Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
God kveld herr Smertestillande. :) Kosar du deg i magen min? :wee:

Ja, veldig. Men jeg lurte deg, og fikk deg til å tro at jeg var smertestillende. Nå får du bare å vente å se hva som skjer når du putter i deg ting du ikke vet hva er!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ja, veldig. Men jeg lurte deg, og fikk deg til å tro at jeg var smertestillende. Nå får du bare å vente å se hva som skjer når du putter i deg ting du ikke vet hva er!

Oh shit. Har legen narra meg? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Oh shit. Har legen narra meg? :ermm:

Jepp.

bytt emne..please?

takk på forhånd:P

Da kan vi snakke om hva man kan gjøre med ca 1,3 l pissdårlig julebrus. Det er ikke noe alternativ å gi bort til noen av de horene jeg bor med. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Da kan vi snakke om hva man kan gjøre med ca 1,3 l pissdårlig julebrus. Det er ikke noe alternativ å gi bort til noen av de horene jeg bor med. :p

Vann plantene med den

Har ikke planter.

For ikke å si blåe.

Jeg drømte om blå paprikka hin dagen! \o/

Jeg mener bananer er gule fordi de ikke skal ligne på penisen min i farge. :wee:

Det går greit, det er ingen som kommer til å le av deg selv om tissen din ligner på en banan. Du trenger ikke leve i skjul lengre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...