Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Det er ikke den rareste jeg har hatt.. Jeg trenger en Dvi til Hdmi kabel, så sjekka jeg på elkjøp igår, 599 skulle de ha for den jævla kabelen på 2 meter!! Jeg liker ikke elkjøp.. grrr Endret 16. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg aner ikke åssen kabel du snakker om, men Clas Olson <3 Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Der sa du noe.. Skader jo ikke å sjekke Edit: De hadde bare overganer så det ut som Endret 16. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Sjekk i butikken selv om du ikke fant noe på nett. De har faen ikke litt orden på nettsidene sine, virker det som. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jada, jeg gjorde mye artig i natt, gikk rundt og surret som vanlig. Og kastet poteter på folk jeg jobbet med.. Jeg jobber på Hoff, og vi produserer jo ulike former av poteter og i dag hadde vi masse pakker som gikk sunt så da kjedet vi oss og hadde potetkrig, ganske gøy Ellers har jeg bare ryddet opp etter det, og gjort det jeg egentlig er der or å gjøre, som er en kjedelig jobb.. Jeg sluttet i dette øyeblikk å spise potetprodukter fra Hoff Den store P: Bestill på nettet da vel? eBay? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, eller biltema.. De hadde kabel, 99 kr, biltema kvalitet ftw! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Espen, jeg gikk til jobb med paraply! JÆVLA FITTE VIND!! E blei så irritert, vis e kunne slått vinden så hadde e gjort det nå. har det greit jeg... sov hos nora i natt, så jeg bare stilte meg under der vet busstoppet ved togstationen... under taket der... frem til pappa kom. Der er det vindstille og ganske greit Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 *Guffer Stairway To Heaven i klasserommet* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 har det greit jeg... sov hos nora i natt, så jeg bare stilte meg under der vet busstoppet ved togstationen... under taket der... frem til pappa kom. Der er det vindstille og ganske greit Ja, men du er ikke viking som meg da Går til jobb å greier, er nora fra Arendal? Eller er ho tilflytta? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) er nora fra Arendal? Eller er ho tilflytta? de siste årene har hun bodd på Lyngør, men bor i arendal nå.... er foresten ganske langt og gå til Grimstad da.. Endret 16. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Ja, fordi e kan aldri huske noen Nora ifra Arendal hehe Jeg liker virkelig ikke å være lærling.. Tjener så lite penger Gavmilde foreldre derimot har jeg litt mer til overs for. Edit: Jeg kunne jo ikke lukte at du jobba i grimstad, ingen som har delt den informasjonen med meg Endret 16. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg liker virkelig ikke å være lærling.. Tjener så lite penger Er ikke så ille på overtid da <=)- Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Øve på engelsk eksamen ekke mye gøy:( frimunett om 5-10 omagadzor! ps: eplefe er snik. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er ikke så ille på overtid da <=)- Når jeg jobber overtid så får jeg bare fri en anna dag, feks, jeg jobber 2 timer overtid en onsdag, så kan jeg gå 2 timer tidligere på en fredag. Får ikke noe mer penger Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hvor mye får du egentlig? og hvordan lærling er du? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hvor mye får du egentlig? og hvordan lærling er du? Jeg får 8k utbetalt i måneden etter skatt (36% trekk) og er IKT lærling Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Er ikke så ille på overtid da <=)- Når jeg jobber overtid så får jeg bare fri en anna dag, feks, jeg jobber 2 timer overtid en onsdag, så kan jeg gå 2 timer tidligere på en fredag. Får ikke noe mer penger Hva er det for en teit ordning da oO Får 210kr/t overtid jeg. Det skal du også ha krav på Endret 16. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hva er det for en teit ordning da oO Får 210kr/t overtid jeg. Det skal du også ha krav på Jaja, jeg tar det ikke så tungt, har vært her i 1,5 år og har jobba ca 2 timer overtid så spiller ikke så stor rolle akkurat Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, fordi e kan aldri huske noen Nora ifra Arendal hehe går på tvedestrand skole, så er kanskje ikke så rart Edit: Jeg kunne jo ikke lukte at du jobba i grimstad, ingen som har delt den informasjonen med meg du vet jo så mye annet om meg, så gikk ut ifra du viste dette også Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 du vet jo så mye annet om meg, så gikk ut ifra du viste dette også Ja, jeg vet mye.. Men ikke om ting som betyr noe, jeg vet mye om ingenting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg