Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) @ Garanti: Fattiglus Dersom du har telenor, så har du 30 gratis meldinger i måneden som du kan sende ut ifra dine sider inne på telenormobil.no Har du et annet abonnement, så aner jeg ikke Endret 22. november 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Biip, inpoc og så videre. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) *om nostalgi* Synes selv plattformspill i stor grad er tidløse, men må innrømme at en del andre spill har mistet sjarmen. Jeg kan for eksempel finne på å sette meg ned og spille noen timer "Super Mario World" eller "Donkey Kong 2: Diddy's Kong Quest", men "Super Soccer" blir bare kjedelig. redigert: og/å-feil :o Endret 22. november 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
Jugend Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen med et godt nick på et strategispill som starter om noen dager? Har tenkt en del på Gørild Mauseth. Må være damn bra nick, for jeg er blant de beste, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Noen med et godt nick på et strategispill som starter om noen dager? Har tenkt en del på Gørild Mauseth. Må være damn bra nick, for jeg er blant de beste, noen som har noen tips? Barack Obama Har hørt at mennesker med navn Barack Obama er gode på strategi. Endret 22. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Bestilte meg Usb juletre og julekrans fra netonnet. Kan bli artig å se hvordan det blir Juletreet: http://www.netonnet.no/item.asp?iid=128615 Kransen: http://www.netonnet.no/item.asp?iid=128622 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) uuu. Hadde vært kult å få med de på jobben til å kjøpe. Få litt stemning på et ellers trist kontor =) Angående nick til fyren: Slenger en mynt på Barack Obama Endret 22. november 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Barack Obama er jo sikkert ikke tatt ... Nei, jeg foreslår varianten: Brackarack Bobamba Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Eller kanskje Baraka Obama? Edit: ble bare tull med bildene, men Baraka fra Mortal Kombat pluss Amerikas nye president. Endret 22. november 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen med et godt nick på et strategispill som starter om noen dager? Har tenkt en del på Gørild Mauseth. Må være damn bra nick, for jeg er blant de beste, noen som har noen tips? Erna Solberg. Barack Obama er jo sikkert ikke tatt ... Nei, jeg foreslår varianten: Brackarack Bobamba Eller Barackoncrack Obama Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Eller så kan du gå for den litt mer trolske og islandske versjonen: Barackur Obamadottir Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Leander køddar med meg. Han ligg og smågriner, for så å glise skikkelig bredt når eg syng litt til han, nesten sovne, så begynn han på nytt når eg går vekk frå senga. Og eg, som tante, blir sjølvsagt sjarmert rett i senk av det smilet. Han prøvar å le òg. Det mest sjarmerande eg har opplevd i mitt liv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Eller så kan du gå for den litt mer trolske og islandske versjonen: Barackur Obamadottir Likte den best Leander køddar med meg. Han ligg og smågriner, for så å glise skikkelig bredt når eg syng litt til han, nesten sovne, så begynn han på nytt når eg går vekk frå senga. Og eg, som tante, blir sjølvsagt sjarmert rett i senk av det smilet. Han prøvar å le òg. Det mest sjarmerande eg har opplevd i mitt liv. Aaaw. Nå fikk du meg til å savne Maren 8niesen min) E så heldig at jeg skal feire jul med henne i år Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Taco fortært og fordøyes nå manuelt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Taco fortært og fordøyes nå manuelt. Åssen smakte det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nylig fortært taco her også. Konsumert med en halvliter, nydelig Hansa øl. Lørdagskvelden er så og si allerede komplett og blir utover brukt til bildebehandling av dagens bilder. =) Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hva er det for et spørsmål, da? Taco smaker da vel alltid godt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hva er det for et spørsmål, da? Taco smaker da vel alltid godt? Ikke bestandig nei. Spørs på hvordan man lager den Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Dersom taco blir preparert på korrekt vis, så skal det vel ikke være noe problem med fortæring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg