Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjorde jeg og, men da fikk jeg anmerkning :thumbdown: det eneste jeg gjorde var og teste ut forskjellige fonter i timen :(
Håper det er din private. For hadde det vært min PC og læreren gjorde noe slikt hadde jeg anmeldt vedkommende.

Sagt fra til foreldrene mine og sånn, OG rektor :yes: for se om det blir no sak ut av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg klarer meg nå. Jeg har sovet for lite i natt, og tvillingene er litt smårare i dag (nekter å sove, bl.a.), så mamma er sliten, jeg er sliten, og det er ikke nok kaffe i kroppen min akkurat nå. Men, jeg har pizza. :wee:

Høres slitsomt ut. Er de tvillingene søsknene dine eller? Jeg har akkurat spist noe så fantastisk som fiskepinner med potetmos til middag. Det sugde. Nå skal jeg ta meg en røyk tenker jeg, det blir bedre. Jeg fikk pakke i posten i dag:

Til: Professor Nikka Yoichi

Nirds A/S

^^

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ok, jeg skal skrive oppgave i norsk der jeg skal skrive dialogen som utspiller seg mellom to fremmede som står i en heis som plutselig stopper. Noen bra tips til hva som kan skje/hva de kan snakke om? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hvorfor heisen stopper, hvor lenge de blir stående, hvor mye heismontøren tjener i året, og været.

Ja, det er nok utrolig viktig å få med!

Jeg forslo en erotisk novelle, men anfall var visst skeptisk til å levere det inn.

Ja, jeg sitter og vurderer det enda, men har en følelse av at det ikke blir så bra og ja. Norsklæreren min er en ekkel mann (hadde faktisk bursdag i dag \o/) og jeg har ikke lyst til å skrive erotiske noveller for han og kona som de kan lese på sengekanten om kvelden. :p

Noen bra tips til hva som kan skje/hva de kan snakke om? :p

*prrrrrrt* Flakkende blikk ... "Var det du som feis?"

Beste tipset så langt..

Lenke til kommentar
Jeg forslo en erotisk novelle, men anfall var visst skeptisk til å levere det inn.

Søren...

Da tar vi det nest beste. Han ene er en morder! Mwahaha, ja! Blod og gørr og hele pakken! >:)

God ide. Han ene kan fortelle i detalj hva han har gjort med noen ofre. Og så bare står han andre der og blir mer og mer nervøs- Presser seg opp i hjørnet og greier

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Søren...

Da tar vi det nest beste. Han ene er en morder! Mwahaha, ja! Blod og gørr og hele pakken! >:)

Ja, god i de. Er noe jeg kunne kommet på selv på ungdomsskolen, men dumme vgs har ødelagt skrivelysten min litt og jeg tror ikke noen utenom læreren min på ungdomsskolen hadde likt den humoren. :(

Lenke til kommentar

En annen ide. Han morderen forteller først om hvordan han har tatt livet av noen på en grotesk måte. Så begynner han å fortelle om hvordan han skal tjene millioner fordi han har fått en mail av fetteren til kongen av Nigeria. Alt han trenger er 500 000kr som han prøver å få han andre i heisen til å stille opp med. Han vil jo selvsagt ikke, men aner ikek hvordan han skal si nei fordi han er redd for å bli tatt livet av. Så drar morderen opp en kontrakt han har i kofferten der han får han andre til å skrive over leiligheten til seg slik at han kan selge den og tjene masse penger på han Nigeria-duden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Beste tipset så langt..

Hva vant jeg?

En flaske grans julebrus. Den smakte dritt, mulig det er tyggisen som gjøre det, men er glad jeg ikke betlate mer enn 10 kr for den. har smakt bedre "billig-julebrus" enn den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...