Kverulantus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 U can see the morsomhet if you are overtrøtt Well, Ich er ganske trøtt, grunnet lack of soving i natt =( Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 U can see the morsomhet if you are overtrøtt Well, Ich er ganske trøtt, grunnet lack of soving i natt =( Thou art not overtrøtt enough my child! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nå sitter jeg på jobben og lager skilt. ^^, Er slags skilt du lager pus? Kom du noe videre med Manga-tingen på jobb? Ja Lager overskrifter til tegneseriehyllene nå. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sa aldri at jeg var det heller, tenk! Jeg må drite, orker ikke dra meg ut av kontoret og inn på dass.. Venter heller til at jeg kjenner lukkemuskelen begynner å svikte ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Datasmurf here comes teh storm! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Pus meg her og pus meg der. Jeg vil også ha en pus! (Og da snakker jeg ikke om en katt)Dakar liten. Kanskje dette kan trøste deg: http://technology.todaysbigthing.com/2008/11/19 Nå sitter jeg på jobben og lager skilt. ^^,Er slags skilt du lager pus? Kom du noe videre med Manga-tingen på jobb?Ja Lager overskrifter til tegneseriehyllene nå. Skulle til å si TA BILDER men kameraet ditt ligger her så det går nok ikke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Mikkel, jeg merker ingenting, og jeg gikk nettopp hjem for å sette fra meg en fubar laptop og hente m-boxen Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hagen har rettslære og kjeder seg! Hmmm... Skjer her, da? Fill me in? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hagen har rettslære og kjeder seg! Hmmm... Skjer her, da? Fill me in? God grief...er du her Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sorry! Kan godt gå, hvis det er sånn... Går og kutter meg, jeg, liksom! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hagen har rettslære og kjeder seg! Hmmm... Skjer her, da? Fill me in?Ikke så fryktelig mye. Kanskje du heller burde prioritere å faktisk være til stede på skolen nå som du har time? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sorry! Kan godt gå, hvis det er sånn... Går og kutter meg, jeg, liksom! Er bare det at jeg aldri har sett deg her, trodde du bodde i banne tråden Oo Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hagen har rettslære og kjeder seg! Hmmm... Skjer her, da? Fill me in?Ikke så fryktelig mye. Kanskje du heller burde prioritere å faktisk være til stede på skolen nå som du har time? What he said Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 ingen som har et tips til en gøyal firmware som jeg kan putte inn på en trådløst router? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 ingen som har et tips til en gøyal firmware som jeg kan putte inn på en trådløst router? I know...bruk en firmware som ikke passer og så har du masse spennende arbeid foran deg Ohh...sweet. Gmail har kommet med Themes nå *drool* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 får jo firmware som er sånn derre univetrsal greie. har en linksys som vi har DD-WRT Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Fan_death Fan death is a South Korean urban legend which states that an electric fan, if left running overnight in a closed room, can cause the death (by suffocation, poisoning, or hypothermia) of those inside. Fans manufactured and sold in Korea are equipped with a timer switch that turns them off after a set number of minutes, which users are frequently urged to set when going to sleep with a fan on. Hahaha...så brilliant Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sorry! Kan godt gå, hvis det er sånn... Går og kutter meg, jeg, liksom! Er bare det at jeg aldri har sett deg her, trodde du bodde i banne tråden Oo Jeg har da vært innom her titt og ofte! Men jeg må innrømme, at jeg er mer på bannetråden... Jeg er i timen, men når vi ikke har noe å gjøre / er ferdig med det vi skulle gjøre, så er det lite å finne på! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Half-Life fyller 10 år i dag. WTF...hvor gikk den tiden egentlig? :-| Virket som det var i går en lekte seg med HEV-suit&crowbar. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Ja "Warning! User dead iminent!" kommer aldri til å glemme den koslige stemmen etter å ha hoppa nedi atomavfall Endret 20. november 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg