Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er det :) Må gå til bussen nå straks men :(

Skal tenke på dere stuptrøtte jævler når jeg legger hodet ned på puta og leser et kapittel eller to i Books of Blood. (Clive Barker)

Jeg skal tenke på deg mens jeg sitter å driter etterpå :love:

Den var kanskje slem, men vel fortjent :p

Den var dritmosrom! faen jeg er trøtt

Lenke til kommentar

Gah! Så jævla typisk ><

Hver gang det blir noe som i det hele tatt minner om ekstremvær i Trøndelag, går jeg glipp av mesteparten fordi jeg ikke bor ved kysten eller på fjellet.

Jeg vil ha full snestorm ffs ><

Snefokk holder ikke for fem flate egentlig. Det er bare "kosi ^^". Jeg vil ha en orgasmisk, full snestorm!

Skulle ønske jeg ikke var ansvarlig for lyden på kortfilmen vår, sånn at jeg bare kunne dratt ut til kysten og opplevd dette ...

Lenke til kommentar
Ja, det er det :) Må gå til bussen nå straks men :(

Skal tenke på dere stuptrøtte jævler når jeg legger hodet ned på puta og leser et kapittel eller to i Books of Blood. (Clive Barker)

Jeg skal tenke på deg mens jeg sitter å driter etterpå :love:

Den var kanskje slem, men vel fortjent :p

Den var dritmosrom! faen jeg er trøtt

I cant se the morsomhet ? :p

Lenke til kommentar
Gah! Så jævla typisk ><

Hver gang det blir noe som i det hele tatt minner om ekstremvær i Trøndelag, går jeg glipp av mesteparten fordi jeg ikke bor ved kysten eller på fjellet.

Jeg vil ha full snestorm ffs ><

Snefokk holder ikke for fem flate egentlig. Det er bare "kosi ^^". Jeg vil ha en orgasmisk, full snestorm!

Skulle ønske jeg ikke var ansvarlig for lyden på kortfilmen vår, sånn at jeg bare kunne dratt ut til kysten og opplevd dette ...

Jeg er vokst opp på ett av de mest værutsatte stedene i landet. Snøstorm er fine greier. Spesielt når du ikke kan se mer enn et par meter foran deg og bussen hjem må kjøre i 30 km/t. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...