b-real Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Og poff gikk alle sammen å la seg? Blah..burde ha gjort det for leeenge leeenge siden selv men jeg føler ingen trang til søvn selv om kroppen sier at jeg er dautrøtt. edit Lal, ingen søvn på meg med det første. nå ble en hentet. yaaaay oO Endret 16. januar 2008 av b-real Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hvem sa noe om å legge seg? planer om å kjøre terminator-maraton jeg. har kun vært oppe i 37 timer nå Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hvem sa noe om å legge seg? planer om å kjøre terminator-maraton jeg. har kun vært oppe i 37 timer nå 3KJ-oppgavemaraton er mye tøffere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Du om det... Personlig så synes jeg du skal få lov til å beholde de oppgavene for deg selv så ser jeg filmene mine Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Personlig så synes jeg du skal få lov til å beholde de oppgavene for deg selv så ser jeg filmene mineVil du ikke heller gjøre kjemioppgaver? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vil du ikke heller gjøre kjemioppgaver? Bare hvis kjemioppgaven gikk ut på å lage Lysergsyredietylamid eller 3,4-metylendioksymetamfetamin Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 3kj \o/ Ah, the good old times. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bare hvis kjemioppgaven gikk ut på å lage Lysergsyredietylamid eller 3,4-metylendioksymetamfetamin No such luck, I'm afraid; her er det titreringer som gjelder. 3kj \o/ Ah, the good old times. Jeg hater kjemi. )= Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Titreringer eyh? Fellings-, oksidasjons- eller syre/base-titrering? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 No such luck, I'm afraid; her er det titreringer som gjelder.Vel... Si fra om dere lager noe sånt noe da... hadde vært gøy å lære seg å lage. For ikke å snakke om lønnsomt ... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nå vet jeg ikke hva du snakket om for slags stoffer L4r5, men BHG er jo veldig enkelt å lage, og jeg har hørt at metamfetamin ikke er så vanskelig heller. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Titreringer eyh? Fellings-, oksidasjons- eller syre/base-titrering? For øyeblikket er det syre/base-titreringer jeg jobber med, men det skal bli både fellings- og redokstitreringer også før jeg er ferdig. Jeg har nemlig prøve i morgen. Vel... Si fra om dere lager noe sånt noe da... hadde vært gøy å lære seg å lage. For ikke å snakke om lønnsomt ... Det var en eksamensoppgave for noen år siden som inneholdt oppskriften på GHB, tror jeg, det er vel det nærmeste du kommer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Nå vet jeg ikke hva du snakket om for slags stoffer L4r5, men BHG er jo veldig enkelt å lage, og jeg har hørt at metamfetamin ikke er så vanskelig heller. Var det Gamma-hydroksysmørsyre du mente? Ja har sett oppskriftene på det på nettet. Virker ganske enkelt å lage. Men det er et skikkelig overdosestoff da. Jeg tenkte mer i baner av LSD og MDMA jeg da edit: Nei, jeg hadde ikke planer om å lage noe av dette. Bare synes det er morsomt med de veldig fornorskede uttrykkene man finner ved å søke på stoffene Endret 16. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har liggende en del på PC-en fra da jeg hadde 3kj. Disse 20 sidene laget jeg (dvs fant 20 veldig flott skrevne sider på Daria ellerno og renskrev det ) til en eventuell kjemieksamen. Står litt der om de ulike titreringstypene om du finner noe nytte i det. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har liggende en del på PC-en fra da jeg hadde 3kj. Disse 20 sidene laget jeg (dvs fant 20 veldig flott skrevne sider på Daria ellerno og renskrev det ) til en eventuell kjemieksamen. Står litt der om de ulike titreringstypene om du finner noe nytte i det. Oooo, takk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg synes i grunn språk er veldig morsomt. Spesielt når man tenker på hvordan ting får forskjellige navn ut fra hvilket miljø man er i. Der en naturfaglærer vil snakke om Lysergsyredietylamid eller 3,4-metylendioksymetamfetamin og Gamma-hydroksysmørsyre så vil en narkis snakke om frimerker, knips og gro. utrolig morsomt med slike kulturelle språkforskjeller Endret 16. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Oooo, takk! No problem! Men sovetid nå - lykke til på prøven imorgen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg synes i grunn språk er veldig morsomt. Spesielt når man tenker på hvordan ting får forskjellige navn ut fra hvilket miljø man er i. Der en naturfaglærer vil snakke om Lysergsyredietylamid eller 3,4-metylendioksymetamfetamin og Gamma-hydroksysmørsyre så vil en narkis snakke om frimerker, knips og gro. utrolig morsomt med slike kulturelle språkforskjeller Det er morsomt nok så lenge man ikke er nødt til å vite hva trivialnavnene betyr. q: No problem! Men sovetid nå - lykke til på prøven imorgen. tnx B) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Stille folk var... Her er jeg, helt alene med nytt OS Ingen å snakke med, jo. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Var det Gamma-hydroksysmørsyre du mente? Ja har sett oppskriftene på det på nettet. Virker ganske enkelt å lage. Men det er et skikkelig overdosestoff da. Jeg tenkte mer i baner av LSD og MDMA jeg da edit: Nei, jeg hadde ikke planer om å lage noe av dette. Bare synes det er morsomt med de veldig fornorskede uttrykkene man finner ved å søke på stoffene GHB var det det het ja. GHB, BHG, whats the difference. Natta, tards, jeg må egentlig opp åtte førstkommende morgen. det blir sikkert gøy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg