Programvare Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 hva skal folk spise til middag idag? Blir Blodpølse og nuddler på meg. Mor skulle bort, så stefar kommer hjem i 7-tida. Da er det bare en ting som står på menyen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ja, trenger noen tips her tips om hva man kan gjøre i Bergen en høstdag i November? nærmere bestemt 25 september er det noen arrangemanger eller noe sånt der da? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 hva skal folk spise til middag idag? Blir Blodpølse og nuddler på meg. Mor skulle bort, så stefar kommer hjem i 7-tida. Da er det bare en ting som står på menyen. Pølse og ost ? (Unngår og trekke inn personer fra Østerrike for å fremme mine syke vitser om alene tid med stefedre) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 jeg har for første gang i mitt liv sølt væske på tastaturet, så nå må jeg bruke 'skjermtastatur' i påvente at det tørker opp og foråhentligvis begynner å fungere igjen. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 jeg har for første gang i mitt liv sølt væske på tastaturet, så nå må jeg bruke 'skjermtastatur' i påvente at det tørker opp og foråhentligvis begynner å fungere igjen. broren min sølte jo kakao på tastaturet til pappa. mac pc. og han gjorde søren meg ingenting rett etter han sølte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Bah. Fuck Ubuntu. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Bah. Fuck Ubuntu. Agreed. Har aldri vært noe anne enn styr. edit: Atm, FUCK ACER, REALTEK OG ELPRICE Endret 18. november 2008 av Programvare Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 edit: Atm, FUCK ACER, REALTEK OG ELPRICE Fuck the robots! Let's make fire out of wood! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 ...OG NILLE Har fått bedre varer av den butikken enn fra Elprice faktisk. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Får creeps i lilletåa av å gå inn i Nille. Virker som et trangt og dødt sted med teite varer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Nille er sånn butikk som tanter alltid skal innom. Har aldri sett EN ting jeg har bruk for i de butikkene. Bare masse lavpris shampoo og gammel sjokolade og masse stygge pynteting i plast. Litt som å dra på handletur på svenskegrensa i Nord-Norge egentlig. Abisko o.l. Endret 18. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hoho...litt av en likestilling. "Du koker poteter og lager mat mens jeg dusjer" Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 jeg har for første gang i mitt liv sølt væske på tastaturet, så nå må jeg bruke 'skjermtastatur' i påvente at det tørker opp og foråhentligvis begynner å fungere igjen. broren min sølte jo kakao på tastaturet til pappa. mac pc. og han gjorde søren meg ingenting rett etter han sølte Noe sier meg at det gikk bra, som vi alle vet så er jo Mac laget for, ehrm ... ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Mac er laget for feminine guttedesignere som står og napper loffen over tastaturet fordi den har så "perfekt design". Klart den skal tåle væske på tastaturet da. "Å guuud du må jo trykke EEEpleknappen!" *knekk i håndleddet* Endret 18. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hoho...litt av en likestilling. "Du koker poteter og lager mat mens jeg dusjer" Welcome to 2008! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hoho...litt av en likestilling. "Du koker poteter og lager mat mens jeg dusjer" Welcome to 2008! Så lenge du sitter øverst beibi. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hoho...litt av en likestilling. "Du koker poteter og lager mat mens jeg dusjer" Welcome to 2008! GIEF TIME MACHINE! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hoho...litt av en likestilling. "Du koker poteter og lager mat mens jeg dusjer" HVA ER DET JEG SER? Ha maten klar innen jeg kommer opp, din gubbe! Eh, nei. Jeg skal da for søren hjelpe til. Nisse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Eg treng forslag til eit spel til PC som er GØY, utan masse skyting, action, RPG-ing, gørr og blod. Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg