Daniel Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Brukt en hel time på absolute nada nå. Skrevet en HEL setning! Ex.phil., formoder jeg? Jeg sitter her og prøver å komme i gang med øving 3, men det går ikke sånn ultrabra. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Haha, leser Illustrert vitenskap nu, og kom over en episk feil gjort av Amerikanerne under 2. verdenskrig.Utdrag fra artikkel: Flaggermus skulle sette Japan i flammer: Et av historiens mest vanvittige våpen ble uttenkt av den amerikanske tannlegen Lytle S. Adams. Han foreslo en bombe fylt med flaggermus, alle utstyrt med en tidsinnstilt brannbombe. Når flaggermusene ble sluppet løs, ville de søke ly under hustak og sette fyr på en hel by. Men prosjektet endte med å bli skrinlagt i 1945 til fordel for atombomben. Episk feil? Det hadde vel vært om de hadde gjennomført planen, og den ikke hadde funket. Prisen på en haug med flaggermus er mye mindre enn prisen på en atombombe. Dermed er faktisk ikke tanken så veldig gal. Ser likevel ikke hvordan flaggermus skal klare å ha med seg en kraftig nok brannbombe. Jeg synes selv det er fascinerende med folk som tør foreslå absurde idéer. Som oftest kommer det ikke noe godt ut av det, men innimellom bare funker det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Brukt en hel time på absolute nada nå. Skrevet en HEL setning! Ex.phil., formoder jeg? Jeg sitter her og prøver å komme i gang med øving 3, men det går ikke sånn ultrabra. Daz izt correct. Føler meg som en oppbruk sexdokke i skapet til L4r5. Endret 20. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg synes selv det er fascinerende med folk som tør foreslå absurde idéer. Som oftest kommer det ikke noe godt ut av det, men innimellom bare funker det. Det var vel mest det jeg også tenkte. Og man hadde antageligvis sluppet bivirkninger. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Regjeringen valgte visst amerikanske fly. Jeg mener fremdeles at EF ville vært det beste valget. =/ Trakk ikke EF tilbudet for en stund siden? JSF vs. Gripen er ikke fair fight. EF trakk seg fordi de mente at vi favoriserte amerikanerne. Nei, sier du det. Endret 20. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Finnes Braid i butikker, eller er det kun fra Xbox Live Arcade man kan få tak i det? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 http://www.dagbladet.no/2008/11/20/nyheter.../kongo/3777697/ "Kirkens nødhjelp frykter norske kuler brukes i krig!" jeg ler... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 http://www.dagbladet.no/2008/11/20/nyheter.../kongo/3777697/ "Kirkens nødhjelp frykter norske kuler brukes i krig!" jeg ler... Å nei! Kuler skal da kun brukes til jakt. Eller helst ikke til det heller. Skal kun brukes som pyntegjenstander egentlig. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) I nøden kan man skyte på blink med dem. (Noe som minner meg på at jeg burde ha vært på trening i kveld...) Endret 20. november 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Mesteparten av raufoss-ammoen kan ikke brukes til jakt... Det stilles mye større kvalitetskrav til ammo som skal brukes til jakt, enn som skal brukes i krig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 I nøden kan man skyte på blink med dem. (Noe som minner meg på at jeg burde ha vært på trening i kveld...) Kun runde blinker håper jeg? Gud forby at de skal ligne på noe(n). Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 http://www.dagbladet.no/2008/11/20/nyheter.../kongo/3777697/ "Kirkens nødhjelp frykter norske kuler brukes i krig!" jeg ler... Å nei! Kuler skal da kun brukes til jakt. Eller helst ikke til det heller. Skal kun brukes som pyntegjenstander egentlig. Jeg håper nå virkelig ikke norske kuler brukes i krig, jeg håper mer på patroner egentlig, det får Nammo til å fremstå som noen som har litt peiling. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 I nøden kan man skyte på blink med dem. (Noe som minner meg på at jeg burde ha vært på trening i kveld...) Kun runde blinker håper jeg? Gud forby at de skal ligne på noe(n). Detaljerte blinker av mennesker, laget av balistisk gelè. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kun runde blinker håper jeg? Gud forby at de skal ligne på noe(n). Det varierer jo litt. På denne tiden av året er det stort sett rundt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg kan vel ikke være den eneste som i mitt stille sinn undret litt på hvordan det ville vert å fått en blowjob med en slik kløyvd tunge..? Tenkte faktisk det samme xD Det var det første jeg tenkte når jeg så den videoen der. Godt å se at jeg ikke er alene om å ha skitne tanker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Anfall er på tur! Hun påstår at det er jeg som er den hotte av oss og jeg påstår det er hun. Hva mener dere? Er en lekker liten lekkerbisk av en jente som hu heitest eller er det en halvgammel semialkis som meg det som får blodet til å bruse? Endret 20. november 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Anfall er på tur! Hun påstår at det er jeg som er den hotte av oss og jeg påstår det er hun. Hva mener dere? Er en lekker liten lekkerbisk av en jente som hu heitest eller er det en halvgammel semialkis som meg det som får blodet til å bruse? Det er nok deg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Anfall er på tur! Hun påstår at det er jeg som er den hotte av oss og jeg påstår det er hun. Hva mener dere? Er en lekker liten lekkerbisk av en jente som hu heitest eller er det en halvgammel semialkis som meg det som får blodet til å bruse? Må nok si at det er du som stikker av med seieren her. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kulturo blir borte og jeg trenger en tråd å sippe i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg