Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Noen som tilfeldigvis har en billig hybel/leilighet å låne bort i bergensområdet? :p Begynner å bli gal av å bo i kollektiv; mas, trompetspillig og stønning og "ta på musa mi" så det halve kunne vært nok. Høres ut som de andre jentene har trekant nede på rommet jo. Oo

Lenke til kommentar

Grøss. Fikk melding fra huseieren om vi kunne møtes i dag eller i morgen (fredag). Jeg fikk overtalt han til å møte meg i morgen. Han har vært borte i 2 måneder, og jeg har levd som en boms, og brukt huset som en dass siden da. Må være oppe i natt for å gjøre rent og rydde. :cry: .

Han er ikke helt psykisk stabil, så tør ikke la han se leiligheten i denne tilstanden.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Hvorfor lever ungdom som bomser med en gang "voksne" er ute av bildet et par uker? I don't get it..dere har jo ikke lært å gjøre det når dere bodde hjemme?
Folk er og blir griskuker, uansett. Jeg hater at det er sånn.

Faen, folk må jo kunne rydde opp etter seg.

Lenke til kommentar

Fordi jeg er tiltaksløs, slapp og mangler selvdisiplin.

Samme grunn til at de aller fleste ikke studerer jevnlig fra dag 1 eller tar fatt på diverse problemer med én gang.

Det er også noe magisk med å ha sitt "eget" sted, hvor man for eksempel kan kaste tomme brusflasker i været uten å bry seg hvor de lander.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Ahmagawd!

Jeg ELSKER Vera!

Jeg vil gifte meg med henne, ta hu med meg hjem og ha hu i senga mi, elske med henne til Dovre faller og alt!!

Jeg er så fuckings glad i henne, håper hu i alle fall blir til over helga og viser oss all sin styrke og vrede.

Jeg vil se gamle trær knekke, høre tordenet drønne over vindens uling, ikke se over til nabohuset for bare sne og se små, dølle lynglimt gjennom det tykke snefallet! :D

:love:

Lenke til kommentar

Fargoth: Ikke dårlig. Ganske bra fall (litt for lite smerte etterpå, men det hjalp litt at hun haltet), og for meg var det nesten like morsomt da hun reiste seg opp. Utrolig at man kan ha så elendig kontroll over sin egen kropp.

Hvorfor lever ungdom som bomser med en gang "voksne" er ute av bildet et par uker? I don't get it..dere har jo ikke lært å gjøre det når dere bodde hjemme?

Jeg hadde helt ærlig forventa at du, som selverklært WoW-gamer, ikke skulle være ryddefreak!

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...