Addan Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Fordi røde bananer haddde sett dumt ut. Hadde det vel ikke. Det sier du bare fordi du er vant til gult. Er jo masse annen frukt som er rød. Og de reagerer du nok ikke på Epler passer til å være røde , selv om de kommer i gult og grønt også. Bananer derrimot hadde ikke passet til å være røde. hadde sett ut som en dildo elns. Noe jeg i hvertfall ikke hade klart å putte i munnen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har ikke planter. Kjøp noen da vel. Salvia Divinorum for eksempel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har ikke planter. Kjøp noen da vel. Salvia Divinorum for eksempel Får gjøre det, eller ha egen hasj-plantasje her oppe på loftet ^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Så usannsynlig med alle de røverhistoriene deres. Mitt forslag var mye bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Så usannsynlig med alle de røverhistoriene deres. Mitt forslag var mye bedre. Du kjører kebabtralle. Du har ikke stemmerett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Så usannsynlig med alle de røverhistoriene deres. Mitt forslag var mye bedre. Du kjører kebabtralle. Du har ikke stemmerett. Har du lappen...? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har du lappen...?Mora di er mann! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Epler passer til å være røde , selv om de kommer i gult og grønt også. Bananer derrimot hadde ikke passet til å være røde. hadde sett ut som en dildo elns. Noe jeg i hvertfall ikke hade klart å putte i munnen. Mens druer går helt greit? Mora di er mann! Answer, bitch. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Så usannsynlig med alle de røverhistoriene deres. Mitt forslag var mye bedre. Pøh. Mitt forslag var sannsynlig som bare det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Answer, bitch.Jeg ønsker å benytte meg av min rett til å ikke svare på det spørsmålet da jeg ikke ønsker å inkriminere meg ytterligere. Men om jeg skulle svart så hadde jeg nok sagt at man ikke trenger lappen for å kjøre bil. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 føler meg litt små-dum over og ha spurt om noe sånt, men tusen takk=) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Answer, bitch.Jeg ønsker å benytte meg av min rett til å ikke svare på det spørsmålet da jeg ikke ønsker å inkriminere meg ytterligere. Men om jeg skulle svart så hadde jeg nok sagt at man ikke trenger lappen for å kjøre bil. Man trenger da lappen for å kjøre bil, den starter jo ikke uten den lille, rosa plastbiten, gjør den vel? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Leste en eller annen gang at 1 av 3 amerikanske menn syns det er flaut å spise banan "in public". Snakk om homofob nasjon. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg brekker ofte av bananen om jeg spiser den med andre mennesker tilstede. In other news: Eivind er gangster og jeg er en skam for verden Kilde Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Og alle menn som spiser bananer in public er homofile eller nekrofile, så du må ikke bli kjent med han. ER DU EN SÅNN PERSON? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 In other news: Eivind er gangster og jeg er en skam for verden Ikke bare en skam for verden, en skam for hele denne dimensjonen faktisk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg ønsker å benytte meg av min rett til å ikke svare på det spørsmålet da jeg ikke ønsker å inkriminere meg ytterligere. Men om jeg skulle svart så hadde jeg nok sagt at man ikke trenger lappen for å kjøre bil. Ønsker du å bruke 50/50? Spørre publikum kanskje? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 føler meg litt små-dum over og ha spurt om noe sånt, men tusen takk=) Å ja for du er SÅ dum! Om du ikke skjønte det så var det der ironi Eller vent. Om du faktisk ikke skjønte at det var ironi så VAR du dum og da var det kanskje ikke så ironisk likevel. Nå forvirrer jeg snart meg selv tilogmed. Man trenger da lappen for å kjøre bil, den starter jo ikke uten den lille, rosa plastbiten, gjør den vel? Utrolig nok så stemmer ikke det, Prøv selv! Ønsker du å bruke 50/50? Spørre publikum kanskje? Jeg spør publikum! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Varm eplekake og is er fremdeles godt, selv om det er det eneste du har spist siden kl. 3 idag og hodet verker. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg spør publikum! Jeg kan dessverre ikke svare for publikum, det blir de nødt til å gjøre på egen hånd. Ha en fin kveld videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg