b-real Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Øhøm...vet da ikke jeg. Kan godt hende jeg har mistet noen. Er ikke akkurat noe en følger så jævlig nøue med på egentlig. Hur går det i Lødingen btw? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Teite fredag. Først klarer jeg å forsove meg, så er det drittkaldt og mye snø og bussen er forsinket, og når jeg endelig kommer meg på skolen så er læreren pissed fordi hun ikke så meg da jeg stakk hodet inn på kontoret hennes og sa hei, og ene jenta i klassen er innpåsliten som faen og man skulle trodd hun hadde tatt speed før hun kom på skolen i dag. -.- Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 ..Men så er det helg (: Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Teite fredag. Først klarer jeg å forsove meg, så er det drittkaldt og mye snø og bussen er forsinket, og når jeg endelig kommer meg på skolen så er læreren pissed fordi hun ikke så meg da jeg stakk hodet inn på kontoret hennes og sa hei, og ene jenta i klassen er innpåsliten som faen og man skulle trodd hun hadde tatt speed før hun kom på skolen i dag. -.- Snø ute sa du ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Teite fredag. Først klarer jeg å forsove meg, så er det drittkaldt og mye snø og bussen er forsinket, og når jeg endelig kommer meg på skolen så er læreren pissed fordi hun ikke så meg da jeg stakk hodet inn på kontoret hennes og sa hei, og ene jenta i klassen er innpåsliten som faen og man skulle trodd hun hadde tatt speed før hun kom på skolen i dag. -.- To timer med gym og så hjem... livet er flott. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Teite fredag. Først klarer jeg å forsove meg, så er det drittkaldt og mye snø og bussen er forsinket, og når jeg endelig kommer meg på skolen så er læreren pissed fordi hun ikke så meg da jeg stakk hodet inn på kontoret hennes og sa hei, og ene jenta i klassen er innpåsliten som faen og man skulle trodd hun hadde tatt speed før hun kom på skolen i dag. -.- To timer med gym og så hjem... livet er flott. Bare en time og et kvarter igjen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Dakars. Er så ufattelig drit når en forsover seg. Skal jobbe på kjøkkenet i helga, er nesten så jeg gleder meg. Undrer på hva en skal lage for noe. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jøsses.. http://www.sherdog.net/forums/f7/i-got-mar...461/index8.html Dette bryllypsbildet sier mer enn ord: Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Takk.. og.. lov for halv to dager. Jeg er snøblind. D: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Dette bryllypsbildet sier mer enn ord: Not seeing any photo.Takk.. og.. lov for halv to dager.Jeg er snøblind. D: Så mye snø i Vesterålen?http://www.vol.no/webkamera1/ Ser ikke akkurat slik ut.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Mens vi er innom katter og ville dyr, har du på deg værneutstyr når du koser med Ida? Haha..til tider så har en faktisk det Men det er litt min egen skyld egentlig Det siste jeg hørte fra den kanten var at du fordriver tiden med å sette deg fast i spiralene hennes og ikke minst rive ut modsene hennes. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 ...så jeg er bare grusom nå? *snufs* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 ...så jeg er bare grusom nå? *snufs* Jeg har nok fått høre om alle de gangene du har mishandlet henne. Skamme seg burde du! Voksen mann som deg burde ikke holde på slik! Du vet det er mulig å få hjelp for slikt nå om dagen? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvordan gikk så det? Tja. Gikk vel helt greit. Har lyst på en karakter over 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 ...så jeg er bare grusom nå? *snufs* Jeg har nok fått høre om alle de gangene du har mishandlet henne. Skamme seg burde du! Voksen mann som deg burde ikke holde på slik! Du vet det er mulig å få hjelp for slikt nå om dagen? Du skal ikek snakke, slik som du holder på å mishandle meg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg har nok fått høre om alle de gangene du har mishandlet henne. Skamme seg burde du! Voksen mann som deg burde ikke holde på slik! Du vet det er mulig å få hjelp for slikt nå om dagen?Jeg har prøvd men ingen vil høre på meg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 http://atvs.vg.no/player/?id=19750 Aaaaand there goes my faith in humanity .... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 http://atvs.vg.no/player/?id=19750 Aaaaand there goes my faith in humanity .... Lol.. Så på den nettopp xD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Er det noe vits i å ha faith i det hele tatt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Du skal ikek snakke, slik som du holder på å mishandle meg! Andelredes med deg. Du ber jo nesten om det da. Herregud liksom. Ha litt respekt! Bare pass deg! Dette kommer du til å få merke! Jeg har prøvd men ingen vil høre på meg Vi kan høre på deg vi? Kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg