x871kx6167ss7 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Faen, jobber med særemne. Har overhodet ikke lyst, fremføring i 15 min imorgen. Hjelp Engelskeksamen om to dager. Hjelp Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Roan diskusjonen om drapsmetoder litt. Særlig når det er snakk om mot en spesifik person. Oppfordring til vold og drap er ikke akkurat noe vi ser snilt på her. EDIT: Reaksjon på moderering tas på PM med moderator, ikke i tråden. Endret 8. januar 2008 av Heilage Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Heilage slettet innlegget før jeg rakk å redigere det. o_O EDIT: For alt dere vet er pappa megaplayer og har ny dame hver uke. Endret 8. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eplefe du koser deg i denne tråden du har jo allerede over 100 poster her. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Heilage slettet innlegget før jeg rakk å redigere det. o_OEDIT: For alt dere vet er pappa megaplayer og har ny dame hver uke. Han liker å straffe folk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Schjellin: Hadde over 6k i gamle SO. Men joda. Jeg trives. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Heilage slettet innlegget før jeg rakk å redigere det. o_OEDIT: For alt dere vet er pappa megaplayer og har ny dame hver uke. Han liker å straffe folk Stakkars fyr, da tar det ikke mange åra før byen er tom for damer han har datet før oO Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Stakkars fyr, da tar det ikke mange åra før byen er tom for damer han har datet før oO pass på hva du sier.. en dag forsvinner du sporløst, og aldri kommer tilbake Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Schjellin: Hadde over 6k i gamle SO. Men joda. Jeg trives. Topp tre postere = 23186 innlegg. Nesten litt trist. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hey folquet... hva driver folka med? jeg kjeder ræva av meg... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Schjellin: Hadde over 6k i gamle SO. Men joda. Jeg trives. Topp tre postere = 23186 innlegg. Nesten litt trist. Jealousy is a bug. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hey folquet... hva driver folka med? jeg kjeder ræva av meg... venter på att Nora90 kommer... ting tar tid... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Schjellin: Hadde over 6k i gamle SO. Men joda. Jeg trives. Topp tre postere = 23186 innlegg. Nesten litt trist. Fordi du ikke fikk være med? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Stakkars fyr, da tar det ikke mange åra før byen er tom for damer han har datet før oO pass på hva du sier.. en dag forsvinner du sporløst, og aldri kommer tilbake Kjemisk krigføring anyone? Sarin : Sarin en nervegass som er en fargeløs, luktfri væske. Den fordamper lett. Den angriper nervesystemet ved å hemme ulike enzymer slik at nerveimpulser ikke når muskler og organer. Fasen avsluttes med rykninger som til slutt leder til bevisstløshet, og offeret kveles som en konsekvens av krampaktige spasmer, alt skjer som oftest bare i løpet av ett minutt. Personer som overlever, risikerer permanent nevrologisk skade. Nei, det var ikke et hint. Bare noe jeg følte for å prate om. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) hey folquet... hva driver folka med? jeg kjeder ræva av meg... venter på att Nora90 kommer... ting tar tid... haha, er jeg overaska? nei, kan ikke si det Bah, det er ikke en dritt og gjøre jo Endret 8. januar 2008 av Skrollan Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjemisk krigføring anyone? Sarin : Sarin en nervegass som er en fargeløs, luktfri væske. Den fordamper lett. Den angriper nervesystemet ved å hemme ulike enzymer slik at nerveimpulser ikke når muskler og organer. Fasen avsluttes med rykninger som til slutt leder til bevisstløshet, og offeret kveles som en konsekvens av krampaktige spasmer, alt skjer som oftest bare i løpet av ett minutt. Personer som overlever, risikerer permanent nevrologisk skade. Nei, det var ikke et hint. Bare noe jeg følte for å prate om. er det mulig og skjule det i ting... la oss for eksempel si en laptop, eller en mobil? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fordi du ikke fikk være med? Ja, jeg hadde ikke mulighet til å sitte ved PC-en 24 timer i døgner og skrive "*tapå*". ): Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjemisk krigføring anyone? Sarin : Sarin en nervegass som er en fargeløs, luktfri væske. Den fordamper lett. Den angriper nervesystemet ved å hemme ulike enzymer slik at nerveimpulser ikke når muskler og organer. Fasen avsluttes med rykninger som til slutt leder til bevisstløshet, og offeret kveles som en konsekvens av krampaktige spasmer, alt skjer som oftest bare i løpet av ett minutt. Personer som overlever, risikerer permanent nevrologisk skade. Nei, det var ikke et hint. Bare noe jeg følte for å prate om. I The Rock snakket de om Saringass. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 haha, er jeg overaska? nei, kan ikke si det Bah, det er ikke en dritt og gjøre jo derfor er det en fordel med ett sosialt liv også... mer og gjøre Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fordi kjemisk krigføring er spennende^^. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg