Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Link

 

Flere enn meg som blit lei av alt styret rundt denne "sex scenen" ?

 

Hvis hun ikke vil at folk skal se den, burde hun vel ikke spilt dem inn in the first place? Ikke er hun mye å se på heller ... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hun ligger på fisk! Denne scenen er jo spesiell.

At hun sutrer (og ja,hun sutrer) er uforklarlig.

 

Hørte ikke et kvekk da den scenen ble vist i en episode av Ut i vår hage.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Hvis hun ikke vil at folk skal se den, burde hun vel ikke spilt dem inn in the first place? Ikke er hun mye å se på heller ... :(

I prinsippet enig, men husk dette var i 1997. VHS var det store da, og man kunne ikke forutsi hvor enkelt det ville bli å kopiere og distribuere filmsnutter i fremtiden. Hvis hun visste hvor enkelt det ville bli å gjøre sånt ti år frem i tiden, ville hun nok aldri spilt inn scenen i utgangspunktet.

 

Faktisk har "Brent av frost" aldri blitt utgitt på DVD, og eneste måten å finne den på i dag er VHS i antikvariat. Dermed kan visning på NRK være "spiren" til at folk kopierer og sprer filmen på nett, noe de ellers aldri ville gidde gjøre med en gammel og ukjent VHS-film.

 

Hørte ikke et kvekk da den scenen ble vist i en episode av Ut i vår hage.

Denne visningen var uten nakenscenen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jo, det var nipple i bilde. Og mannerompe.

 

Når Haakon Haakonson har blitt dvd,blir Brent av frost dvd også om litt-

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Jo, det var nipple i bilde. Og mannerompe.

Jeg snakker om scenen før hvor hele kroppen hennes vises forfra. Denne scenen ble ikke vist i Ut i vår hage.

 

Når Haakon Haakonson har blitt dvd,blir Brent av frost dvd også om litt-

Jeg leste nylig et intervju med distributøren hvor de sa de hadde ingen planer om å utgi den på DVD, selv ikke etter nakenoppstyret. Den er rett og slett for smal.

Lenke til kommentar

At hun har en klausul i kontrakten med filmskaperne angår vel strengt tatt ikke NRK? De har vel brukt filmklippet under en siterings-ordning eller noe, som jeg vil tro ikke er bundet av dette.

 

Men de har sex i den scenen da. Nå har jeg ikke sett Brent av Frost(og kommer trolig ikke til å se den)
Å ja da, de de peser og humper i all fisken. Uforglemmelig norsktime. :)
Lenke til kommentar
Men de har sex i den scenen da. Nå har jeg ikke sett Brent av Frost(og kommer trolig ikke til å se den)

Jeg har lest nok av artikler om diverse skuespillere som er hysterisk over sexscener til å skjønne at det er ikke hva som blir gjort som teller, men hva som vises. Å simulere oralsex er med andre ord OK, men gud hjelpe seg om de skulle vise litt mer hud enn normert.

 

At hun har en klausul i kontrakten med filmskaperne angår vel strengt tatt ikke NRK? De har vel brukt filmklippet under en siterings-ordning eller noe, som jeg vil tro ikke er bundet av dette.

Nei, det angår nok strengt tatt ikke dem om jeg har forstått det rett. Det er vel mest historien om den stakkars skuespillerinnen som ble innhentet av utviklingen slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Takk.. og.. lov for halv to dager.

Jeg er snøblind. D:

Så mye snø i Vesterålen?

http://www.vol.no/webkamera1/

Ser ikke akkurat slik ut..

 

Nei, men det blåser noe så bort i faen.

Hvor i Vesterålen befinner du deg da? Har ikke tittet utenfor her i Lødingen enda, men det høres rolig ut. Mon tro om jeg skal grue meg til jeg drar hjem til Sortland? :p

 

Bø, nermere bestemt Steine. ;o

Lenke til kommentar

4sec tok det for meg å finne bilde fra filmen med hu naken forran på.

Jeg visste ikke at hu fantes en gang, etter at hu begynnte med denne rettsaken er jo avisene fulle og nå vet alle om det.

Hu er rett og slett dum. Ingen hadde visst noen ting eller brydd seg om hu ikke sa et ord. Og hva er opplegget med å være skuespiller men man vil ikke la andre se filmen?

 

Jeg kan jo legge ut bilde her, da ringer vel VG moderatorene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...