fargoth Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 En av idiotene jeg bor med i kollektiv hadde griset til ovnen med en masse fett i går uten å vaske den etterpå. Da jeg lettbeint og lekent satte den på maks for å varme opp noe lasagne endte det med at hele kjøkkenet ble røyklagt og jeg ble tvunget til å puste inn mengder av ubehagelig røyk. Nå er jeg sint og samtidig litt bekymret for å ha pustet inn kullos og det som værre er. :/ Jeg bor i lag med forvokste babyer som ikke en gang presterer å forlate kjøkkenet slik det var før de kom å griset det til. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Fa*n Jaha...Bomma du på skåla? Endret 20. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fa*n Jaha...Traff du toalettringen? Bare en utrooolig, dum stygg fyr i klassa Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Zomg..Camel har fått ny pakning: New: Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Det er først nå de tørr å si at røyking har drept siden 1913. Endret 20. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 fargoth: Huff da. Håper det ikke har skadet deg. Det er akkurat på grunn av sånne ting jeg ikke makter tanken på å bo i kollektiv. Man vet aldri hva slags late, uhygieniske jævler man havner med. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 En av idiotene jeg bor med i kollektiv hadde griset til ovnen med en masse fett i går uten å vaske den etterpå. Da jeg lettbeint og lekent satte den på maks for å varme opp noe lasagne endte det med at hele kjøkkenet ble røyklagt og jeg ble tvunget til å puste inn mengder av ubehagelig røyk. Nå er jeg sint og samtidig litt bekymret for å ha pustet inn kullos og det som værre er. :/ Jeg bor i lag med forvokste babyer som ikke en gang presterer å forlate kjøkkenet slik det var før de kom å griset det til. Pfft. Du klarer deg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 I don`t care about camel anyway ìt`s a ugly animal, you know Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Cameler er jo søte da <3 men igenting slår grisunger:P Endret 20. november 2008 av Dovito Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Cameler er jo søte da <3 men igenting slår grisunger:P NO thank you Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg reagerte og på den pakningen, biril! Jeg sto liksom og stirret og bare "Dette ER røyken min, sant?" O.o Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sverger til Lucky jeg Så slipper å måtte stirre og finne ut hvilken røyk som er min Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Lucky har en tendens til å bli litt "bitter" Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har ikke jeg lagt merke til O.o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er fordi du er vant med det, det. Jeg røyker lucky til avveksling, men camel til vanlig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 det er bare noen ganger, spørs kanskje litt på åssen formen min er om jeg er tett i nesa og sånt da.. røyker ikke til vanelig så Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er fordi du er vant med det, det. Jeg røyker lucky til avveksling, men camel til vanlig. Jeg kjøpte meg Camel for noen dager siden, jeg synes den var så luftig. Det er null motstand i den, slik at når man tar et trekk så ryker halve siggen. Luckies er litt mer kompakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Røyking er jo berre teit? God morgon, bai de wei! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Røyk teit??? haha hvor er du født hen da?? Røyk er tøft da!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg kjøpte meg Camel for noen dager siden, jeg synes den var så luftig. Det er null motstand i den, slik at når man tar et trekk så ryker halve siggen. Luckies er litt mer kompakt.Det er sånn akkurat det samme som jeg synes om Lucky. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg