NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Klarer ikke ta meg sammen.Sitter og skjelver og hyperventilerer. Ingenting hjelper. Har du i det minste skrudd den opp og sett om det er noen kontakter som er slått løs før du drukner deg i selvmedlidenet? Tipset deg om det stad, mulig du svarte uten at jeg fikk det med meg. Og halvparten av de som postet var sånn "NgZ har rett MEN!!! Eplefe har et poeng hun og"-postere. Jaa, jeg ser det for meg.Noen ganger trives flokken best på midten. Nå er det ikke akkurat en flokk her da. :/ Jøss da. Gruer meg til dagen du og datteren din poster om kapp puppebilder i RPP allerede.Tror hun gleder flere enn hun skuffer i tilfelle. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Og halvparten av de som postet var sånn "NgZ har rett MEN!!! Eplefe har et poeng hun og"-postere. Jaa, jeg ser det for meg.Noen ganger trives flokken best på midten. Nå er det ikke akkurat en flokk her da. :/ Jøss da. Gruer meg til dagen du og datteren din poster om kapp puppebilder i RPP allerede.Tror hun gleder flere enn hun skuffer i tilfelle. Den dagen kommer ikke. Seriøst. Etter at #SO døde har det ikke vært mer nødt eller sannhet, og sånne bilder kommer i hvert fall ikke frivillig fra meg. xD Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jøss da. Gruer meg til dagen du og datteren din poster om kapp puppebilder i RPP allerede. Tror datteren til Becca blir jailbait av topp kvalitet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Uff, det minner meg om sånne Date My Mom-mammaer. Skumle skapninger ...Folk gjør de rareste tingene for å treffe den rette. Ikke minst det å komme på tv. Men hey..noen liker mora, noen liker datteren..funker ikke det så kan det hende at det er enda en søster involvert Klarer ikke ta meg sammen.Sitter og skjelver og hyperventilerer. Ingenting hjelper. Blir ikke bedre av at folk stadig vekk spør meg om jeg kan sende de sanger. Så logg deg av og kom deg i seng ffs.Livet ditt er ikke over og du har fått råd om hva du skal gjøre for å prøve å hente tilbake det du har mistet. Skjerp deg...vær en mann å kjenn på ballene dine, ta deg en runk og føl deg som en mann igjen og så hopper du på oppgaven med å hente det du har tapt Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jeg har minst tre (fire om du teller med hun som ligger og føder as we speak) gravide venninner akkurat nå Merkelig vennejeng. Du er liek 17? Og du har 4 stk som er gravide per nu? Jeg har ingen gravide venninner. Endret 15. januar 2008 av Negotiation Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Merkelig vennejeng. Du er liek 17? Og du har 4 stk som er gravide per nu? Jeg har ingen gravide venninner. Yngste av de gravide er 19... Jeg samler ikke på syttenåringer i venneflokken, tbh. EDIT: Eldste er 34. Endret 15. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Between the Buried and Me - Ants of the Sky Makan til genial låt ^^ Men da er det film på gang. Godnatt Lenke til kommentar
.sere Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Får man godkjent fravær hvis man ”bare” skal besøke noen? Sånn, hvis det ikke er dødsfall, oldemors nittiårsdag, blablabla... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 b-real, jeg får bare gjøre det, og samtidig svi penga mine. Har fått en pris hos et kompani, minstepris er 3290, makspris 8500 elns. Får sette på det eneste jeg fant som ikke lå sammen med det andre. Kelp - Underwater Journey. Dysse meg til søvn med californsk surfrock. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Får man godkjent fravær hvis man ”bare” skal besøke noen? Sånn, hvis det ikke er dødsfall, oldemors nittiårsdag, blablabla... Øhm...nei? Hvorfor i allverden skulle du få godkjent fravær hvis du bare skal besøke en eller annen random person? Blir like teit som at jeg går ifra en skoletime fordi jeg skal ned å besøke fyren på Narvesen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Får man godkjent fravær hvis man ”bare” skal besøke noen? Sånn, hvis det ikke er dødsfall, oldemors nittiårsdag, blablabla... "Å, den dagen. Jo, vi arrangerte LAN, skjønner du, så det fraværet skal du bare stryke." Lenke til kommentar
.sere Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Reisa innebærer ca. ni timers togtur tilsammen, da. Det forandrer kanskje saken litt? Greia er at jeg gikk for å rekke tog et kvarter før timen slutta en gang, og fikk skulk. Hadde vært greiest å søke om fravær for dagen på ærlig vis, men er litt tvilsomt at det godkjennes. Skarstad: Får jo fravær uansett, da. Er snakk om det blir lovlig eller ikke. Endret 15. januar 2008 av -rese Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kanskje en idé å avtale det med en lærer før du bare spaserer ut 15 minutter før timen er slutt? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg og noen kamerater fikk gyldig fravær da vi måtte slippe skolen for å lete etter dama til han ene som hadde forsvunnet:D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg kan få fri for å arrangere demonstrasjoner osv. uten å få fravær. Politisk grunnlag. Eller. Det gjaldt vel mest i fjor, egentlig. Jeg og en annen i klassen fikk fri tilsammen 6 dager på et semester på politisk grunnlag. Hun var ungdomsleder for FPU. We had our differences. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg husker jeg stakk av en fredag for å stikke til Stavanger. Læreren sa at hadde han kunnet, hadde han strøket meg for det, gav meg en dag mer fravær enn jeg egentlig skulle ha også >< Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Når du bare reiser deg å går så er det da ikke rart at du får anmerkning for fravær mann..herregud, planlegg littegranne å prat med lærerne om det. skal prøve å komme meg på svømming i morra, kjenner jeg råtner bort her jeg sitter av null aktivitet. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Kanskje en idé å avtale det med en lærer før du bare spaserer ut 15 minutter før timen er slutt? Jo, og jeg prøvde det. Men akkuart han læreren krevde skriftlig melding av foreldre til slikt, noe som ikke skal være nødvendig. Gadd ikke krangle på det. Jeg og noen kamerater fikk gyldig fravær da vi måtte slippe skolen for å lete etter dama til han ene som hadde forsvunnet:D Haha, kanskje jeg skal gjemme noen innpå toget. Endret 16. januar 2008 av -rese Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Var ikke det at jeg reiste meg og gikk, var mer det at jeg ikke møtte opp den dagen. Og jeg hadde sagt at jeg dro til Stavanger da, dog det var to forskjellige lærere. Jeg hadde snakket med den snille før jeg dro og sagt at jeg skulle til Stavanger for å støtte farmor og hjelpe henne pga. vanskelig tid etc, men det hadde jeg glemt da jeg kom tilbake og sa sannheten (idiotisk ><), at jeg hadde ditcha en skoledag for å dra på russetreff i Kongeparken. Lærte meg å pugge historiene mine når jeg snakker med to forskjellige lærere. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Æh, surr, dobbelpost.. Endret 16. januar 2008 av -rese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg