Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
kan de ikke begge strippe?

(like any of them is gonna do it anyway)

Selvfølgelig skal Lars gjøre det, men det betyr ikke at dere får se noe av det. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
ok, det bildet avgjorde... Du var ikke ett illeluktende monster... Jeg stemmer på Anfall :thumbup:

Woho. Trodde jeg kom til å kremme vekk alle sammen siden jeg ikke er en ultrafeminin rosa berte. Hvis det var det dere hadde venta så må jeg nok skuffe dere alle folkens. Men dere må bare stemme i vei på Lars!

Lenke til kommentar
ok, det bildet avgjorde... Du var ikke ett illeluktende monster... Jeg stemmer på Anfall :thumbup:

Woho. Trodde jeg kom til å kremme vekk alle sammen siden jeg ikke er en ultrafeminin rosa berte. Hvis det var det dere hadde venta så må jeg nok skuffe dere alle folkens. Men dere må bare stemme i vei på Lars!

Altså når valget står mellom en hårete mann med vomb, og ei tynn jente som ikke så verst ut, så unner jeg han synet av det ;) Tror han koser seg mer, enn det du gjør av å se han... (ikke vondt ment Lars)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Er det i det hele tatt mulig. Altså, JEG trenger ikke mus for å surfe, men det GJØR lillebror og mamma. Lillebror har klart å denge musen til den døde, og nå blir jeg bedt om å fikse den. JEG klarer meg uten den, hva faen tjener JEG på dette?

Du får kose med mus?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...