Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jada, jeg gjorde mye artig i natt, gikk rundt og surret som vanlig. Og kastet poteter på folk jeg jobbet med.. Jeg jobber på Hoff, og vi produserer jo ulike former av poteter og i dag hadde vi masse pakker som gikk sunt så da kjedet vi oss og hadde potetkrig, ganske gøy :)

Ellers har jeg bare ryddet opp etter det, og gjort det jeg egentlig er der or å gjøre, som er en kjedelig jobb..

Jeg sluttet i dette øyeblikk å spise potetprodukter fra Hoff :whistle:

Den store P: Bestill på nettet da vel? eBay? :love:

Lenke til kommentar
Espen, jeg gikk til jobb med paraply! JÆVLA FITTE VIND!! E blei så irritert, vis e kunne slått vinden så hadde e gjort det nå.

har det greit jeg... sov hos nora i natt, så jeg bare stilte meg under der vet busstoppet ved togstationen... under taket der... frem til pappa kom. Der er det vindstille og ganske greit :D

Lenke til kommentar
har det greit jeg... sov hos nora i natt, så jeg bare stilte meg under der vet busstoppet ved togstationen... under taket der... frem til pappa kom. Der er det vindstille og ganske greit :D

Ja, men du er ikke viking som meg da :cool:

Går til jobb å greier, er nora fra Arendal? Eller er ho tilflytta?

Lenke til kommentar

Ja, fordi e kan aldri huske noen Nora ifra Arendal hehe

Jeg liker virkelig ikke å være lærling.. Tjener så lite penger :(

Gavmilde foreldre derimot har jeg litt mer til overs for.

Edit: Jeg kunne jo ikke lukte at du jobba i grimstad, ingen som har delt den informasjonen med meg :p

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Er ikke så ille på overtid da <=)-

Når jeg jobber overtid så får jeg bare fri en anna dag, feks, jeg jobber 2 timer overtid en onsdag, så kan jeg gå 2 timer tidligere på en fredag. Får ikke noe mer penger

Hva er det for en teit ordning da oO Får 210kr/t overtid jeg. Det skal du også ha krav på Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Ja, fordi e kan aldri huske noen Nora ifra Arendal hehe

går på tvedestrand skole, så er kanskje ikke så rart :p

Edit: Jeg kunne jo ikke lukte at du jobba i grimstad, ingen som har delt den informasjonen med meg :p

du vet jo så mye annet om meg, så gikk ut ifra du viste dette også :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...