Bonna86 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Igjen? Jupp, følte sånn for det. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Skal ut å ete i dag, så prøver å liksom spare meg. Fy så sulten jeg er! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Forsiktig med eventuelle smertestillende, Snorre. Jeg blir ofte sløv av Paracett, Ibux o.l og det er jo ikke et sjakktrekk før eksamener. Det er selvsagt ikke hodeverk heller, så det blir en balansegang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Skal ut å ete i dag, så prøver å liksom spare meg. Fy så sulten jeg er! Lite smart. Du blir fortere stappmett om du spiser på helt tom mage. Ta og spis en ring ananas eller noe. Det inneholder enzymer som kommer til å hjelpe på fordøyelsen også etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Lykke til imorgen SNorre. Har du\har hatt exphil? I Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Skal ut å ete i dag, så prøver å liksom spare meg. Fy så sulten jeg er! Lite smart. Du blir fortere stappmett om du spiser på helt tom mage. Ta og spis en ring ananas eller noe. Det inneholder enzymer som kommer til å hjelpe på fordøyelsen også etterpå. Tar meg en banan jeg! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Regjeringen valgte visst amerikanske fly. Jeg mener fremdeles at EF ville vært det beste valget. =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Skal ut å ete i dag, så prøver å liksom spare meg. Fy så sulten jeg er! Lite smart. Du blir fortere stappmett om du spiser på helt tom mage. Ta og spis en ring ananas eller noe. Det inneholder enzymer som kommer til å hjelpe på fordøyelsen også etterpå. Tar meg en banan jeg! Du ER en banan! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Personelig kjempe fornøyd med JSF! Ville ikke ha lada hvertfall Endret 20. november 2008 av Bobbylove Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Regjeringen valgte visst amerikanske fly. Jeg mener fremdeles at EF ville vært det beste valget. =/ Sånn det går når det ikke finnes politikere med baller til å ta en avgjørelse i dette landet. Da mister vi de beste alternativene. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Personelig kjempe fornøyd med JSF! Ville ikke ha lada hvertfall "Lada", er det din metafor for Typhoon eller Gripen? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Forsiktig med eventuelle smertestillende, Snorre. Jeg blir ofte sløv av Paracett, Ibux o.l og det er jo ikke et sjakktrekk før eksamener. Det er selvsagt ikke hodeverk heller, så det blir en balansegang. Takk for tipset. Jeg tror jeg greier å holde fokus selv med hodepine tror jeg. Viktigste er nok bare å drikke mye vann før eksamen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fyssjameien... ta deg en bolle og når du har gjort det så kommer jeg og skinkebanker deg mens jeg har kjole på meg....du er fra i dag min bitch Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Personelig kjempe fornøyd med JSF! Ville ikke ha lada hvertfall "Lada", er det din metafor for Typhoon eller Gripen? Funker for begge det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Brukt en hel time på absolute nada nå. Skrevet en HEL setning! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fyssjameien... ta deg en bolle og når du har gjort det så kommer jeg og skinkebanker deg mens jeg har kjole på meg....du er fra i dag min bitch Herlig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 I`ll eat ur soul! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Regjeringen valgte visst amerikanske fly. Jeg mener fremdeles at EF ville vært det beste valget. =/ Trakk ikke EF tilbudet for en stund siden? JSF vs. Gripen er ikke fair fight. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Var det her det ble diskutert bananer og homofobi for litt siden? I dag hadde i hvert fall et par folk i klassen min en "deepthroat"-konk med bananer. Fy så ekkelt Endret 20. november 2008 av stoltz Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Haha, leser Illustrert vitenskap nu, og kom over en episk feil gjort av Amerikanerne under 2. verdenskrig. Utdrag fra artikkel: Flaggermus skulle sette Japan i flammer: Et av historiens mest vanvittige våpen ble uttenkt av den amerikanske tannlegen Lytle S. Adams. Han foreslo en bombe fylt med flaggermus, alle utstyrt med en tidsinnstilt brannbombe. Når flaggermusene ble sluppet løs, ville de søke ly under hustak og sette fyr på en hel by. Men prosjektet endte med å bli skrinlagt i 1945 til fordel for atombomben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg