Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Tenk på alle de hundretusen menneskene som har syntes synd på dere verden over.

Was?

De har jo lagt det inn på Youtube. Der er det vel mange mennesker som hater akkurat sånne som Eplefe. No offense!

Hater faktisk, men men.

Lenke til kommentar
Akkurat sånne som Eplefe. Now please tell me, hvordan er jeg? :D
Du går kled sånn derre... annerledes lxzm, også har du sånn derre.. annerledes hår... Også har du sånn derre.. piercinger som ikke er monroe eller i øyenbrynet. Åsså tilsammen, lix, så serr.. ikke sant?
Lenke til kommentar
Du går kled sånn derre... annerledes lxzm, også har du sånn derre.. annerledes hår... Også har du sånn derre.. piercinger som ikke er monroe eller i øyenbrynet. Åsså tilsammen, lix, så serr.. ikke sant?
K9z, det morsomme er at jeg føler du tok meg litt på kornet der. xD
Er ho ikkje soss då? :o
JO! Jeg er det! *kose på lindeberggenseren sin og Canada Goose-jakken sin*
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå er jeg langt fra nå soss-ekspert MEEEEN tviler på at Elpfe utfyller kvalitetene som trenges for å bli plassert i sosse-båsen. ^^

Lenke til kommentar
Er ho ikkje soss då? :o
JO! Jeg er det! *kose på lindeberggenseren sin og Canada Goose-jakken sin*

Får frysninger.....

Lenke til kommentar
Tenk på alle de hundretusen menneskene som har syntes synd på dere verden over.

Was?

De har jo lagt det inn på Youtube. Der er det vel mange mennesker som hater akkurat sånne som Eplefe. No offense!

Hva i svarteste rompehull prater du om nå. Gå og ta deg en bolle, mens du synger "Lisa gikk til skolen og tok livet av seg foran katten sin"

Og jo siden du får frysninger av en klem...Kjempeklem fra en naken gutt=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Spot on, I tell you! :D

Siden eple er lite hjelpsom på msn: Hvorfor er det ikke noe i veien med å spise en burger som har ligget ute siden i går, hvis jeg demonterer den, skjærer av de harde kantene, og pakker den inn i nytt brød n' stuff?

Lenke til kommentar
Siden eple er lite hjelpsom på msn: Hvorfor er det ikke noe i veien med å spise en burger som har ligget ute siden i går, hvis jeg demonterer den, skjærer av de harde kantene, og pakker den inn i nytt brød n' stuff?

Spis til kreften tar deg. Det er mitt tips.

Lenke til kommentar
Ôm det er galt at jeg tror at han tror at hun er soss?
Nei. Virket som du synes det var større sannsynlighet for at folk ville hate eplefe om hun var soss, enn om hun var eplefe. :p

Spis til kreften tar deg. Det er mitt tips.
Hun ble mer hjelpsom. ^^ MMmmm. Tacoburger til frokost it is :D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...