Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ut å ete i dag, så prøver å liksom spare meg. Fy så sulten jeg er!

Lite smart. Du blir fortere stappmett om du spiser på helt tom mage. Ta og spis en ring ananas eller noe. Det inneholder enzymer som kommer til å hjelpe på fordøyelsen også etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skal ut å ete i dag, så prøver å liksom spare meg. Fy så sulten jeg er!

Lite smart. Du blir fortere stappmett om du spiser på helt tom mage. Ta og spis en ring ananas eller noe. Det inneholder enzymer som kommer til å hjelpe på fordøyelsen også etterpå.

Tar meg en banan jeg!

Du ER en banan!

Lenke til kommentar
Forsiktig med eventuelle smertestillende, Snorre. Jeg blir ofte sløv av Paracett, Ibux o.l og det er jo ikke et sjakktrekk før eksamener. Det er selvsagt ikke hodeverk heller, så det blir en balansegang.

Takk for tipset. Jeg tror jeg greier å holde fokus selv med hodepine tror jeg. Viktigste er nok bare å drikke mye vann før eksamen.

Lenke til kommentar

Haha, leser Illustrert vitenskap nu, og kom over en episk feil gjort av Amerikanerne under 2. verdenskrig.

Utdrag fra artikkel:

Flaggermus skulle sette Japan i flammer:

Et av historiens mest vanvittige våpen ble uttenkt av den amerikanske tannlegen Lytle S. Adams. Han foreslo en bombe fylt med flaggermus, alle utstyrt med en tidsinnstilt brannbombe. Når flaggermusene ble sluppet løs, ville de søke ly under hustak og sette fyr på en hel by. Men prosjektet endte med å bli skrinlagt i 1945 til fordel for atombomben.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...