Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hagen har rettslære og kjeder seg! Hmmm... Skjer her, da? Fill me in?

Du bør følge med på skolen.

Hvis ikke, ender du opp som meg, dvs. å seile på en oljetanker rundt de Karibiske øyer og Venezuela og kose deg. Samt lange flyturer. Det vil du (ikke).

Lenke til kommentar

Våknet 0900 i dag, kunne ha sovet hele dagen men neeida..måtte våkne tidlig. Faen ta døgnrytme *le*

Ghraag: Må da få lov til det. ;) I dag blir det visst kino på meg. Skal endelig se den nyeste 007-filmen.
Den har fått rimelig slakt..tror jeg heller venter til den kommer ut på DvD.
Lenke til kommentar
Våknet 0900 i dag, kunne ha sovet hele dagen men neeida..måtte våkne tidlig. Faen ta døgnrytme *le*

Ghraag: Må da få lov til det. ;) I dag blir det visst kino på meg. Skal endelig se den nyeste 007-filmen.
Den har fått rimelig slakt..tror jeg heller venter til den kommer ut på DvD.

Jeg har sett den. Ikke noe vits med å ikke gå på den på kino fordi de gir den dårlig score. Masse action. Når Daniel Craig kom inn, så har ikke James Bond filmene vært de samme. Gentlemannen har blitt byttet ut med "Rambo", litt mer hardcore. Det er bare de perfekte og fisefine som ikke liker den nyeste James Bond filmen.

Lenke til kommentar
Kanskje du ble voksen Biril :ph34r: ?
Nei faen. Jeg er mer barnslig en jeg noen gang har vært :wee:

Jeg har sett den. Ikke noe vits med å ikke gå på den på kino fordi de gir den dårlig score. Masse action. Når Daniel Craig kom inn, så har ikke James Bond filmene vært de samme. Gentlemannen har blitt byttet ut med "Rambo", litt mer hardcore. Det er bare de perfekte og fisefine som ikke liker den nyeste James Bond filmen.
Tidene forandrer seg. Kan vel si meg enig at det har blitt litt rambo og lite rafinert action. Men økonomien er skrall og da blir det slik.

Har ikke døgnet siden jeg flyttet nedover jeg. That is wierd...før så var døgnrytmen min all over tha place.
Kanskje like greit. >:3

Boms O:3

Frekke faen, du kan bare vente deg når du kommer hjem! *knurrepå*
Lenke til kommentar
b-real: Trives du sørpå? Blir du å tilbringe jula der?
Trives veldig godt :)

Blir sørpå i julen ja, jeg har ikke råd til å reise nordover i jula. Billettene er for dyre og når ikke eldste broren min ikke reiser ifra Bergen så da dropper jeg det også. Blir rart. Første jula som en ikke feirer hjemme men pytt sann, det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...