L4r5 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Eg treng forslag til eit spel til PC som er GØY, utan masse skyting, action, RPG-ing, gørr og blod.Forslag? Indiana Jones and The Fate of Atlantis Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kjøp en Xbox og spill fotballspill eller snowboard-spill. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dette er så typisk min flaks, kjøpt meg det nye FM. Funker ikke på skole PC'en. Så skal jeg ha det på den stasjonære, men tror dere ikke at hele skjermen min, som var drit god. Sprenger innvendig da jeg kobler til strømmen. Så nå er jeg sinna, og veldig lei meg Eg treng forslag til eit spel til PC som er GØY, utan masse skyting, action, RPG-ing, gørr og blod.Forslag? FM, uten tvil!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nei, FM sprenger jo skjermen din. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dette er så typisk min flaks, kjøpt meg det nye FM. Funker ikke på skole PC'en. Så skal jeg ha det på den stasjonære, men tror dere ikke at hele skjermen min, som var drit god. Sprenger innvendig da jeg kobler til strømmen. Så nå er jeg sinna, og veldig lei meg Garanti? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dette er så typisk min flaks, kjøpt meg det nye FM. Funker ikke på skole PC'en. Så skal jeg ha det på den stasjonære, men tror dere ikke at hele skjermen min, som var drit god. Sprenger innvendig da jeg kobler til strømmen. Så nå er jeg sinna, og veldig lei meg Garanti? Kjøpte skjermen brukt Men var ett år gammel eller no sånt da. Har hatt PC'en i ett og ett halvt år selv. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kjøpte skjermen brukt Men var ett år gammel eller no sånt da. Har hatt PC'en i ett og ett halvt år selv. Ah. Kanskje den har fem års garanti? Men er kanskje ubrukbar uten original kvittering... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nå har jeg ingen PC'er å spille FM på Har en i stua, men får ikke lov å innstalere på den Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1.6315030 Umh, hva faen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 FM? Football manager? Pføy! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Er bare en vittig utenlandsk reporter som har gitt den tyrkiske byen Batman ideen om å saksøke Nolan, da. Fordi de trenger cash. Også har noen tatt det helt seriøst og faktisk gjort det. De må jo saksøke DC Comics først. Det blir som han sametullingen som forsøkte å saksøke Kill Buljo-produsenten fordi han heter Buljo til etternavn og følte det som en dødstrussel..som Tommy Wirkola sjøl sa det: "Ja, klart, vi bruker flere millioner kroner og mange måneder av tida vår på å lage en film, kun for å true Hr Buljo på livet". Endret 18. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nå har jeg regga meg på nationstates 2. Flere spillere her? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Nå har jeg regga meg på nationstates 2. Flere spillere her? Hva heter du? Og hvor er du? Endret 18. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hva heter du? Og hvor er du? Berserkia i World 82. Er det mulig å flytte til en annen region slik som i gamle nationstates forresten? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Berserkia i World 82. Er det mulig å flytte til en annen region slik som i gamle nationstates forresten? Jeg ser ikke den muligheten noe sted, i alle fall. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Bah. Ingen som vil dra på kino med meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er det noen som har en god grunn til at jeg ikke skal drikke bort resten av denne drittdagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg