Jugend Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 4sec tok det for meg å finne bilde fra filmen med hu naken forran på.Jeg visste ikke at hu fantes en gang, etter at hu begynnte med denne rettsaken er jo avisene fulle og nå vet alle om det. Hu er rett og slett dum. Ingen hadde visst noen ting eller brydd seg om hu ikke sa et ord. Og hva er opplegget med å være skuespiller men man vil ikke la andre se filmen? Jeg kan jo legge ut bilde her, da ringer vel VG moderatorene. eey, gidder ikke å slenge over link? Pizza etterpå taco etterpå! pizza,burger,kyllignvinger eller pasta og ostensnitzel etterp! haha! litt kyllingvinger, litt burger og mest pizza da. det er best! Lenke til kommentar
Jugend Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Pizza etterpå taco etterpå! Pizza er bedre enn taco vet, men hadde ikke noe ferdig og ikke hadde vi skinke ellerno! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 4sec tok det for meg å finne bilde fra filmen med hu naken forran på.Jeg visste ikke at hu fantes en gang, etter at hu begynnte med denne rettsaken er jo avisene fulle og nå vet alle om det. Hu er rett og slett dum. Ingen hadde visst noen ting eller brydd seg om hu ikke sa et ord. Og hva er opplegget med å være skuespiller men man vil ikke la andre se filmen? Jeg kan jo legge ut bilde her, da ringer vel VG moderatorene. eey, gidder ikke å slenge over link? Pizza etterpå taco etterpå! pizza,burger,kyllignvinger eller pasta og ostensnitzel etterp! haha! litt kyllingvinger, litt burger og mest pizza da. det er best! har ikke råd til og kombinere alt..er jo student. Lenke til kommentar
Jugend Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 4sec tok det for meg å finne bilde fra filmen med hu naken forran på.Jeg visste ikke at hu fantes en gang, etter at hu begynnte med denne rettsaken er jo avisene fulle og nå vet alle om det. Hu er rett og slett dum. Ingen hadde visst noen ting eller brydd seg om hu ikke sa et ord. Og hva er opplegget med å være skuespiller men man vil ikke la andre se filmen? Jeg kan jo legge ut bilde her, da ringer vel VG moderatorene. eey, gidder ikke å slenge over link? Pizza etterpå taco etterpå! pizza,burger,kyllignvinger eller pasta og ostensnitzel etterp! haha! litt kyllingvinger, litt burger og mest pizza da. det er best! har ikke råd til og kombinere alt..er jo student. Hva studerer du? Gå for pizza! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Engelsk Bachlor. Oh,I wil! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Engelsk Bachlor. Oh,I wil! Håper virkelig ikke du tar Grandis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Oh, didn`t see you come in, mr IDONTHAVEGOODTASTE! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ja da er det snart Timbuktu. Blir artig. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Oh, didn`t see you come in, mr IDONTHAVEGOODTASTE! Oh, you're so funny today. Got drugs? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Not for you, pretty boy. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg håper ikke du bruker aksenter som apostrofer når du skriver tekster på engelsk, Daniel. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Er`ke det kult `a? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Eplefe: Dette er et forum,her leker vi bare.^^ Når jeg er på NTNU er jeg seriøs. Endret 21. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ja, men jeg synes ærlig talt det er tyngre å trykke shift pluss \ enn å bare trykke på '. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Og moralen her er: Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vanesak Og moralen her er: Det enkle er ofte det beste. La oss ikke bringe moren din inn i dette.^^ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Seriøst, hva går du på i kveld? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kjedsomhet og skuffelser. Måtte utsette fylla til i morgen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Så du har ikke tatt eksamensfri enda altså. Godt å høre at ikke alle bor i bøkene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Leser (eller *leser*) nå og på søndag. Ah,nuts! Idag er første gangen jeg har satt skolelesing over ei dame.. Damn you, NTNU! Endret 21. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg