Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Litt lengre e-penis nå, og du vil ødelegge layouten her på forumet. Jeg ble medlem 15 dager før deg. :rofl: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg ble medlem etter dere begge. *peke på e-penisen sin* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Noen som tilfeldigvis har en billig hybel/leilighet å låne bort i bergensområdet? Begynner å bli gal av å bo i kollektiv; mas, trompetspillig og stønning og "ta på musa mi" så det halve kunne vært nok. Høres ut som de andre jentene har trekant nede på rommet jo. Oo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Eplefe: *ehem* peke på sin. Smek mig honey honey smek mig. Du kan få bo på badet mitt i Drammen. Jeg liker også Metallica. Endret 20. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Eplefe: *ehem* peke på sin. Smek mig honey honey smek mig.Du trenger ikke be meg to ganger, pus. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Grøss. Fikk melding fra huseieren om vi kunne møtes i dag eller i morgen (fredag). Jeg fikk overtalt han til å møte meg i morgen. Han har vært borte i 2 måneder, og jeg har levd som en boms, og brukt huset som en dass siden da. Må være oppe i natt for å gjøre rent og rydde. . Han er ikke helt psykisk stabil, så tør ikke la han se leiligheten i denne tilstanden. Endret 20. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvorfor lever ungdom som bomser med en gang "voksne" er ute av bildet et par uker? I don't get it..dere har jo ikke lært å gjøre det når dere bodde hjemme? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvorfor lever ungdom som bomser med en gang "voksne" er ute av bildet et par uker? I don't get it..dere har jo ikke lært å gjøre det når dere bodde hjemme?Folk er og blir griskuker, uansett. Jeg hater at det er sånn. Faen, folk må jo kunne rydde opp etter seg. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Fordi jeg er tiltaksløs, slapp og mangler selvdisiplin. Samme grunn til at de aller fleste ikke studerer jevnlig fra dag 1 eller tar fatt på diverse problemer med én gang. Det er også noe magisk med å ha sitt "eget" sted, hvor man for eksempel kan kaste tomme brusflasker i været uten å bry seg hvor de lander. Endret 20. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Papptallerkener er tingen. Jeg hadde en del igjen etter et arrangement og jeg må si at det å slippe oppvask i ny og ne er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ahmagawd! Jeg ELSKER Vera! Jeg vil gifte meg med henne, ta hu med meg hjem og ha hu i senga mi, elske med henne til Dovre faller og alt!! Jeg er så fuckings glad i henne, håper hu i alle fall blir til over helga og viser oss all sin styrke og vrede. Jeg vil se gamle trær knekke, høre tordenet drønne over vindens uling, ikke se over til nabohuset for bare sne og se små, dølle lynglimt gjennom det tykke snefallet! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 ......oOOooG så ta vi oss et par minutter hvor vi unner oss en god latter på andres bekostning. (Se hele, ikke skip.) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Fargoth: Ikke dårlig. Ganske bra fall (litt for lite smerte etterpå, men det hjalp litt at hun haltet), og for meg var det nesten like morsomt da hun reiste seg opp. Utrolig at man kan ha så elendig kontroll over sin egen kropp. Hvorfor lever ungdom som bomser med en gang "voksne" er ute av bildet et par uker? I don't get it..dere har jo ikke lært å gjøre det når dere bodde hjemme? Jeg hadde helt ærlig forventa at du, som selverklært WoW-gamer, ikke skulle være ryddefreak! Endret 20. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Haha, ja den var fin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hahaha! xD Søt video, Fargoth. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Flate, så faens vanskelig US-visum skal være! Skal dit i jobbsammenheng og dette er ikke bare bare å få et visum der, nei. Her er det dokumenter, møte opp i person og DRIT OG MØKK. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg legger meg ikke før jeg har fått fiksa det jævla programmet! Holdt på i rundt 2 timer nå. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Skulle akkurat til å legge meg så konker dassen. Helvetes dass som tilsynelatende er fra 1523! Argh! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Trenger ikke å være rydde-freak for å holde en relativt normal standard i huset. Bare å la være å slenge dritt og papirer overalt, og støvsuge en gang i uka. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Heldagsprøve i historie i morgen, woohoo! Noen som vet mye om Stalin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg