Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fargoth: Huff da. Håper det ikke har skadet deg. Det er akkurat på grunn av sånne ting jeg ikke makter tanken på å bo i kollektiv. Man vet aldri hva slags late, uhygieniske jævler man havner med.
Jeg overlever jo, men jeg aner ikke hvilken effekt slik røyk kan ha.. Kullos er jo svært skadelig selv i små doser og jeg ble utsatt for temmelig mye røyk..

-----------------------------------------

Jeg kan vel ikke være den eneste som i mitt stille sinn undret litt på hvordan det ville vert å fått en blowjob med en slik kløyvd tunge..? :fun:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg kan vel ikke være den eneste som i mitt stille sinn undret litt på hvordan det ville vert å fått en blowjob med en slik kløyvd tunge..? :fun:

Tenkte faktisk det samme xD

Det stå på min To-Do list :)

Lenke til kommentar
Waschera er et latterlig og flaut program.

Ja, jeg ser på.

Er det nå jeg skal si "Word!", "Enig", "So true" eller en av de mange andre frasene? Men ja. Kan ikke akkurat si jeg er særlig fan av programmet jeg heller. Men så var vel heller aldri programmet rettet mot slike mennesker som meg. Liker ikke programlederne, stort sett ikke gjestene (de gangene jeg har sett på that is) og hele programmet virker noe fjernt for min del. Nå er jeg 20 også da. Noe sier meg at dette programmet sikter seg inn mot de mellom 13 og 16 (kanskje 17).

I morgen er det forøvrig eksamen for min del. Skal ha eksamen i innføring i samfunnsvitenskap. Kan ikke si jeg gleder meg. Sepsielt ikke med tanke på min fine hodepine som jeg har hatt i noen dager nå. Men så er det ikke akkurat noe alternativ å la være å ta eksamen. Så da får man bite i det sure eplet og gå. Kommer nok til å gå bra. Men eksamener på universitetsnivå er aldri hyggelig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...