

Dersom du har telenor, så har du 30 gratis meldinger i måneden som du kan sende ut ifra dine sider inne på telenormobil.no

Har du et annet abonnement, så aner jeg ikke :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*om nostalgi*

Synes selv plattformspill i stor grad er tidløse, men må innrømme at en del andre spill har mistet sjarmen. Jeg kan for eksempel finne på å sette meg ned og spille noen timer "Super Mario World" eller "Donkey Kong 2: Diddy's Kong Quest", men "Super Soccer" blir bare kjedelig.

redigert: og/å-feil :o

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Noen med et godt nick på et strategispill som starter om noen dager?

Har tenkt en del på Gørild Mauseth.

Må være damn bra nick, for jeg er blant de beste, noen som har noen tips?:p

Barack Obama

Har hørt at mennesker med navn Barack Obama er gode på strategi.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

uuu. Hadde vært kult å få med de på jobben til å kjøpe. Få litt stemning på et ellers trist kontor =)

Angående nick til fyren: Slenger en mynt på Barack Obama

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Eller kanskje Baraka Obama?

Edit: ble bare tull med bildene, men Baraka fra Mortal Kombat pluss Amerikas nye president.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Noen med et godt nick på et strategispill som starter om noen dager?

Har tenkt en del på Gørild Mauseth.

Må være damn bra nick, for jeg er blant de beste, noen som har noen tips?:p

Erna Solberg.

Barack Obama er jo sikkert ikke tatt ...

Nei, jeg foreslår varianten: Brackarack Bobamba

Eller Barackoncrack Obama

Lenke til kommentar

Leander køddar med meg. Han ligg og smågriner, for så å glise skikkelig bredt når eg syng litt til han, nesten sovne, så begynn han på nytt når eg går vekk frå senga. :p

Og eg, som tante, blir sjølvsagt sjarmert rett i senk av det smilet. Han prøvar å le òg. Det mest sjarmerande eg har opplevd i mitt liv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Eller så kan du gå for den litt mer trolske og islandske versjonen: Barackur Obamadottir

Likte den best :p

Leander køddar med meg. Han ligg og smågriner, for så å glise skikkelig bredt når eg syng litt til han, nesten sovne, så begynn han på nytt når eg går vekk frå senga. :p

Og eg, som tante, blir sjølvsagt sjarmert rett i senk av det smilet. Han prøvar å le òg. Det mest sjarmerande eg har opplevd i mitt liv.

Aaaw. Nå fikk du meg til å savne Maren 8niesen min) E så heldig at jeg skal feire jul med henne i år :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nylig fortært taco her også. Konsumert med en halvliter, nydelig Hansa øl. Lørdagskvelden er så og si allerede komplett og blir utover brukt til bildebehandling av dagens bilder. =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...