Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er du for ung til at du har laget likør på egenhånd så er du for ung til å ssitte på nettet nå. Minnes min første kirsebærlikør atm. Den var søt og laget på 96 og gav meg mye fyll
Jeg har lyst å lage min egen sprit/vin/øl/mjød/alkohol, men får ikke lov å ha gjeringsdunk på badet. =/
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt enig, Pusur. Feilstaver du liqour er du for ung til å drikke det. Om du derimot tenker på likør har vi et norsk ord for det.

Er du for ung til at du har laget likør på egenhånd så er du for ung til å ssitte på nettet nå. Minnes min første kirsebærlikør atm. Den var søt og laget på 96 og gav meg mye fyll

Jeg er alt for ung til å drikke likør. Skrev feil rett av flasken. Jeg går og setter meg i skammekroken. :cry:

Lenke til kommentar
]Berre oversjå feila mine, du. NgZ: Nei. Det skal vera "Ibsens ripsbusker og andre buskvekster", men eg skulle sjå om Lars registrerte det.

DET ER IKKE MIN SKU`YLD! Det var fattern som kom med spriten!

IKKE SANT JEG VANT VEDDEMÅLET I GÅR? JEG VIL HA BILDE PÅ MSN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
]Berre oversjå feila mine, du. NgZ: Nei. Det skal vera "Ibsens ripsbusker og andre buskvekster", men eg skulle sjå om Lars registrerte det.

STAKKARS DEG! Be han komme med en jævla togbillett neste gang ffs!

Lenke til kommentar

STAKKARS DEG! Be han komme med en jævla togbillett neste gang ffs!

Han er en jævla gjerrigknar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...