Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roan diskusjonen om drapsmetoder litt. Særlig når det er snakk om mot en spesifik person. Oppfordring til vold og drap er ikke akkurat noe vi ser snilt på her.

EDIT: Reaksjon på moderering tas på PM med moderator, ikke i tråden.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Stakkars fyr, da tar det ikke mange åra før byen er tom for damer han har datet før oO

pass på hva du sier.. en dag forsvinner du sporløst, og aldri kommer tilbake :ph34r:

Kjemisk krigføring anyone?

Sarin : Sarin en nervegass som er en fargeløs, luktfri væske. Den fordamper lett. Den angriper nervesystemet ved å hemme ulike enzymer slik at nerveimpulser ikke når muskler og organer.

Fasen avsluttes med rykninger som til slutt leder til bevisstløshet, og offeret kveles som en konsekvens av krampaktige spasmer, alt skjer som oftest bare i løpet av ett minutt. Personer som overlever, risikerer permanent nevrologisk skade.

Nei, det var ikke et hint. Bare noe jeg følte for å prate om.

Lenke til kommentar
hey folquet... hva driver folka med? :p jeg kjeder ræva av meg...

venter på att Nora90 kommer... ting tar tid...

haha, er jeg overaska? nei, kan ikke si det :p

Bah, det er ikke en dritt og gjøre jo :p

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar

Sarin : Sarin en nervegass som er en fargeløs, luktfri væske. Den fordamper lett. Den angriper nervesystemet ved å hemme ulike enzymer slik at nerveimpulser ikke når muskler og organer.

Fasen avsluttes med rykninger som til slutt leder til bevisstløshet, og offeret kveles som en konsekvens av krampaktige spasmer, alt skjer som oftest bare i løpet av ett minutt. Personer som overlever, risikerer permanent nevrologisk skade.

er det mulig og skjule det i ting... la oss for eksempel si en laptop, eller en mobil?

Lenke til kommentar

I The Rock snakket de om Saringass. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...