Mikkel™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 emoer hele gjengen! Dagen er god som gull den så det så HAH! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dobbelt-Pøh! Jeg har sovet ca 1 time i natt.. -.-" jeg er trøtt. Armen har gått i dvale, så uansett hvor mye jeg bruker den, er den dø. Jeg har en forbanna kneskade som jeg klarte å slå opp i går. Og jeg begynner med noe fokjølelsesdritt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fy som jeg forsov meg. Vekkerklokka peip kvart på 7, og jeg skrur den av i søvne. Jeg bare blunker og så står setfar der og srkiker at jeg må komme meg opp, fordi klokka er kvart på 8. Hvor ble det av den timen med søvn? Blei kjørt på skolen, så jeg rakk det uten mat eller drikke i magen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Akkurat NÅ er det så evig deilig å ha jobbet nattskift..bare sitte og chille et par timer foran PC'n, så gå og legge meg og ikke trenge å tenke på når jeg må stå opp igjen. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Akkurat NÅ er det så evig deilig å ha jobbet nattskift..bare sitte og chille et par timer foran PC'n, så gå og legge meg og ikke trenge å tenke på når jeg må stå opp igjen. Fu! ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Skal tenke på dere stuptrøtte jævler når jeg legger hodet ned på puta og leser et kapittel eller to i Books of Blood. (Clive Barker) Endret 20. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Skal tenke på dere stuptrøtte jævler når jeg legger hodet ned på puta og leser et kapittel eller to i Books of Blood. (Clive Barker) Jeg skal tenke på deg mens jeg sitter å driter etterpå Den var kanskje slem, men vel fortjent Endret 20. november 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeje... Ferdigstilling av tattoering på Tirsdag Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 God morgen:) Det er delilig å starte en time seinere på skolen:D Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ja, det er det Må gå til bussen nå straks men Skal tenke på dere stuptrøtte jævler når jeg legger hodet ned på puta og leser et kapittel eller to i Books of Blood. (Clive Barker) Jeg skal tenke på deg mens jeg sitter å driter etterpå Den var kanskje slem, men vel fortjent Den var dritmosrom! faen jeg er trøtt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sånn. Der var forumet tomt og msn tomt. Nå kan jeg begynne å gjøre det jeg egentlig skal gjøre. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Skoleslutt for de aller fleste som ikke går på universitet etc. Siste eksamensdag for NTNU også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gah! Så jævla typisk >< Hver gang det blir noe som i det hele tatt minner om ekstremvær i Trøndelag, går jeg glipp av mesteparten fordi jeg ikke bor ved kysten eller på fjellet. Jeg vil ha full snestorm ffs >< Snefokk holder ikke for fem flate egentlig. Det er bare "kosi ^^". Jeg vil ha en orgasmisk, full snestorm! Skulle ønske jeg ikke var ansvarlig for lyden på kortfilmen vår, sånn at jeg bare kunne dratt ut til kysten og opplevd dette ... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nå sitter jeg på jobben og lager skilt. ^^, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nå sitter jeg hjemme og tenker at jeg skal på skolen snart og burde gå, men det er for digg å sitte her å game og se film ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nå sitter jeg på jobben og lager skilt. ^^, Er slags skilt du lager pus? Kom du noe videre med Manga-tingen på jobb? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ja, det er det Må gå til bussen nå straks men Skal tenke på dere stuptrøtte jævler når jeg legger hodet ned på puta og leser et kapittel eller to i Books of Blood. (Clive Barker) Jeg skal tenke på deg mens jeg sitter å driter etterpå Den var kanskje slem, men vel fortjent Den var dritmosrom! faen jeg er trøtt I cant se the morsomhet ? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 U can see the morsomhet if you are overtrøtt Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er slags skilt du lager pus? Kom du noe videre med Manga-tingen på jobb? Pus meg her og pus meg der. Jeg vil også ha en pus! (Og da snakker jeg ikke om en katt) Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gah! Så jævla typisk ><Hver gang det blir noe som i det hele tatt minner om ekstremvær i Trøndelag, går jeg glipp av mesteparten fordi jeg ikke bor ved kysten eller på fjellet. Jeg vil ha full snestorm ffs >< Snefokk holder ikke for fem flate egentlig. Det er bare "kosi ^^". Jeg vil ha en orgasmisk, full snestorm! Skulle ønske jeg ikke var ansvarlig for lyden på kortfilmen vår, sånn at jeg bare kunne dratt ut til kysten og opplevd dette ... Jeg er vokst opp på ett av de mest værutsatte stedene i landet. Snøstorm er fine greier. Spesielt når du ikke kan se mer enn et par meter foran deg og bussen hjem må kjøre i 30 km/t. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg