Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fordi røde bananer haddde sett dumt ut.

Hadde det vel ikke. Det sier du bare fordi du er vant til gult. Er jo masse annen frukt som er rød. Og de reagerer du nok ikke på

Epler passer til å være røde , selv om de kommer i gult og grønt også. Bananer derrimot hadde ikke passet til å være røde. hadde sett ut som en dildo elns. Noe jeg i hvertfall ikke hade klart å putte i munnen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Epler passer til å være røde , selv om de kommer i gult og grønt også. Bananer derrimot hadde ikke passet til å være røde. hadde sett ut som en dildo elns. Noe jeg i hvertfall ikke hade klart å putte i munnen.

Mens druer går helt greit?

Mora di er mann!

Answer, bitch.

Lenke til kommentar
Answer, bitch.
Jeg ønsker å benytte meg av min rett til å ikke svare på det spørsmålet da jeg ikke ønsker å inkriminere meg ytterligere. Men om jeg skulle svart så hadde jeg nok sagt at man ikke trenger lappen for å kjøre bil.

Man trenger da lappen for å kjøre bil, den starter jo ikke uten den lille, rosa plastbiten, gjør den vel? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg ønsker å benytte meg av min rett til å ikke svare på det spørsmålet da jeg ikke ønsker å inkriminere meg ytterligere. Men om jeg skulle svart så hadde jeg nok sagt at man ikke trenger lappen for å kjøre bil.

Ønsker du å bruke 50/50? Spørre publikum kanskje?

Lenke til kommentar
føler meg litt små-dum over og ha spurt om noe sånt, men tusen takk=)

Å ja for du er SÅ dum!

Om du ikke skjønte det så var det der ironi

Eller vent. Om du faktisk ikke skjønte at det var ironi så VAR du dum og da var det kanskje ikke så ironisk likevel.

Nå forvirrer jeg snart meg selv tilogmed.

Man trenger da lappen for å kjøre bil, den starter jo ikke uten den lille, rosa plastbiten, gjør den vel? :dontgetit:
Utrolig nok så stemmer ikke det, Prøv selv!

Ønsker du å bruke 50/50? Spørre publikum kanskje?

Jeg spør publikum! :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...