Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har for første gang i mitt liv sølt væske på tastaturet, så nå må jeg bruke 'skjermtastatur' i påvente at det tørker opp og foråhentligvis begynner å fungere igjen.

broren min sølte jo kakao på tastaturet til pappa. mac pc. og han gjorde søren meg ingenting rett etter han sølte :)

Lenke til kommentar

Nille er sånn butikk som tanter alltid skal innom. Har aldri sett EN ting jeg har bruk for i de butikkene. Bare masse lavpris shampoo og gammel sjokolade og masse stygge pynteting i plast. Litt som å dra på handletur på svenskegrensa i Nord-Norge egentlig. Abisko o.l.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
jeg har for første gang i mitt liv sølt væske på tastaturet, så nå må jeg bruke 'skjermtastatur' i påvente at det tørker opp og foråhentligvis begynner å fungere igjen.

broren min sølte jo kakao på tastaturet til pappa. mac pc. og han gjorde søren meg ingenting rett etter han sølte :)

Noe sier meg at det gikk bra, som vi alle vet så er jo Mac laget for, ehrm ... ja.

Lenke til kommentar

Mac er laget for feminine guttedesignere som står og napper loffen over tastaturet fordi den har så "perfekt design".

Klart den skal tåle væske på tastaturet da.

"Å guuud du må jo trykke EEEpleknappen!" *knekk i håndleddet*

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...