Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarte å søle ett glass vann over lappis igår :cry: Må ringe dell på mandag og sende inn til rep. Sitter på mediapc'n nå, savner laptopen min jeg :( ctrl og shift-knappen har hengt seg opp så den er helt ubrukelig. Det trådløse er ødelaget og det lyser orange på batteriet selv om det står på pc'n at det er 100%. Den lagde rare lyder etter en stund, så jeg skrudde den av.

Lenke til kommentar

Vannet har sikkert rukket å kortslutte noe i tastaturet før du rakk å plugge ut strømmen, da.

Husker når jeg var liten og fikk bruke datarommet til onkel, han var helt ekstremt nøye på at ingen væsker (kaffe, cola, vann) skulle i nærheten av det rommet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er nok det som har skjedd ja, er ikke første gang jeg har skada en laptop på denne måten :blush:

De andre laptopene har jeg fått fordi de er gamle eller andre har kjøpt seg ny, men den jeg har nå kjøpte jeg selv i august og kosta 6k. Må reparere den :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg fikk Cola-virus i dataen min. Hadde sølt brus på en diskett, og var så lur å putte den i maskinen senere engang.

Med masse seig guffe oppå. Det gjorde diskettstasjonen en smule ustabil i ettertid, og jeg blir fortsatt påminnet om "cola-viruset" av et par kompiser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...