Stinkey Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 4 timer folkens Må jeg begynne å være oppe til 5 igjen for å holde litt aktivitet her gjennom natta? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vi basehopp og hopper, for det er det vi gjør. Vi basehopp og hopper, sånn som mange ganger før. Vi basehopp og hopper, for det er det vi gjør, Vi basehopper, for det er det som rocker! Vi basehopp og hopper, for det er det vi gjør. Vi basehopp og hopper, og driter i om vi dør. Vi basehopp og hopper, for det er det vi gjør. Vi basehopper, for det er det som rocker! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hmm.. Basehopp hadde jeg ikke turt om jeg hadde fått stygt bra betalt for det en gang.. Med mindre jeg ble jaget Nie da.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Goddag Skjedd noe moro det siste døgnet? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) God morgen, godt folk. Hva står på agendaen deres i dag? pepsico: Sovet 13 timer, det teller vel som morsomt? =D Endret 16. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det står på min liste over todo er: 1. Sove 2. Stå opp 3. Sove Ganske interessant skal jeg si deg Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hallo, goddag, godnatt Sexy stemme idag også :O :O jeg er alene i tråden ^^ Endret 16. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 pepsico: Sovet 13 timer, det teller vel som morsomt? =D Nice. Klarte bare 10 jeg. 18:00 - 04:00 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har klart 0 jeg, men litt vanskelig for å bare å legge meg til å sove når jeg har jobbet i natt da Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 God morgen folkens. mrbjoern klarer så klart å starte dagen som vanlig med at han forsover seg, så kommer noen her i huset å klager over at omtrent eneste grunnen til at jeg sliter litt for tida, er fordi jeg SOVER for lite... >< Jeg tror jeg bare legger meg litt igjen, og sover meg gjennom skolen i dag jeg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 pepsico: Sovet 13 timer, det teller vel som morsomt? =D Nice. Klarte bare 10 jeg. 18:00 - 04:00 Skulle ønske jeg også våknet rundt 4, for CSI Miami s06e13 og Prison Break s03e09 venter. Det er deilig å ligge i senga og se på sånt før man drar på jobb/skole God morgen folkens. mrbjoern klarer så klart å starte dagen som vanlig med at han forsover seg, så kommer noen her i huset å klager over at omtrent eneste grunnen til at jeg sliter litt for tida, er fordi jeg SOVER for lite... >< Jeg tror jeg bare legger meg litt igjen, og sover meg gjennom skolen i dag jeg Nååå, kom deg opp! Jeg veit hvor mye senga frister, men det er ikke verdt det. .. We dont need no education Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 God morgen mennesker. =D Noen som har drømt noe gøy, eventuelt gjort noe gøy, i natt? ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg drømte, men så våknet jeg, uten noe minne om hva jeg drømte. Plagsomt Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 God morgen mennesker. =DNoen som har drømt noe gøy, eventuelt gjort noe gøy, i natt? ^^ Jeg har jobbet i natt, telles det som spennende? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg hadde en syk drøm.. Men tviler noen andre enn meg ville skjønt særlig mye.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 god morgen da er jeg på jobben igjen, og det regner, og blåser som pokker ute! veldig glad jeg jobber innne Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg drømte, men så våknet jeg, uten noe minne om hva jeg drømte. Plagsomt Jeg vet, slikt er helt sykt plagsomt. o_O God morgen mennesker. =DNoen som har drømt noe gøy, eventuelt gjort noe gøy, i natt? ^^ Jeg har jobbet i natt, telles det som spennende? Kommer ann på. Gjorde du noe gøy? Jeg hadde en syk drøm.. Men tviler noen andre enn meg ville skjønt særlig mye.. Test oss. =D Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Espen, jeg gikk til jobb med paraply! JÆVLA FITTE VIND!! E blei så irritert, vis e kunne slått vinden så hadde e gjort det nå. Okei drømmen min gikk for seg på nyttårsaften, så var det et søsken par der da, som jeg kjenner, så er ho ene litt fin (det er gutt og jente) så stod han og holdt rundt ho, så gikk jeg hen for å prøve meg litt, så knurra han til meg, men senere så satt de i sofaen og ho satt å sutta på nippel'en hans.. Hmmmm Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jada, jeg gjorde mye artig i natt, gikk rundt og surret som vanlig. Og kastet poteter på folk jeg jobbet med.. Jeg jobber på Hoff, og vi produserer jo ulike former av poteter og i dag hadde vi masse pakker som gikk sunt så da kjedet vi oss og hadde potetkrig, ganske gøy Ellers har jeg bare ryddet opp etter det, og gjort det jeg egentlig er der or å gjøre, som er en kjedelig jobb.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Den store P: Du har merkelige drømmer. ^^ Aalton: Okies, potetkrig midt på natta? Hvor tøft er ikke det, liksom? xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg