Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan Nokon fortelja meg noko spennande eg kan gjør? Eg keidar meg så gruelig.

Lær deg noko nytt. PHP eller noko. :wee:

Kva er PHP? Eg har ikkje så veldig peiling på det tekniska. Det er vel kanskje ein god grun til og begynja :wee:

PHP er et programmeringspråk brukt for å designe websider som foreksempel nordicmafia og dette forumet :) Vil du lære mer så sjekk codewiki.no og begynn i det små.

Folkens:

Hva driver vi å diskuterer?

Hvordan kan jeg lovlig kjøpe en isa server lisens ?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Snei Horre!

Ledninger er sosiale dyr, de gjemmer seg gjerne "inni" andre ved å tangle seg sammen og late som de ikke er der.

Skumle dyr.

Jeg øver til muntlig (nei, forumtøsiser. Ikke SÅNN oral.) engelsk som jeg skal holde.. blaah blah kjedelig skummelt osv.

:)

Hmmm, det har jeg faktisk ikke tenkt helt på! Skal sjekke alle steder det er andre ledninger i morgen. Skulle gjerne gjort det i kveld, men vil ikke vekke halve huset. Så jaaahe. Og Eplfe, kan ikke du bare foreslå en dato i forumtreff-tråden, og begynne å lage liste over de som kommer?

Lenke til kommentar
Jeg er litt skeptisk til batteri-tiden til den, men ellers så ser den ganske pen ut egentlig..bare synd det er en...en..en...

MAC!

Bare bra den den den.. har

Paralels/VmWare!

Driver folka med?

Hva i alle dager har skjedd med svartiden her ift. gamle SO6 med svar med 30sek mellomrom?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
EDIT: Wiii, min Creative Zen har ankommet postkontoret!

Kunne du si i fra her hvordan den er når du har fått den? Lyst på selv.

Litt skuffende pappeske-lyd. Bruker Porta Pro på den. Kanskje det bare er en vanesak. Alltid litt rart å gå fra en spiller til en annen.

PortaPro har pappeskelyd. Sennheiser PX100 = THE WIN!

Lenke til kommentar

Informasjon!

Vil gjerne minne dere på tilbakemeldingstråden for Forumkaféen, som finnes her. En regelavstemming er akkurat ferdig.

Oppfordrer dere, nå som dere har kommet litt i gang med tråden, å gi litt tilbakemeldinger (i tilbakemeldingstråden) om det er noe dere har på hjertet.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
EDIT: Wiii, min Creative Zen har ankommet postkontoret!

Kunne du si i fra her hvordan den er når du har fått den? Lyst på selv.

Litt skuffende pappeske-lyd. Bruker Porta Pro på den. Kanskje det bare er en vanesak. Alltid litt rart å gå fra en spiller til en annen.

PortaPro har pappeskelyd. Sennheiser PX100 = THE WIN!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

You Fail!

Sennheiser OMX "style" 90 VC vinner :)

Rar font gitt

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Svarene og diskusjonene er vel blitt hakket mer seriøse antar jeg. Kanskje det nye navnet ikke innbyr til telletråd-virksomhet?

Nei nå syns jeg f%# du går for langt her :wee:

(var en spøk for de som ikke tok den)

Det har vel med at en del går å legger seg eller ikke har den samme iveren til å sitte online nå på forumet nå som klokka nærmer seg midnatt og det at en må opp tidlig i morra som utgjør at så mange kapitulerer.

Personlig så gjør det ikke meg noe. Kjenner jeg begynner å bli gammel og orker ikke det "tøvet" å poste og poste og poste, jeg sperrer heller øyene mine opp hvis det er et innlegg med lengde på og folk virkelig har noe de vil si og ikke bare vanlige interne spøkene som det begynner å bli umulig å følge med på. Det er så mange navn og det er så mange brukere at en skal være bra motivert for å sitte her og følge med på alt og alle diskusjonene og hvem som er venner med hvem og hvem som er faste medlemmer i diskusjonene.

Se på svarene som har vært gitt på de siste sidene...skal uhyre mye mot for noen til å orke å henge seg på en slik tråd.

Jeg er her av vane..en..vel..uvane dessverre, men for våre nye brukere så vil jeg tro det skal dyktig mye til for at noen i det hele tatt tør å bli blant det faste inventaret her.

Eplefe: Hvorfor ønsker du å bli gravid? Gleder du deg til morgenkvalmen og rare spisevaner og alt annet som kommer med eller er det det at du vil ha barn?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...