Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er så typisk min flaks, kjøpt meg det nye FM. Funker ikke på skole PC'en. Så skal jeg ha det på den stasjonære, men tror dere ikke at hele skjermen min, som var drit god. Sprenger innvendig da jeg kobler til strømmen. Så nå er jeg sinna, og veldig lei meg :(

Eg treng forslag til eit spel til PC som er GØY, utan masse skyting, action, RPG-ing, gørr og blod.

Forslag?

FM, uten tvil!!!

Lenke til kommentar
Dette er så typisk min flaks, kjøpt meg det nye FM. Funker ikke på skole PC'en. Så skal jeg ha det på den stasjonære, men tror dere ikke at hele skjermen min, som var drit god. Sprenger innvendig da jeg kobler til strømmen. Så nå er jeg sinna, og veldig lei meg :(

Garanti?

Lenke til kommentar

Garanti?

Kjøpte skjermen brukt :thumbdown: Men var ett år gammel eller no sånt da. Har hatt PC'en i ett og ett halvt år selv.

Lenke til kommentar

Er bare en vittig utenlandsk reporter som har gitt den tyrkiske byen Batman ideen om å saksøke Nolan, da. Fordi de trenger cash. Også har noen tatt det helt seriøst og faktisk gjort det.

De må jo saksøke DC Comics først.

Det blir som han sametullingen som forsøkte å saksøke Kill Buljo-produsenten fordi han heter Buljo til etternavn og følte det som en dødstrussel..som Tommy Wirkola sjøl sa det:

"Ja, klart, vi bruker flere millioner kroner og mange måneder av tida vår på å lage en film, kun for å true Hr Buljo på livet".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...